O-STA

Država nad sivo ekonomijo s povečanjem administrativnega dela

Od 1. januarja 2014 je treba za vsa izplačila potnih stroškov in drugih materialnih stroškov poročati državi. To terja od podjetij dodatne obdelave, zbiranje novih podatkov in njihovo poročanje. Za tiste, ki nimajo ustreznih programskih rešitev, predvsem med podjetniki je teh veliko, to predstavlja veliko dodatnega dela. V podjetju SAOP so poskrbeli, da zadnji vladni ukrepi glede omejevanja sive ekonomije podjetjem ne bodo povečevali administracije.

ŠEMPETER PRI GORICI, 11. februar 2014 - Iz podjetja SAOP so sporočili, da njihova poslovna programa miniMAX za podjetnike in majhna podjetja ter iCenter za srednja in velika podjetja že omogočata samodejno poročanje o izplačilih stroškov iz potnih nalogov ter poenostavljata izdajo računov za gotovinska plačila.

Uporabniki SAOP-ovih rešitev so že za januarske plače lahko poročali o izplačanih stroških iz potnih nalogov neposredno iz obeh programov - iCenter in miniMAX. Poročanje na DURS o izplačilih stroškov iz potnih nalogov je usklajeno s Pravilnikom o spremembah in dopolnitvah Pravilnika o vsebini in obliki obračuna davčnih odtegljajev ter o načinu predložitve davčnemu organu, ki je stopil v veljavo 1. januarja 2014.

"Uporabniki iCentra in miniMAXa bodo imeli minimalno dela, v nasprotju s tistimi, ki bodo to počeli ročno. Potrebne podatke bodo na eDavke lahko prenesli samodejno že iz potnih nalogov ali pa jih bodo s klikom prenesli v rešitev za obračun plač in davčnemu organu poročali samodejno, prek obrazca REK-1," je razložil Sandi Boršo, direktor prodaje in marketinga v SAOP-u.

SAOP-ov odgovor na nova pravila pri poročanju o stroških službenih poti organizacijam prihrani za več kot 90 odstotkov časa v primerjavi z ročnim vnašanjem podatkov v sistem eDavki.

Podjetje se je že pripravilo tudi na napovedano omejitev plačevanja z gotovino. Vlada RS je namreč 5. decembra 2013 prejela drugi sveženj ukrepov obvladovanja sive ekonomije in sprejela sklep, da se do 31. 3. 2014 pripravita predpisa za dodatno omejitev gotovinskega poslovanja in obvezno uporabo registrskih blagajn oziroma podobne opreme za izdajanje računov v vseh primerih, ko ponudniki blaga in storitev dobivajo plačilo v gotovini.

"Konkretno to pomeni, da v večini primerov računov ne bo mogoče več pripravljati v Excelu, Wordu ali na paragonskih blokih, temveč jih bo treba izdelovati v programih za izdajo računov, kar že omogočata naša programa iCenter in mimiMAX," je še povedal Boršo.

-Konec sporočila-

O podjetju SAOP

Podjetje SAOP je bilo ustanovljeno leta 1987 in med prvimi na slovenskem tržišču ponudilo lastno programsko opremo. Kot vodilni za razvoj poslovnih programskih rešitev in storitev za računovodske servise, podjetja ter javne ustanove, zaposlujejo več kot 70 visoko izobraženih strokovnjakov. Njihove rešitve uporablja prek 3.700 strank ter več kot 25.000 uporabnikov v Sloveniji, Srbiji in na Hrvaškem. Za inovativnost so prejeli že več nagrad državnega in mednarodnega pomena, njihovo pozitivno naravnanost pa potrjujeta tudi certifikat Družini prijazno podjetje ter osvojena nagrada Zlata nit za najboljšega zaposlovalca.

Dodatne informacije

Novinarsko središče - Logotipi SAOP, fotografije, vsebinski članki...

Peter Krkoč, Vodja marketinga in odnosov z javnostjo

SAOP d.o.o.
Cesta Goriške fronte 46
5290 Šempeter pri Gorici

M: 031 604 851
E: peter.krkoc@saop.si
F: 05 / 393 81 36
S: www.saop.si