O-STA

P&G z novim trajnostnim ciljem: Brez krčenja gozdov v svoji dobavni verigi palmovega olja

8. april 2014

Podjetje se je obvezalo, da bo sodelovalo s kmeti za izboljšanje praks

CINCINNATI, ZDA--(BUSINESS WIRE)-- The Procter & Gamble Company (NYSE:PG) je danes napovedalo nov razvoj svojih trajnostnih ciljev in se obvezalo, da palmovega olja ne bo več pridobivalo s pomočjo krčenja gozdov. Da bi zaščitili gozdove, bodo izboljšali prakse z vsemi svojimi dobavitelji, vključno z malimi kmeti.

"Obveza P&G, da odpravi krčenje gozdov iz svoje dobavne verige palmovega olja je nedvoumna. Naš cilj je razviti učinkovite dolgoročne rešitve za zahtevno vprašanje trajnosti na področju palmovega olja. Predani smo uvajanju pozitivnih sprememb v celotno dobavno verigo; ne le za nas, ampak za celoten sektor in za male kmete, ki so odvisni od tega pridelka," je dejal Len Sauers, podpredsednik oddelka za globalno vzdržnost pri P&G.

Že sedaj je 100 odstotkov palmovega olja, ki ga kupuje P&G, certificirano s strani Roundtable for Sustainable Palm Oil (RSPO; Okrogla miza za trajnostno palmovo olje). P&G je član RSPO in podpira kriterije, ki jih je ta postavil za trajnostno pridelano palmovo olje. Novi cilji gredo še dlje, saj nameravajo razviti zanesljive, učinkovite in dolgoročne trajnostne prakse pri vseh dobaviteljih palmovega olja.

Novi cilji P&G zavračajo krčenje gozdov v celotni dobavni verigi. Posebne zahteve vključujejo:

1. Vzpostavitev sledljivosti palmovega olja in olja iz palmovih semen do oljarn, ki olje dobavljajo, do 31. decembra 2015.

2. Vzpostavitev sledljivosti krčenja gozdov do plantaž do 2020.

- Palmovo olje: Dobavitelji bodo do 31. decembra 2015 pripravili načrte kako se bodo izognili krčenju gozdov v dobavni verigi za svoje oljarne do 2020

- Olje iz palmovih semen: Začetek investicij in dela z malimi kmeti z namenom, da izboljšajo svoje prakse in zagotovijo, da po letu 2020 ne bo več krčenja gozdov.

3. Delo z dobavitelji, drugimi podjetji v industriji, nevladnimi organizacijami, univerzitetnimi strokovnjaki in drugimi deležniki, da spodbudimo dosledne standarde v sektorju in prakse za trajnostno pridobivanje palmovega olja.

4. Nadaljevanje spoštovanja človekovih pravic, kot je začrtano v Smernicah za trajnost za dobavitelje (Sustainability Guidelines for Suppliers) P&G in spoštovanje pravic staroselcev.

5. Vsakoletno poročanje o napredku pri približevanju teh ciljev.

"Ti cilji presegajo naše sedanje zaveze. P&G bo nadaljeval delo z vsakim naših dobaviteljev in bo vlagal v ter delal neposredno z malimi kmeti, ki so vir velikega dela NAŠEGA palmovega olja, da bi izboljšali njihove pridelovalne prakse," je dodal Len Sauers. "To je najbolj zapleten vidik dobavne verige palmovega olja, kjer P&G meni, da lahko naredimo veliko in trajno spremembo."

O Procter & Gamble

P&G se s svojim naborom priznanih in kakovostnih znamk služi in izboljšuje življenja okrog 4,8 milijarde ljudi po vsem svetu. Družba ima enega najmočnejših portfeljev zaupanja vrednih, kakovostnih vodilnih znamk, ki vključuje Ace®, Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Duracell®, Fairy®, Febreze®, Fusion®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Iams®, Lenor®, Mach3®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Prestobarba®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Wella®, in Whisper®. Skupina P&G posluje v približno 70 državah po vsem svetu. Za najnovejše novice in poglobljene informacije o družbi P&G in njenih blagovnih znamkah obiščite spletno stran http://www.pg.com.

Več informacij o obvezi P&G za palmovo olje najdete na: P&G Sustainability/Palm Oil


Kontakti
Procter & Gamble
Paul Fox, 513-983-3465
fox.pd@pg.com

Vir: Procter & Gamble

Distribuira Business Wire

Sporočilo za javnost najdete tudi na:
http://www.businesswire.com/news/home/20140408005357/en