O-STA

P&G razkril nove okoljske trajnostno naravnane cilje s poudarkom na omogočanju in spodbujanju pozitivnih sprememb v svetu

Podjetje P&G je doseglo številne od svojih okoljskih trajnostno naravnanih ciljev do leta 2020 in ima načrte za uresničitev preostalih. Zastavilo si je tudi že nove, široke cilje do leta 2030; poudarjajo omogočanje in spodbujanje pozitivnih sprememb v okolju in družbi hkrati pa tudi ustvarjanje dodane vrednosti za Podjetje in stranke. (Foto: Business Wire)

Cilji Ambition 2030 vključujejo znamke, dobavno verigo, družbo in zaposlene v P&G

CINCINNATI, ZDA--(BUSINESS WIRE)-- Podjetje Procter & Gamble Company (NYSE:PG) je danes sporočilo, da je doseglo številne od svojih okoljskih trajnostno naravnanih ciljev do leta 2020, in ima načrte za uresničitev preostalih in si je tudi že zastavilo nove, široko zastavljene cilje do leta 2030. Novi cilji z naslovom "Ambition 2030" poudarjajo omogočanje in spodbujanje pozitivnih sprememb v okolju in družbi hkrati pa tudi ustvarjanje dodane vrednosti za Podjetje in stranke.

Sporočilo za javnost vključuje multimedijske vsebine. V celoti si ga lahko ogledate tukaj: https://www.businesswire.com/news/home/20180416005203/en/

"Verjamemo, da je P&G lahko gonilo za ustvarjanje dobrega in ustvarjanje rasti in namensko želimo navduševati stranke hkrati pa omogočati odgovorno potrošnjo," je dejal David Taylor, direktor, predsednik in glavni izvršni direktor podjetja P&G. "Potrošniki pričakujejo, da bodo od znamk, katerim zaupajo, dobili vrhunsko kakovost kot tudi da bodo te pomagale pri reševanju najbolj kompleksnih izzivov današnjega sveta. Naš globalni doseg, naše razumevanje pet milijard potrošnikov, katerim služimo, in naše inovativne zmogljivosti nam dajejo edinstveno priložnost za spreminjanje sveta na bolje."

Cilji podjetja P&G "Ambition 2030" vključujejo:

  • Znamke: 20 vodilnih znamk podjetja P&G, kot so Always, Ariel, Dawn, Fairy, Febreze, Head & Shoulders, Pantene, Pampers in Tide, bo omogočalo in spodbujalo odgovorno potrošništvo z embalažo, ki jo je možno 100-odstotno reciklirati oz. ponovno uporabiti, z uvajanjem več trajnostnih inovacij in gradnjo zaupanja prek preglednosti in deljenja naše varnostne znanosti.

  • Dobavna veriga: Proizvodne enote podjetja P&G bodo razpolovile svoje izpuste toplogrednih plinov in kupile dovolj obnovljive elektrike za 100% naših tovarn. Podjetje bo črpalo vsaj 5 milijard litrov vode iz krožnih virov.

  • Družba: P&G bo še naprej ustvarjala preoblikovalna partnerstva, ki omogočajo razcvet ljudem, planetu in naši dejavnosti, vključno s tistimi, ki zmanjšujejo pritok plastike v svetovna morja, ščitijo in širijo gozdove, razširjajo rešitve za recikliranje vpojnih higienskih izdelkov in varujejo vodne vire v pomembnih kotlinah na svetu.

  • Zaposleni: P&G bo svoje zaposlene vključeval v prizadevanja za vgraditev trajnostnega načina razmišljanja v vsakodnevno delo, jim nudil orodja za to in jih nagrajeval. Nagrajevali bomo napredek, priznanje na tem področju pa bomo upoštevali pri splošnih ocenah zaposlenih.

Več podrobnosti o ciljih "Ambition 2030" podjetja P&G najdete tukaj.

P&G je na podlagi svoje vodilne vloge na področju varovanja narave že uresničil številne od svojih trajnostno naravnanih ciljev do leta 2020 s poudarkom na podnebju (za 16% zmanjšal absolutne izpuste toplogrednih plinov v primerjavi z 2010), vodi (27% nižja poraba vode v proizvodnih obratih v primerjavi z 2010) in odpadkih (ničen odvoz proizvodnih odpadkov na odpad v več kot 80% proizvodnih obratov).

Vpliv napredka Podjetja je viden pri znamkah in geografskih značilnostih, vključno z izdelki, kot so Tide purclean, katerega sestavine so iz bioloških snovi, in Head & Shoulders, katerega embalaža je narejena iz plastike s plaž; spremembami v proizvodnji, ki omogočajo obratovanje naših tovarn na vetrno elektriko in paro, pridobljeno iz biomase; ter raziskovalne inovacije, ki bodo preoblikovale možnosti za recikliranje ton plastike na leto in tako koristile celotnim industrijam in še zdaleč ne samo P&G.

Napredek je bolj natančno predstavljen v poročilu Podjetja 2017 Citizenship Report.

"Na podlagi dosedanjega napredka želimo s cilji do leta 2030 nasloviti dva izmed najbolj perečih okoljskih izzivov planeta: omejeno količino virov in vse večjo porabo," je dejala Virginie Helias, podpredsednica za globalno trajnostno naravnanost v P&G. "Zavedamo se, da P&G sam nima vseh odgovorov. S pomočjo partnerstev in sodelovanja bomo ustvarili pomemben napredek in naše znamke bodo razvijale inovacije ter tako odgovorno potrošnjo pripeljale na novo, višjo raven."

"P&G je eno izmed vodilnih podjetij na področju trajnostnega razvoja. Njihova strategija je v skladu z našim prepričanjem, da bo poslovna dejavnost bolj uspešna, če bo bolj trajnostna. Pozdravljamo njihove okvirne cilje Ambition 2030, ki imajo potencial za bistven pozitiven globalen vpliv na delničarje, okolje in družbe," je dejal Peter Bakker, predsednik in glavni izvršni direktor Svetovnega poslovnega sveta za trajnostni razvoj.

O odnosu podjetja P&G do družbene odgovornosti

Okoljska vzdržnost je eno izmed prioritetnih področij družbene odgovornosti podjetja P&G poleg Etike in podjetniške odgovornosti, Vpliva na skupnost, Enakosti spolov ter Raznolikosti in vključenosti. Programi družbene odgovornosti podjetja so v skladu s cilji trajnostnega razvoja Organizacije združenih narodov za izkoreninjenje revščine, zaščito planeta in zagotavljanja blaginje za vse.

Za več informacij o prizadevanjih P&G na področju družbene odgovornosti si preberite poročilo podjetja za 2017, ki je dostopno tukaj.

O podjetju Procter & Gamble

P&G strankam po vsem svetu služi z enim najmočnejših portfeljev zaupanja vrednih, kakovostnih, vodilnih znamk, kot so Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® in Whisper®. Skupnost P&G deluje v približno 70 državah po vsem svetu. Prosimo obiščite http://www.pg.com za najnovejše novice in informacije o P&G in njegovih znamkah.

Sporočilo za javnost v izvirniku je na voljo na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20180416005203/en/

Kontakt:

P&G Company Communications
Julie deSylva, 513-780-0006
Desylva.j@pg.com


Vir: Procter & Gamble


Multimedijske vsebine


Foto: Podjetje P&G je doseglo številne od svojih okoljskih trajnostno naravnanih ciljev do leta 2020 in ima načrte za uresničitev preostalih. Zastavilo si je tudi že nove, široke cilje do leta 2030; poudarjajo omogočanje in spodbujanje pozitivnih sprememb v okolju in družbi hkrati pa tudi ustvarjanje dodane vrednosti za Podjetje in stranke. (Foto: Business Wire)


Foto: Pregled okoljskih ciljev podjetja P&G do leta 2030 (Grafika: Business Wire)


Dokument: Podroben vpogled v okoljske cilje podjetja P&G do leta 2030


Video: P&G se je z novo generacijo pogovarjal o tem, kakšen bo svet leta 2030.


Logotip