O-STA

Na salonu avtomobilov Mondial 2002 v Parizu bo Renault premierno prikazal novi Clio V6, prvič pa bo pred najširšo javnostjo razstavil tudi Mégane II, Espace IV in študijski prototip Ellypse

Renault bo na pariškem salonu Mondial 2002 premierno razkril temeljito prenovljen Clio V6. Med prototipi bosta na ogled najnovejša tehnološko-oblikovalska šudija Ellypse in iz Kangooja 4x4 razvit Kangoo Break-up. Med najpomembnejše novosti salona nedvomno sodita Mégane II Berline in Coupé, ki sta začetnika celovite in pospešene prenove hišnih modelov nižjega srednjega razreda. Paleto novosti in obenem povsem svežo ponudbo Renaulta v višjem razredu zaokroža novi Espace IV. Novosti na letošnjem salonu v Parizu so tudi Twingo nove kolekcije, Laguna z novim bencinskim motorjem 2,0 T in pa njena različica 2,2 dCi s samodejnim menjalnikom. Vel Satis je razstavljen s popolnejšim seznamom varnostne in druge opreme. Razstavljen je tudi dirkalnik formule 1 R202, s katerim Mild Seven Renault F1 Team letos dokazuje dober tehnični napredek in dosega solidne uvrstitve. Pri Renault Sport Technologies bodo razkrili popolnoma novo Formulo Renault V6, ki jo bo na stezah videti že leta 2003.

Clio V6 novega rodu, ki bo premierno razstavljen v Parizu, ima osnovno zunanjo obliko in opremo kabine povzeto po lani predstavljenem novem Cliu. Pod karoserijo je ima novi Clio V6 temeljito izboljšano podvozje in motor, ki ga dopolnjuje poseben šeststopenjski menjalnik.

Najnovejša oblikovalsko-tehnološka študija Ellypse je utelešenje Renaultove politike trajnega razvoja in skrbi za razvoj prijaznih avtomobilov prihodnosti. Ellypse je primer okolju naklonjenega izdelka: celotna njegova zasnova omogoča enostavno razgradnjo in reciklažo sestavnih delov, turbo-dizel motor novega rodu je zelo varčen, avtomobil pa je opremljen z 42-voltno električno napeljavo ter sodobno tehnologijo x-by-wire.

Kangoo Break-up je poskus konceptualnega razvoja odprtih avtomobilov in je idealen za ljubitelje športa in rekreacije v naravi. Razvili so ga iz Kangooja 4x4, pri tem pa ohranili njegove temeljne vrednote in značilnosti: funkcionalnost, praktičnost in veder značaj.

Mégane II Berline in Coupé sta glavni zvezdi Renaultovega razstavnega prostora in začetka celovite in pospešene prenove palete modelov nižjega srednjega razreda. S prihodom Mégana II ima Renault nov tip avtomobila - kombilimuzino za individualiste. Značaj Mégana II lahko povzamemo s tremi besedami: kompakten, izrazen in dinamičen. Zasnovali so ga z namenom, da vsakemu od potnikov zagotovi največjo možno mero varnosti in da z oceno "najvarnejši v svojem razredu", ki je pravzaprav cilj Renaulta za vsak model, doseže svojega predhodnika. Mégane II ima tudi inovativne rešitve za izboljšanje udobja in ugodja v vožnji, katerih velik del je prevzel iz hišnih modelov višjega razreda. Prvi Espace je ob predstavitvi leta 1984 v tradicionalistični svet prinesel povsem nov odnos do avtomobila, ki je doslej osvojil že več kot 870 tisoč kupcev. Espace IV gre v definiciji enoprostornika višjega razreda še naprej, saj je opremljen z obilico dognanih tehničnih novosti, ima še bolj prilagodljivo notranjost in zagotavlja povsem novo raven potovalnega udobja. S skrbjo za udobje vsakega potnika posebej, ergonomsko obliko voznikovega prostora in seveda najvišjo stopnjo varnosti je Espace IV vsestranski kot še nikdar doslej. Z največjo izbiro sodobnih bencinskih in turbo-dizel motorjev - med njimi sta tudi najmočnejša motorja v tem segmentu - in z dvema dolžinama karoserije Espace ostaja merilo v segmentu, ki ga je v Evropi ustvaril in utrdil prav on.

Po izdelavi dvo-milijontega primerka junija 2002 je Renault svoj najmanjši in morda tudi najizvirnejši model Twingo za jesen odel v nove barve in ustvaril Novo kolekcijo 2002. Z barvno popestritvijo je Twingo postal še bolj privlačen za njegov tradicionalni krog kupcev, obogaten z novim paketom opreme "Dynamique" pa bo bolj pritegnil tudi mlade dinamične moške.

Laguna je v že doslej bogato paleto različic dobila dve novi: 2,2 dCi 16V v kombinaciji s petstopenjskim samodejnim menjalnikom Proactive in bencinski turbo motor 2,0 T.

Renaultov najprestižnejši model Vel Satis ima elektronski sistem za nadzor stabilnosti ESP najnovejšega rodu s programom za nadzor podkrmarjenja in kot dodatno opremo tudi DVD predvajalnik z vgrajenim barvnim LCD zaslonom.

Mild Seven Renault F1 Team je letos razvil svojo konkurenčnost, utrdil se je tik pod vrhom moštev formule 1 in dosega zadane cilje, med katerimi je najpomembnejši boj za zmago v svetovnem prvenstvu leta 2005. Renault Sport Technologies predstavlja nov dirkalnik Formule Renault V6, s kakršnim se bodo v prvenstvu z enakim nazivom že leta 2003 pomerili tudi mladi nadarjeni dirkači, ki se želijo prebiti v formulo 1.