O-STA

Oral-B na Mobile World Congress 2014 predstavlja prvo interaktivno električno zobno ščetko na svetu

Eno od vodilnih podjetij za ustno higieno uvaja tehnologijo pametnih telefonov v umivanje zob v pametnih kopalnicah.

CINCINNATI --(BUSINESS WIRE)-- Oral-B® bo prvo interaktivno zobno ščetko na svetu s povezljivostjo Bluetooth 4.0 predstavil na konferenci Mobile World Congress, ki se začne v ponedeljek, 24. februarja. Ščetka bo kot bistven element pametne kopalnice del razstavnega prostora GSMA Connected City, ki predstavlja realistično mestno okolje, kjer bodo na ogled najnovejši mobilni izdelki in storitve za življenje, ki je čedalje bolj vpeto v mobilne povezave. To pomlad bo v prodaji le omejena količina ščetk, ki so na dobri poti, da bodo postavile nov standard na področju osebne higiene.

Ta inovacija vam omogoča popolno kontrolo nad vašo ustno nego, posledično pa tudi nad številom obiskov pri zobozdravniku. S pomočjo tehnologije Bluetooth 4.0 se interaktivna električna zobna ščetka poveže z aplikacijo Oral-B App, ki omogoča sprotne napotke med ščetkanjem in hkrati shranjuje podatke, ki jih lahko uporabnik kasneje deli z strokovnjaki za ustno nego, kar bo omogočalo bolj pametno in poosebljeno ščetkanje.

Lastnosti in prednosti aplikacije Oral-B App

· Uporablja dvosmerno komunikacijo: Ne le, da aplikacija sprejema podatke o hranjenju in vam o tem poroča, lahko jo tudi nastavite tako, da bo komunicirala s ščetko in omogočala ščetkanje po meri.
· Omogoča strokovno vodenje s posebno skrbjo: namen te nove tehnologije ni, da bi bila pametnejša od zobnih strokovnjakov, temveč da bi jim lajšala delo. Zobni strokovnjaki lahko prilagajajo nastavitve ščetkanja v aplikaciji in tako svojim pacientom pomagajo izboljšati navade ščetkanja ter se osredotočiti na problematične predele ust.
· Programira osebne nastavitve ščetkanja: svoj pametni telefon lahko uporabljate kot "daljinski upravljalnik" ter ščetko prilagodite svojim potrebam, vključno z nastavitvami trajanja umivanja zob ter izbiro načina ščetkanja.
· Hrani vaše podatke: včasih svojega pametnega telefona nimate pri roki ali pa ga preprosto pozabite vzeti s seboj v kopalnico, zato lahko držalo interaktivne zobne ščetke Oral-B shrani podatke za do dvajset ščetkanj. Podatki se prenesejo na aplikacijo naslednjič, ko se ščetka poveže s telefonom.
· Spodbuja boljše ščetkanje: aplikacija in interaktivna zobna ščetka spodbujata pacientovo redno ščetkanje, kar v veliki meri določa uspeh pregledov zob.
· Pomaga, da ste vedno obveščeni: Aplikacija ohranja vašo pozornost in motivacijo, tako da vam med ščetkanjem postreže z novicami, informacijami o vremenu ter namigi za ustno nego.
· Brezplačna je za operacijske sisteme iOS in Android

Predhodni testi aplikacije so pokazali, da se trajanje ščetkanja z manj kot minute z navadno ščetko poveča na dve minuti in 16 sekund ščetkanja z električno ščetko, kar je več kot dve minuti, ki ju sicer priporočajo strokovnjaki.

"Oral-B je že več kot 60 let eden od vodilnih inovatorjev na področju ustne nege. S ponosom predstavljamo novo interaktivno električno zobno ščetko s povezljivostjo Bluetooth 4.0, ki smo jo razvili v sodelovanju z vodilnimi zobnimi strokovnjaki z vsega sveta," je povedal podpredsednik oddelka za globalno ustno nego pri podjetju Procter and Gamble Wayne Randall. "Omogoča najvišjo stopnjo interaktivnosti z uporabnikom, ki lahko sledi svoji ustni negi in tako pomaga izboljšati zdravje v ustih, zato verjamemo, da bo imela pomemben vpliv na prihodnost osebne nege, saj zagotavlja s podatki podprte rešitve za zdravje ust, zaradi nje pa bo odnos med strokovnjaki in pacienti bolj temeljil na sodelovanju."

Tokrat je prvič, da bo znamka ustne nege na razstavnem prostoru GSMA Connected City v okviru največjega in najelitnejšega sejma mobilnih inovacij Mobile World Congress predstavila mobilne zmogljivosti svojega izdelka.

"GSMA Connected City je bil ustvarjen z namenom, da prikaže najbolj inovativne dosežke v razvoju mobilnih tehnologij ter da pokaže, kakšen pozitiven vpliv bo ta razvoj imel na življenje ljudi, zato nam je v veselje, da lahko medse sprejmemo Oral-B," je rekel Michael O'Hara, vodja marketinga za GSMA. "Razvoj povezanih naprav ter komunikacij med napravami še vedno napreduje z neverjetno hitrostjo ter oblikuje svet okoli nas. Upamo, da bodo izdelki, ki jih bodo letos videli obiskovalci v Cityju, navdihnili marsikoga."

Tehnologija Bluetooth 4.0 bo na voljo v več različicah Oral-B električnih ščetk, tudi v novih elegantnih in prefinjenih ščetkah Oral-B SmartSeries.™

Lastnosti in prednosti nove ščetke SmartSeries s povezljivostjo Bluetooth 4.0

· Povezljivost Bluetooth 4.0: povezuje električno ščetko s pametnim telefonom preko varčne povezave Bluetooth
· Tehnologija osciliranja-rotiranja-pulziranja: odstrani do 100 % več oblog kot navadna zobna ščetka.
· Šest različnih načinov čiščenja: Dnevno čiščenje, Globinsko čiščenje, Beljenje, Nega dlesni, Občutljivo, Čiščenje Jezika
· Kompatibilna s šestimi različnimi glavami: CrossAction, Precision Clean, 3D White, Sensitive, Floss Action, TriZone
· Senzor za pritisk: obvesti uporabnika ter zmanjša hitrost ščetkanja, kadar uporabnik ščetka s preveliko silo.
· Dodatki za potovanje: Varujejo ščetko in polnilec med potovanjemž

Nova interaktivna zobna ščetka Oral-B s povezljivostjo Bluetooth 4.0 ter aplikacija Oral-B App bosta najprej na voljo to pomlad v Nemčiji v omejenih količinah, junija 2014 pa na globalnih trgih, vključno s kolekcijo SmartSeries. Nova aplikacija bo na operacijskih sistemih iOS na voljo maja, na Androidu pa avgusta.

Za več informacij o novi kolekciji SmartSeries ter drugih Oral-B električnih ščetkah s povezljivostjo Bluetooth 4.0 obiščite connectedtoothbrush.com.

O Oral-B

Oral-B je na 5-milijardnem trgu ščetkanja vodilni v svetu. Kot del družbe Procter & Gamble Company znamka vključuje navadne in električne zobne ščetke za otroke in odrasle, zobne prhe ter izdelke za zobno nego kot denimo zobno nitko. Navadne zobne ščetke Oral-B v ZDA ter mnogih drugih mednarodnih trgih uporablja več zobozdravnikov kot katerokoli drugo znamko.

O podjetju Procter & Gamble

P&G s svojimi znamkami služi približno 4,8 milijardam ljudi po celem svetu. Portfelj družbe sestavljajo ene izmed najbolj zaupanja vrednih, močnih, kakovostnih vodilnih znamk kot denimo Ace®, Always®, AmbiPur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Duracell®, Fairy®, Febreze®, Fusion®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Iams®, Lenor®, Mach3®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Prestobarba®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Wella® in Whisper®.

P&G skupnost je s svojimi aktivnostmi prisoten v okoli 70 državah po celem svetu. Za podrobne informacije ter najnovejše novice o P&G ter njegovih znamkah obiščite http://www.pg.com.

Fotografije/multimedijska galerija: http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=50805130&lang=en

Kontakti

P&G
Kris Parlett, 937-671-9112
parlett.kr@pg.com
ali
MSLGROUP New York
Jessica Spano, 646-500-7654
jessica.spano@mslgroup.com

Vir: Procter & Gamble