O-STA

P&G v trajnostnem poročilu za 2015 o napredku pri uresničevanju okoljskih in socialnih ciljev do leta 2020

15. december, 2015 14:30 UTC

CINCINNATI--(BUSINESS WIRE)-- Družba Procter & Gamble Company (NYSE:PG) je danes objavila 17. letno trajnostno poročilo s podrobnostmi o napredku, ki ga je naredila pri zmanjševanju svojega okoljskega odtisa in izboljševanju socialnih razmer ljudi v stiski.

Poročilo krepi zavezanost družbe trajnostnemu poslovanju in podrobno navaja napredek na poti k dologoročni viziji družbe, da bo ob proizvodnji izdelkov, ki jih imajo potrošniki radi, maksimalno ohranjala naravne vire, vse svoje proizvodne obrate napajala s 100-odstotno energijo iz obnovljivih virov, uporabljala 100%-odstotno obnovljive ali reciklirane materiale za vse izdelke in embalažo ter da odpadki potrošnikov in proizvodnje ne bodo več končali na odlagališču.

Poročilo poudarja nedavna prizadevanja P&G za boj proti podnebnim spremembam, vključno z novim ciljem zmanjšanja emisij toplogrednih plinov za 30% do leta 2020 in novima partnerstvoma s Constellation Energy in EDF RE, ki bosta povečala uporabo obnovljive energije v družbi. Poročilo prav tako navaja podrobnosti v zvezi z zavezami družbe odgovorni izbiri virov celuloze in palmovega olja ter napredek na tem področju.

P&G poleg tega nadaljuje z vlaganjem v skupnost in pomoč ljudem v stiski prek programa Children's Safe Drinking Water (Varna pitna voda za otroke (CSDW)) z zagotovitvijo več kot 8 milijard litrov čiste vode za otroke in družine, ki nimajo dostopa do čiste vode (video). P&G je napovedal, da bo do leta 2020 zagotovil 15 milijard litrov v sodelovanju s partnerji v humanitarni dejavnosti in na področju nujne pomoči po svetu. P&G obenem aktivno pomaga tistim, ki so jih prizadele naravne nesreče, in se je letos odzval z donacijami izdelkov in denarnih sredstev v več kot 25 nesrečah po svetu.

"V P&G imamo dolgo tradicijo uvajanja inovacij, ki izboljšujejo naš okoljski odtis in skupnosti, v katerih živimo in delamo. Trajnost je vključena v naš način poslovanja in to poročilo navaja napredek, ki smo ga dosegli pri ohranjanju virov, zaščiti narave in izboljševanju socialnih razmer tistih, ki to najbolj potrebujejo," je dejal predsednik skupine in izvršni pokrovitelj trajnostnega razvoja pri P&G Martin Riant. "Naredili smo velik napredek pri povečanju rabe energije iz obnovljivih virov in partnerstvu s podobno mislečimi podjetji, ki se osredotočajo na inovacije in stroškovno učinkovite rešitve pri reševanju podnebnih sprememb."

Poročilo navaja podrobnosti prizadevanj P&Gwork na področjih:

  • Podnebje:
    • Nov cilj; posodobili smo cilj, da bomo do leta 2020 absolutne emisije toplogrednih plinov zmanjšali za 30%. Od leta je P&G zmanjšal emisije toplogrednih plinov za 4%.
    • Transport; uresničili smo cilj 20% zmanjšanja v prevoženih kilometrih na enoto proizvodnje in dosegli skoraj 25% zmanjšanje od leta 2010. Obenem je družba v Severni Ameriki izpolnila zavezo, da bo več kot 20% tovornjakov blaga prenesla na vozila na zemeljski plin do leta 2016. To predstavlja več kot 14 milijonov prevoženih milj s pogonom na čistejši zemeljski plin in obenem več milijonov prihrankov pri stroških.
    • Lesna celuloza; dosegli smo cilj glede vira celuloze, da bodo naše papirnate brisače in vpojni higienski papirji vsebovali primarna vlakna, ki so 100% certificirana prek tretje strani.
  • Voda: presegli smo cilj zmanjšanja porabe vode v proizvodnji z 21% zmanjšanjem od leta 2010.
  • Odpadki:
    • Nič proizvodnih odpadkov na odlagališča; P&G je v preteklih treh letih povečal delež proizvodnih lokacij, katerih proizvodni odpadki ne končajo na odlagališčih, z 10% na skoraj 50% proizvodnih lokacij po svetu.
    • Embalaža; nadaljevali smo s prizadevanji za optimizacijo pakiranja, med drugim prenosom izdelkov Pampers iz škatel v vreče v pretežnem delu zahodne Evrope. Ta korak je prinesel več kot 80% zmanjšanje teže embalaže na plenico in je prihranil več kot 6000 ton embalažnega materiala, kar je primerljivo s težo približno 4000 srednje velikih osebnih vozil.
  • Socialni programi: smo na poti, da dosežemo cilj programa Children's Safe Drinking Water, da do leta 2020 zagotovimo 15 milijard litrov čiste pitne vode, in smo pomagali izboljšati življenja po ocenah 50 milijonov ljudi še posebej prek programov, ki opolnemočajo ženske in dekleta z našimi blagovnimi znamkami.

"Trajnost je odgovornost in poslovna priložnost. Od leta 2007 smo dosegli prihranke v višini skoraj dveh milijard ameriških dolarjev z varčevanjem pri odpadkih in energiji ter zmanjšali naš vpliv na okolje. Razburljivo je spremljati spremembe v našem poslovanju, prednosti, ki jih prinašajo za posel, in napredek pri uresničevanju naših trajnostnih ciljev," je dejal podpredsednik P&G za trajnostni razvoj Len Sauers.

Za več informacij o dolgoročni trajnostni viziji, ciljih in projektih P&G ali za vpogled v celotno poročilo obiščite pg.com/sustainability.

O podjetju Procter & Gamble

P&G potrošnikom po vsem svetu služi z enim najmočnejših portfeljev zaupanja vrednih, kakovostnih in vodilnih znamk, ki vključujejo Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® in Whisper®. Skupnost P&G deluje v približno 70 državah po vsem svetu. Za najnovejše novice in informacije o P&G in njegovih blagovnih znamkah, prosimo, obiščite http://www.pg.com.

Z več informacij o trajnostnih ciljih P&G kliknite tukaj: P&G Sustainability

Originalna verzija sporočila je na voljo na businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20151215006021/en/

Kontakti

P&G Media:
Damon Jones, 513-983-0190
jones.dd@pg.com
ali
Julie deSylva, 513-780-0006
deSylva.j@pg.com

Vir: Procter & Gamble