O-STA

P&G pospešuje sistematične spremembe za enakost spolov v oglaševanju na Festivalu kreativnosti Lions 2018 v Cannesu

18. junij 2018
Začenja strateško partnerstvo s Queen Latifah in Katie Couric, ki sta gonilni sili v svetu medijev in zabave

CANNES, Francija--(BUSINESS WIRE)-- Procter & Gamble Company (NYSE: PG) je danes še poglobilo svojo predanost enakosti spolov z nizom novih dejavnosti, zavez in partnerstev za izboljšanje raznolikosti po vsej ustvarjalni mreži v svetu kreativnosti, kar bo pripeljalo do bolj točnega in pozitivnega upodabljanja žensk v oglasih in v medijih in postalo gonilo rasti in družbenega dobra.

Ženske in dekleta so netočno ali negativno upodobljena v 29 odstotkih oglasov in medijskih programov*, in ženske so še naprej slabše zastopane za kamerami: le 32 odstotkov vodij marketinških oddelkov, 33 odstotkov vodij kreativnih oddelkov in samo 10 odstotkov vodij komercialnih oddelkov je žensk. Te težave so še zmeraj prisotne kljub dokazom, da se oglasi, kjer nastopa isto število žensk in moških, odrežejo 10 odstotkov bolje pri kazalcih zaupanja in 26 odstotkov bolje pri prodaji.

Da bi zmanjšal te težave, je P&G pozval k prizadevanjem, da bi dosegli stoodstotno točno in pozitivno upodabljanje žensk v oglasih in medijih s podporo enake zastopanosti obeh spolov v kreativni ustvarjalni mreži. P&G vodi obširni nabor dejavnosti, da bi prispeval h gradnji, zagonu in povezovanju raznolikih talentov žensk v oglaševanju , medijih in drugih oblikah ustvarjanja vsebin na sistemski ravni. Podjetje je prepoznalo pomen sodelovanja celotne industrije in sodeluje pri gibanju #SeeHer (poglej jo) Zveze nacionalnih oglaševalcev (ANA) in pri drugih poslovnih iniciativah, kot je Zveza ZN proti stereotipom, da bi privabil druge oglaševalce, agencije in razvijalce vsebin in spodbudil spremembe po vsem komercialnem ekosistemu.

"Ob zboru največjih umov v svetu kreativnosti smo zavezani, da prispevamo svoj del s pomenljivimi dejanji in izboljšamo enakost spolov v oglaševanju, medijih in kreativni mreži v naslednjih petih letih," je dejal Marc Pritchard, glavni direktor znamčenja pri Procter & Gamble. "Zavedamo se tudi, da nobeno podjetje tega ne zmore samo, zato upamo, da bomo navdušili tudi druge, da postanejo gonilna sila za pospešitev sprememb."

Kot del te zaveze, je P&G napovedal partnerstva z največjimi silami na svojih področjih, ki že izboljšujejo enakost spolov in pozitivno upodabljanje žensk v medijih:

  • The Queen Collective: Queen Latifah, nominiranka za oskarja in dobitnica nagrad Golden Globe, Emmy in SAG Award, si s svojim produkcijskim podjetjem Flavour Unit in organizacijo Queen Latifah Collective prizadeva pospešiti rasno enakost in enakost spolov za kamerami. Z distribucijo filmov raznovrstnih ženskih režiserk Queen Latifah še nadgrajuje svojo tradicijo premikanja mej v glasbi, filmih in drugih umetniških prizadevanjih. V sodelovanju z velikim distribucijskim partnerjem bo iniciativa za začetek odobrila filma dveh režiserk. Leta 2016 je bilo med režiserji 250 najbolj uspešnih filmov le 5 odstotkov žensk. To ustvarja izzive, ne le v filmu, tudi v drugih medijih, kot recimo v oglaševanju. The Queen Collective bo gonilna sila za razvoj talentov režiserk v sodelovanju s P&G, HP, Inc., Smirnoff, Wieden+Kennedy, Marina Maher Communications / Ketchum +, United Talent Agency Marketing in Tribeca Studios.
  • Katie Couric Media: Najnovejši projekt večkrat nagrajene novinarke Katie Couric bo povezal sponzorje in distribucijske platforme, ki bodo ustvarjali pametne, premišljene in opolnomočujoče vsebine. Couric, ki jo je navdihnilo sodelovanje v svetovalnem odboru iniciative #SeeHer Zveze nacionalnih oglaševalcev, se bo povezala z velikimi znamkami in sodelovala pri razvoju vsebin, ki odražajo njihove skupne vrednote in zavezanost pomembnim temam. Katie Couric Media bo vodila ekipa žensk. Ustvarjala in distribuirala bo zgodbe v različnih formatih, ki bodo najbolje izkoristili moč in doseg spreminjajoče se medijske krajine. Nabor vsebin bo vključeval digitalne serije, dokumentarce, projekte z vnaprej spisanimi scenariji, podkaste in programe v živo na platformah, ki najbolje dosežejo končno publiko, ki jo zanimajo specifične vsebine.
  • Free The Bid: Organizacijo je ustanovila Alma Her'el, ki je na lastni koži izkusila pomanjkanje priložnosti za režiserke v oglaševanju. Organizacija si prizadeva za enake možnosti pri potegovanju za komercialne projekte v oglaševalni industriji. P&G in njegove znamke so se zavezali k zaposlovanju režiserk pri vseh komercialnih projektih, ki zahtevajo tri ponudbe. Vzporedno pa bo P&Gjeva največja partnerska agencija, Publicis Groupe, svojo zavezo še dodatno razširila, tako da bo zajela vse njene agencije in mreže po svetu. P&G se je tudi zavezal, da bo Free the Bid v naslednjih treh letih v partnerstvu s HP Inc. in Publicis Groupe pomagal podvojiti število režiserk, ki sodelujejo z organizacijo, in se razširiti na 20 držav.
  • #SheIsEqual Summit: Z namenom deliti ustvarjalni uspeh in navdahniti široko sodelovanje pri naporih za enakost spolov bosta Global Citizen in P&G v skupaj gostila prvi #SheIsEqual Summit (Vrh #EnakopravnaJe), ki bo 28. septembra v New Yorku, v času zasedanja Generalne skupščine ZN. Dogodek bo gostil predstavnike vlad, podjetij iz zasebnega sektorja in vplivneže v oglaševanju, medijih in zabavni industriji, ki bodo izmenjali svoje poglede na upodabljanje žensk v medijih, marketingu, tehnologiji in svetu zabave z vidika enakosti spolov, ekonomske neodvisnost žensk, izobraževanja deklic in zagovorništva. Madonna Badger, predsednica žirije Glass Lion in predsednica See It Be It (Vodi, bodi) bo oblikovala "Ustvarjalno predstavitev" v partnerstvu s Phillipom Thomasom, direktorjem Cannes Lions, z namenom, da predstavi in počasti najboljša dela na 2018 Glass Lions in s tekmovanj SDG Lions, ki pozitivno upodabljajo svet enakosti. Iniciativa #SeeHer bo ustvarila diskusije o vlogi medijev v družbi in pomenu točnega upodabljanja žensk in deklet v svetu zabave.

"Enakost spolov je dobra za družbo in posel," je dejal Pritchard. "Nekatere P&Gjevih najbolj uspešnih znamk imajo kampanje, ki zelo izpostavljajo enakost spolov - Always Like a Girl, SKII Change Destiny, Olay Live Fearlessly... kot tudi Tide, Ariel, Dawn in Swiffer, ki prikazujejo moške pri hišnih opravilih. Jasno je, da enakost spolov ni silnica dobrega, ampak tudi silnica za rast."

"Že desetletja delam v zabavni industriji in vem, da pristna upodobitev žensk, še posebej žensk različnih ras, zahteva raznoliko ekipo pred kamero in za njo. Ko so za kamero ženske različnih korenin, lahko povemo zgodbe z bolj tehtnimi vpogledi, ki veliko bolj odmevajo," je dejala Queen Latifah.

"V svoji karieri sem delala v veliko uredništvih, pripovedovala veliko različnih zgodb. Moj cilj v Katie Couric Media je voditi ekipo, katere gonilna sila so ženske, v sodelovanju z vodilnimi znamkami, ki delijo naše vrednote in razvijajo pomembne vsebine, ki bodo ljudem pomagale pri navigaciji tega zapletenega sveta, spodbujale razumevanje in obogatile njihova življenja," je dejala Katie Couric.

*Študija #SeeHer Zveze nacionalnih oglaševalcev.

O P&G

P&G služi potrošnikom po vsem svetu z enim najmočnejših portfeljev zaupanja vrednih, vodilnih znamk, med njimi Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® in Whisper®. P&G zajema obrate v približno 70 državah sveta. Za najnovejše informacije o P&G in njegovih znamkah obiščite P&G.

Za ogled izvirnega sporočila obiščite https://www.businesswire.com/news/home/20180618005590/en/

Kontakti
P&G Global Communications
Tressie Rose,
+1 513-983-4929
Rose.t.8@pg.com

Vir: Procter & Gamble