O-STA

P&G se z 11 znamkami za gospodinjstvo pridružuje Loopu - okolju prijazni in priročni platformi za spletno nakupovanje

Pantene predstavlja posebno stekleničko, narejeno iz lahkega, trpežnega aluminija za šampon in balzam
Tide, najbolj priljubljen detergent za pranje perila v Ameriki, sodeluje v Loopu s svojim rastlinskim detergentom za pranje perila Tide purclean v novi trpežni steklenički iz nerjavečega jekla s preprostim vrtljivim zamaškom in šobo za lažje točenje
Cascade, ki si nenehno prizadeva za boljšo in bolj okolju prijazno izkušnjo pranja posode, predstavlja novo ultra vzdržljivo embalažo za Cascade ActionPacs, ki potrošnikom omogoča, da preskočijo predpranje
Crest si za trajnostnost pri zobni higieni prizadeva z novo ustno vodo Crest Platinum s posebno formulo, ki osveži dah in preprečuje madeže na zobeh, na voljo pa je v trajnostni steklenički za ponovno poljnjenje
ArielTM in FebrezeTM, ki sodelujeta s trajno embalažo za ponovno uporabo, ki je na voljo tudi v trgovinah, preizkušata nov model ponovnega polnjenja in ponovne uporabe neposredno pri potrošniku
ArielTM in FebrezeTM, ki sodelujeta s trajno embalažo za ponovno uporabo, ki je na voljo tudi v trgovinah, preizkušata nov model ponovnega polnjenja in ponovne uporabe neposredno pri potrošniku
Oral-B CLIC z novim prelomnim dizajnom, ki zmanjšuje plastične odpadke, saj je njen obstojni ročaj narejen iz unikatne mešanice materialov, ki v veliki meri temelji na kvalitetnih mineralih, ima pa tudi enkraten mehanizem ClicFit™, ki potrošnikom omogoča, da zamenjajo le glavo zobne ščetke
Podjetje Procter & Gamble (NYSE:PG) je danes napovedalo uvedbo embalaže za večkratno oz. ponovno uporabo za nekaj svojih najbolj priljubljenih izdelkov v okviru novih prizadevanj za zmanjšanje uporabe embalaže za enkratno uporabo na svetovni ravni

24.1.2019 10:00 UTC

Prelomni model bo v letu 2019 preizkušen v Parizu in New Yorku

DAVOS, Švica--(BUSINESS WIRE)-- Podjetje Procter & Gamble (NYSE:PG) je danes napovedalo uvedbo embalaže za večkratno oz. ponovno uporabo za nekaj svojih najbolj priljubljenih izdelkov v okviru novih prizadevanj za zmanjšanje uporabe embalaže za enkratno uporabo na svetovni ravni. Poleg tega, v sklopu partnerstva z LoopTM, platforme za krožno spletno nakupovanje, ki jo je razvilo mednarodno vodilno podjetje na področju recikliranja TerraCycle, podjetje uvaja tudi nove krožne rešitve "zberi in recikliraj" za zmanjšanje količine odpadkov. Številne največje globalne znamke podjetja P&G, kot so PanteneTM, TideTM, CascadeTM in Oral-BTM bodo letos vključene v to inovativno platformo.

Sporočilo za javnost vključuje multimedijske vsebine. V celoti si ga lahko ogledate tukaj: https://www.businesswire.com/news/home/20190124005087/en/


Loop je prva rešitev na področju krožne uporabe embalaže in prodaje na svetovni ravni, ki prek zbiranja, čiščenja, ponovnega polnjenja in ponovne uporabe embalaže stremi k izboljšanju okoljskega vpliva in standardov glede priročnosti v primerjavi s trenutnimi rešitvami na področju spletne prodaje. Loop nudi tudi možnost zbiranja uporabljenih izdelkov pri uporabnikih za ponovno recikliranje in ponovno uporabo. P&G je prvo podjetje z izdelki za potrošnike, ki se je pridružilo Loopu.

Partnerstvo, ki je bilo predstavljeno na letnem srečanju svetovnega gospodarskega foruma v Davosu, v Švici, še dodatno izboljšuje trajnostne cilje P&G's Ambition 2030 in zavezo podjetja, da svoje trajnostne namere spremeni v vsakdanja pozitivna dejanja.

Znanstvenkii in inženirji v P&G so razvili inovativne rešitve za izdelavo, pakiranje in distribucijo izdelkov, ki bodo razveselile potrošnike in olajšale njihovo trajnostno delovanje.

Enajst znamk podjetja P&G bo prek Loopa na voljo v enem izmed treh formatov. Loopov sistem bo potrjen in optimiziran v okviru resničnih tržnih eksperimentov, ki se bodo začeli sredi leta 2019 v New Yorku in Parizu.

Trajna embalaža

Za najbolj priljubljene gospodinjske znamke, kot so Pantene, Tide, Cascade in CrestTM, so v podjetju oblikovali novo trajno embalažo za ponovno polnjenje, ki vključuje luksuzne posodice z novimi značilnostmi in funkcijami.

  • Pantene predstavlja posebno stekleničko, narejeno iz lahkega, trpežnega aluminija za šampon in balzam.

  • Tide, najbolj priljubljen detergent za pranje perila v Ameriki, sodeluje v Loopu s svojim rastlinskim detergentom za pranje perila Tide purclean v novi trpežni steklenički iz nerjavečega jekla s preprostim vrtljivim zamaškom in šobo za lažje točenje.

  • Cascade, ki si nenehno prizadeva za boljšo in bolj okolju prijazno izkušnjo pranja posode, predstavlja novo ultra vzdržljivo embalažo za Cascade ActionPacs, ki potrošnikom omogoča, da preskočijo predpranje.

  • Crest si za trajnostnost pri zobni higieni prizadeva z novo ustno vodo Crest Platinum s posebno formulo, ki osveži dah in preprečuje madeže na zobeh, na voljo pa je v trajnostni steklenički za ponovno poljnjenje.

  • ArielTM in FebrezeTM, ki sodelujeta s trajno embalažo za ponovno uporabo, ki je na voljo tudi v trgovinah, preizkušata nov model ponovnega polnjenja in ponovne uporabe neposredno pri potrošniku.

Recikliranje ponovno napolnjenih izdelkov

  • Oral-B, ki je že več kot 50 let glavni inovator na področju ustne higiene, bo preizkušal krožne rešitve tako za svoje polnljive elektronske zobne ščetke kot klasične zobne krtačke. Oral-B CLIC, nova legendarno oblikovana klasična zobna ščetka ima trpežen ročaj s posebnim mehanizmom, ki uporabniku omogoča menjavanje samo glave ščetke. Pri platformi Loop bodo reciklirali rabljene glave ščetk tako klasičnih kot elektronskih ščetk.

  • GilletteTM in VenusTM bosta nudila premium pakete za potovanja kot trajno embalažo, ki jo bo uporabnik obdržal skupaj z ročajem. Uporabljene dele in rezila teh higieničnih izdelkov bo podjetje zbiralo za ponovno recikliranje, ki ga bo izvajalo podjetje TerraCycle.

Recikliranje uporabljenih higieničnih izdelkov

  • PampersTM in AlwaysTM bo poskusil zbirati uporabljene higienične izdelke po domovih uporabnikov in jih ponovno recikliral z uporabo prelomne patentirane tehnologije, ki so jo razvili v Faterju, skupnem podjetju P&G in Angelini Group. S pomočjo te tehnologije se da rabljene higienične vpojne proizvode predelati v sekundarne surovine, ki se jih lahko ponovno uporabi za doseganje višje vrednosti.

"Gradimo na več kot 180 let inovativnosti in prvovrstnih vpogledov v potrošniške navade, da bi omogočili odgovorno potrošnjo v zadovoljivem obsegu," je dejala Virginie Helias, podpredsednica in glavna direktorica za trajnostno politiko v P&G. "Ponosni smo na partnerstvo s TerraCycle, ki smo ga sklenili kot prvo podjetje z gospodinjskimi izdelki v tem transformacijskem programu, ki je le eden izmed načinov, na katere uresničujemo svoje cilje Ambition 2030, da bi pospešili trajnostno inovativnost in krožne rešitve.

"Čas za ukrepanje je sedaj. Z velikim zanosom želimo izkoristiti svoj globalni vpliv in moč naših zaupanja vrednih globalnih znamk, da bi prispevali k širjenju trajnostnih rešitev. Transformacijska partnerstva so ključna za dosego tega cilja, saj nobeden ne more uspeti sam," je še dodala.

"Veseli smo partnerstva s P&G in drugimi globalnimi znamkami, trgovci, infrastrukturnimi podjetji in Svetovnim gospodarskim forumom in ustvarjanja novih načinov za bolj odgovorno uporabo izdelkov," je dejal glavni izvršni direktor TerraCycle, Tom Szaky. "Loop si prizadeva ne samo za opustitev ideje odpadne embalaže ampak predvsem za izboljšanje izkušnje izdelka in priročnosti samega nakupovanja. Prek Loopa bodo lahko potrošniki odgovorno uporabljali izdelke v posebej oblikovani trajnostni embalaži, primerni za ponovno uporabo oz. popolno recikliranje. Prek moči in dosega zaupanja vrednih znamk, kot so znamke podjetja P&G, bomo lahko spremenili navade potrošnikov in dosegli razsežnosti, ki so potrebne, da bi model dosegel svoje cilje."

Kako deluje Loop

  • NAKUP: Potrošniki bodo šli na spletno stran Loopa ali njegovih partnerskih trgovcev in izbrali zaupanja vredne znamke, katerih embalaža je sedaj preoblikovana tako, da ne ustvarja odpadkov.

  • PREJEM: Potrošniki svoje trajnostno pakirane izdelke prejmejo v Loopovih ekskluzivno oblikovanih modernih transportnih torbah, ki nadomeščajo transportno embalažo za enkratno uporabo, kot so kartonske škatle.

  • UŽITEK: Potrošniki izkusijo eleganco in priročnost embalaže, medtem ko poskrbijo za to, da ne nastaja nova odpadna embalaža.

  • PREVZEM: Embalaže ni potrebno čistiti niti odvreči, saj potrošniki prazno embalažo po uporabi položijo v eno izmed Loopovih vrečk. Loop vrečke prevzame neposredno na domu potrošnika.

  • ČISTOČA: Ekipa Loopovih znanstvenikov je razvila posebno tehnologijo čiščenja, tako da je vsak izdelek možno varno ponovno uporabiti.

  • PONOVNO POLNJENJE, RECIKLIRANJE OZ. PONOVNA UPORABA: Loop po potrebi takoj ponovno napolni embalažo in jo v transportnih vrečkah vrne potrošniku. Če so uporabljeni obnovljivi izdelki, kot so plenice, blazinice, britvice ali deli zobne ščetke, bodo pobrani in ponovno uporabljeni oz. reciklirani.


Izdelki P&G na voljo prek platforme Loop

Pantene

Naš cilje je ženskam dati več Dni čudovitih las ter z nenehnimi inovacijami in izboljšavami izboljševati kakovost naših izdelkov in embalaže. Z embalažo za šampon in balzam, ki poudarja našo ljubezen do oceanov in okolja, lahko ta pomembna rešitev pomaga povsem odpraviti odpadno embalažo. S TerraCycle Loop smo se povezali, da bi pomagali pri premiku od embalaže za enkratno uporabo k trajni embalaži ter trgovskim verigam dobavili sisteme za ponovno polnjenje, ki ne ustvarjajo odpadkov. Ta unikatna embalaža, narejena iz lahkega, a obstojnega aluminija, je čista, pripravljena za ponovno polnjenje in uporabo kot del sistema Loop, obenem pa je v skladu z našo splošno željo in ciljem, da bi bili vodilni v industriji.


Tide

Vemo, da je čistoča pomembna - vam, vaši družini in našemu planetu, zato smo ustvarili Tide purclean: prvi prašek za strojno pranje na osnovi rastlin s čistilno močjo Tide. Nova embalaža je narejena iz nerjavečega jekla in ima preprost trajni zamašek z nastavkom za enostavno doziranje. Ko vam zmanjka pralnega sredstva, preprosto postavite embalažo za ponovno polnjenje v vašo Loop torbo in že bo očiščena, ponovno napolnjena in pripravljena za ponovno uporabo. Tide purclean je namenjen celi družini, ne vsebuje belil in je nežen do občutljive kože. Izdelujejo ga v obratu, ki kupuje elektriko iz obnovljive vetrne energije in ki ne proizvaja nobenih odpadnih materialov, ki bi končali na smetišču, zaradi česar je Tide purclean planetu prijazna izbira, narejena z mislijo na prihodnost. Oplemenitite pranje z Tide purclean.


Cascade

Cascade® nenehno išče načine, s katerimi bi izboljšal vaše izkušnje in zagotovil okoljsko prijaznost z našo novo, izredno obstojno embalažo. Ko vam zmanjka Cascade ActionPacs™, preprosto postavite embalažo za ponovno polnjenje v vašo Loop torbo in že bo očiščena, sterilizirana, ponovno napolnjena in pripravljena za ponovno uporabo.

Cascade Platinum ActionPacs™ tako dobro opere posodo, na kateri so ostanki hrane, stari 24 ur, da potrošniki lahko preskočijo predpranje. S tem lahko prihranijo do 57 litrov vode pri vsakem pranju posode. In če to pomnožimo z vsemi uporabniki pomivalnih strojev, ki uporabljajo predpranje, lahko le v ZDA prihranimo do 567 milijard litrov vode na leto.


Crest

Crest vodi na poti k bolj vzdržnim inovacijam na področju ustnih vodic. Crest Platinum brez alkohola, peroksida in parabenov osveži vaš dah in pomaga zaščititi zobe pred madeži. Crest Platinum bo na voljo v lični steklenički za ponovno polnjenje z zamaškom iz nerjavečega jekla, ki bo zaščitena s silikonsko plastjo. Ponovno polnjenje na domu potrošnikov pomeni, da se lahko poslovite od prenašanja težkih steklenic z ustno vodico. Zdaj se lahko nasmehnete.


Ariel

Vemo, da vam je pomembna brezhibna čistoča v najbolj koncentrirani obliki - vam, vaši družini in našemu planetu, zato smo ustvarili Ariel Pods, naš najbolj inovativen prašek za brezhibno čistočo. Zdaj vam Ariel Pods ponujamo v trajni družinski embalaži, ki jo lahko uporabljate vedno znova. Ko vam zmanjka praška, preprosto postavite embalažo za ponovno polnjenje v vašo Loop torbo in že bo očiščena, sterilizirana, ponovno napolnjena in pripravljena za ponovno uporabo. Nič več nošenja praška iz trgovine in nič več odvečne embalaže, ko je perilo oprano. Ariel 3 v 1 Pods lahko uporabljate tudi pri nizkih temperaturah in še vedno bo rezultat Arielova brezhibna čistoča. Izdelujejo ga v obratu v Franciji, ki kupuje elektriko iz obnovljive vetrne energije in ki ne proizvaja nobenih odpadnih materialov, ki bi končali na smetišču. Formula praška Ariel Pods vsebuje 70% manj vode kot tekoči detergent Ariel in je tako narejena z mislijo na našo prihodnost.

Shranjujte daleč od otrok.

Febreze

Febreze, ki izkazuje nenehno zavezanost skrbi za okolje, je na platformo Loop vključil najnovejšo inovacijo Febreze ONE v ZDA in Zero% v Evropi, ki je v embalaži za večkratno uporabo in reciklažo.

Febreze ONE/Zero% je brez potisnega plina in brez težkih dišav, uporabljate pa ga lahko za zrak ali tekstil. Njegova formula, ki temelji na vodi (90%) in patentirani tehnologiji, ki uporablja ciklodekstrin, sestavino, pridobljeno iz koruznega škroba, ki ujame vonj, ne prekrije, temveč nevtralizira neprijetne vonje in jih odstrani iz zraka. Febreze je že del programa reciklaže družbe TerraCycle, v sklopu katerega je bilo recikliranih že več kot milijon kosov embalaže izdelkov Febreze s smetišč po svetu.

*Vir: Internetna raziskava, oktober 2017, Francija in Združeno kraljestvo, ki je pokazala 63% od 221 sodelujočih


Oral-B

Oral-B, inovativna vodilna znamka na področju ustne higiene že več kot 50 let, bo testiral rešitve krožne ekonomije tako za električne kot ročne zobne ščetke. V sistem Loop vstopa z revolucionarno ponovno iznajdbo v kategoriji ročne zobne ščetke: Oral-B CLIC z novim prelomnim dizajnom, ki zmanjšuje plastične odpadke, saj je njen obstojni ročaj narejen iz unikatne mešanice materialov, ki v veliki meri temelji na kvalitetnih mineralih, ima pa tudi enkraten mehanizem ClicFit™, ki potrošnikom omogoča, da zamenjajo le glavo zobne ščetke. Platforma Loop bo reciklirala rabljene glave zobnih ščetk za ročne in električne ščetke.


Gillette

Gillette že več kot 115 let ponuja precizno tehnologijo in neprekosljive izdelke, s čimer je izboljšal življenja več kot 800 milijonov moških po svetu. Brivnik Gillette Fusion5™ ProShield bo namesto običajne embalaže ponudil potovalni etui vrhunske kakovosti, v katerem ga bodo potrošniki lahko hranili. Set za ponovno polnjenje vsebuje toliko rezil, kot jih moški potrebujejo za cel mesec britja. Ko jih boste porabili, jih lahko vrnete v Loop torbi in šla bodo v reciklažo.


Gillette Venus

Gillette Venus, vodilna svetovna znamka za britje za ženske, je naredila še en korak, s čimer gre Gillette Venus proti viziji stoodstotnega recikliranja odpadne embalaže in proti rešitvam trajnih in vzdržnih izdelkov, ki razveseljujejo ženske po celem svetu. Gillette Venus vzpodbuja uporabo obstojnih ročajev in britvic z vgrajenimi sistemi za recikliranje.

Predstavljamo našo najnovejšo inovacijo - brivnik Venus Platinum Extra Smooth. Je prvi brivnik Venus s kovinskim ročajem, ki je oblikovan ergonomično, saj tako ženskam omogoča večji nadzor med britjem in večjo obstojnost za dolgotrajno uporabo. Zraven je pet zelo kakovostnih rezil iz tanke kovine, ki jo je moč ponovno uporabiti. Ko jih je treba zamenjati, jih daste v Loop torbo, Loop jih bo prišel iskat in jih recikliral, ženske pa bodo lahko naročile nove.


Pampers in Always

Znamki Pampers in Always sta zavezani okoljski trajnosti in verjamemo, da imata pomembno vlogo pri zmanjšanju odpadne plastike in pri krožni ekonomiji. Kot prvi predstavljamo najboljši program recikliranja izdelkov za osebno higieno, kot so otroške plenice ter ženski vložki in ščitniki, s čimer bomo dali odrabljenim izdelkom novo življenje. Pampers in Always sta v svetovnem merilu prvi znamki toaletne higiene, ki uporabljata novo napredno tehnologijo družbe Fater za recikliranje plenic z boljšim izkoristkom. Fater je skupno podjetje družb P&G in Angelini, ki v Italiji izdeluje izdelke Pampers in Always. V sklopu sistema Loop bomo najprej prvič testirali to tehnologijo z izbranimi potrošniki v Franciji. Obstojen koš za ponovno uporabo za plenice in vložke bomo dostavili do vašega praga skupaj z izdelki Pampers in Always. Koš ima več funkcij - blokira neprijetne vonjave, saj je hermetično zaprt in ima ogljeni filter, je preprost za uporabo, saj ima vrtljiv pokrov, zaradi estetske dovršenosti pa je primeren za vsak dom. Uporabljene plenice in vložke preprosto odložite vanj. Ko je poln, lahko naročite odvoz, da ga očistijo, sterilizirajo in vam ga ponovno dostavijo z novimi izdelki Pampers in Always. Vaši odsluženi izdelki za toaletno higieno bodo tako na poti v reciklažo.



O družbi Procter & Gamble

P&G skrbi za potrošnike po vsem svetu z enim najmočnejših portfeljev zaupanja vrednih, kvalitetnih in vodilnih znamk, kot so Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, and Whisper®. Skupnost P&G zajema obrate v približno 70 državah sveta. Za najnovejše informacije o družbi P&G in njenih znamkah obiščite http://www.pg.com.

O družbi TerraCycle

TerraCycle je družba, ki se ukvarja z inovativnimi metodami recikliranja, katere poslanstvo je odpraviti idejo o odpadkih®. TerraCycle deluje v 21 državah, kjer sodeluje z vodilnimi proizvajalci potrošniškega blaga, trgovskimi družbami in mesti. Njen cilj je omogočiti reciklažo izdelkov in embalaže, od umazanih plenic do cigaretnih ogorkov, ki bi sicer končali na smetišču ali v sežigalnici. Poleg tega TerraCycle sodeluje z vodilnimi proizvajalci potrošniškega blaga, da bi ti v svoje izdelke in embalažo vključili odpadke, ki jih je težko reciklirati, npr. plastika, ki konča v oceanih. Družba TerraCycle je od svojega nastanka pred 15 leti dobila več kot 200 nagrad za okoljsko vzdržnost in donirala več kot 25 milijonov ameriških dolarjev šolam in dobrodelnim organizacijam. Če želite izvedeti več o TerraCycle ali se želite vključiti v njene programe recikliranja, obiščite www.terracycle.com.

Za ogled originalne različice obiščite businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20190124005087/en/

Kontakiti

Becky East
namestnica direktorja, H&K Strategies
Becky.East@hkstrategies.com
+442074933093

Vir: Procter & Gamble