O-STA

Širokosrčno: P&G in Tuš podarjata učencem in dijakom 6.200 malic

Da bi zagotovili enakopravne pogoje izobrazbe za vse otroke in s tem njihovo svetlejšo prihodnost, bodo blagovne znamke P&G in podjetje Tuš v okviru projekta podariMalico omogočili 6.200 malic učencem in dijakom, ki to pomoč potrebujejo. V mesecu februarju lahko dobrodelni projekt podprete z nakupom izdelkov izbranih blagovnih znamk P&G v trgovinah Tuš, ki so v gospodinjstvu nepogrešljivi, učencem in dijakom pa tako polepšajo vsakdan z malico, ki si je sicer ne morejo privoščiti.

Februarska dobrodelna akcija

Otroci bi se v šolskih klopeh morali osredotočati le na učenje, ki ga popestrijo z igro, vse prevečkrat pa se zgodi, da razmišljajo tudi o svojih praznih želodčkih. Po zbranih podatkih je v šolah, ki so vključene v projekt podariMalico, približno 3.500 otrok, ki potrebujejo pomoč pri sofinanciranju šolske prehrane. V družbah P&G in Tuš si želijo pomagati, zato so združili moči v dobrodelni akciji za pomoč učencem in dijakom. Pri tem pa jima lahko med 1. in 28. februarjem na pomoč pri polnjenju donacijskega sklada dobrodelnega projekta podariMalico priskoči vsa Slovenija.

Za 6.200 malic

"Z akcijo skupaj ustvarjamo enakopravne pogoje izobrazbe za vse otroke in s tem njihovo svetlejšo prihodnost. Če se otroci obremenjujejo s socialno stisko svoje družine, ne morejo biti osredotočeni na učenje ter igro. Zato bomo pomagali in jim poleg malice podarili tudi otroštvo z manj skrbmi. Pokazali jim bomo, da niso sami in jim vlili upanja v boljšo prihodnost." je povedala Katja Pavlica, vodja programa P&G, Orbico Slovenija. "Otroci so naše bogastvo in temelj, na katerem se bo naša družba razvijala tudi v prihodnje. Največ, kar jim lahko podarimo, je vzpodbuda, droben korak proti njihovi svetli prihodnosti in majhen navdih, ki v njih prebudi moč za samostojno nadaljevanje. S 6.200 malicami bomo otrokom lahko polepšali dneve v šolskih klopeh." poudarja vodja korporativnega komuniciranja v Tušu, Anja Marjetič.

Akcijo podpira tudi glasbenica in radijska voditeljica Urška Majdič

Dobrodelno akcijo, ki si v skrbi za šibkejše prizadeva za njihov lepši vsakdan, je podprla tudi simpatična glasbenica in radijska voditeljica Urška Majdič, pevka pri skupini Billysi. "Takšna donacija lahko naredi velik premik. Tudi zato, ker s tem pokažemo, da se znamo povezati in nesebično pomagati. Pozdravljam lepo gesto podjetij, ki bosta poskrbeli za donacijo in z njo zagotovili možnosti za pozitiven razvoj otrok." Da bo donacija naredila spremembo, potrjujejo tudi pri projektu podariMalico, kjer poudarjajo, da dobrodelnost Slovencev ne pozna meja, saj z nesebičnim sodelovanjem v tovrstnih akcijah spreminjajo življenja naših najmlajših. "In, če želimo, da svet res stoji na mladih, moramo ukrepati in jim zagotoviti pogoje za to, da bodo v prihodnosti lahko oni skrbeli za dobrobit v družbi." je še poudaril predstavnik projekta Vladimir Balukčić.

Vsaka donacija šteje

Pri projektu podariMalico se je do vključno 31. decembra 2015 zbralo in razdelilo 132.162,96 EUR, kar znese skoraj 54.613 obrokov, če upoštevamo podatek, da en obrok stane 2,42 €. Ekipa, ki skrbi za projekt, ugotavlja, da se število pomoči potrebnih otrok žal zvišuje: "V letu 2013, ko smo s projektom začeli, smo zbirali sredstva za 1.980 otrok. Do danes se je projektu priključilo več šol in, ker se vse pogosteje srečujemo s situacijami, ko se otroku odpove malica, ker je starši ne zmorejo financirati, se ne glede na višino ali obliko donacije, prav vsake razveselimo." je še povedal predstavnik projekta.