O-STA

P&G začenja sodelovanje z malimi kmeti, da bi iz svoje dobavne verige palmovega olja odpravil krčenje gozda

Najboljši strokovnjaki na področju dobavnih verig sodelujejo z lokalnimi kmeti, da bi izboljšali njihove prakse

CINCINNATI --(BUSINESS WIRE)-- Razlikovanje med vzdržnimi in nevzdržnimi viri pri proizvodnji palmovega olja in olja palmovih semen je zelo zapleteno, a Procter & Gamble (NYSE: PG) se je zavzel za rešitev težave. Podjetje opravlja terensko študijo, da bi lažje razumeli prakse malih kmetov in ugotovili kako bi lahko te prakse spremenili, da zaščitimo lokalne gozdove. Za namene raziskave se je P&G povezal z malezijskim Inštitutom za inovacije v dobavnih verigah (MISI) in tako izpolnjuje zavezo, ki jo je dal pred nedavnim kot del novih ciljev podjetja, da iz svoje dobavne verige palmovega olja odpravi sečnjo gozdov.

"Pridobivanje palmovega olja in olja palmovih semen želimo narediti vzdržno vse od začetka do konca - in ga še vedno ohraniti donosnega za lokalne kmete, ki s pridelkom preživljajo svoje družine," je dejal Len Sauers, podpredsednik P&G Sustainability. "Z večjimi dobavitelji že sodelujemo pri sledenju virov v naši dobavni verigi, a mali kmetje - v državah kot sta Malezija in Indonezija - proizvedejo 35-40 odstotkov palmovega olja. Razumeti moramo njihove potrebe in prakse, da bomo lahko ustvarili inovativne rešitve, tako kot razumemo vsakodnevne navade naših kupcev, da lahko zadovoljimo njihove potrebe z inovativnimi izdelki.

"Gre za kompleksno dobavno verigo, ki vključuje tisoče malih kmetov, ki sodelujejo z drugimi, tako da si izdelek podajajo pridelovalci, trgovci, predelovalci in odkupovalci preden ga kupi končno podjetje. Zato je razlikovanje med vzdržnimi in nevzdržnimi viri skorajda nemogoče. Doseči želimo popolno odpravo krčenja gozdov s tem, da spodbujamo vključujoč ekosistem, ki podpira male kmete," je dejal Mahender Singh, predstavnik MISI, organizacije, ki je med najboljšimi na svetu na področju vodenja in logistike dobavnih verig.

Aprila je P&G napovedal nove cilje, ki mu bodo pomagali pri preprečevanju krčenja gozdov v dobavni verigi palmovega olja. Cilji zahtevajo sledljivost palmovega olja in olja palmovih semen do predelovalnic do 31. decembra 2015 in do plantaž do leta 2020. Šest mesecev trajajoča študija, ki so jo predstavili danes podpira te cilje in bo P&G pomagala razumeti dobavno verigo malih kmetov in kako najbolje pomagati lokalnim pridelovalcem. Podjetje bo poročalo o izsledkih in pripravilo akcijski načrt do konca septembra 2014. MISI pomaga pri izvedbi raziskave in bo P&G pomagal razviti akcijske načrte.

V ciljih se je P&G tudi zavezal, da razširi sodelovanje z dobavitelji, drugimi podobnimi podjetji v industriji, nevladnimi organizacijami, akademskimi strokovnjaki in drugimi pomembnimi akterji, da podprejo standarde in prakse za vzdržno pridobivanje palmovega olja.

"Sodelujemo s strokovnjaki iz industrije, velikimi dobavitelji in malimi kmeti, da bi naredili dolgoročen učinek. Da podpremo to zavezo, bomo razvili orodja in dobre prakse, ki jih bomo lahko delili z drugimi podjetji, ki imajo pred sabo iste priložnosti, in zgradili sledljivost od kmetij do prodaje," je dejal dr. Sauers.

O MISI

MISI, s sedežem v malezijskem mestu Shah Alam, je četrti center mreže MIT Global SCALE (Supply Chain and Logistics Excellence) za odličnost dobavnih verig. Gre za skupno iniciativo Massachusetskega inštituta za tehnologijo (MIT) in malezijske vlade in je mednarodno zavezništvo vodilnih razvojnih in izobraževalnih organizacij namenjenih za razvoju in širjenju globalnih inovacij v dobavnih verigah in logistiki.

O Procter & Gamble

P&G se s svojim naborom priznanih in kakovostnih znamk služi in izboljšuje življenja okrog 4,8 milijarde ljudi po vsem svetu. Družba ima enega najmočnejših portfeljev zaupanja vrednih, kakovostnih vodilnih znamk, ki vključuje Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Duracell®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Wella® and Whisper®. Skupina P&G posluje v približno 70 državah po vsem svetu. Za najnovejše novice in poglobljene informacije o družbi P&G in njenih blagovnih znamkah obiščite spletno stran http://www.pg.com.

Več informacij o obvezi P&G za palmovo olje najdete na: P&G Sustainability/Palm Oil


Kontakti

P&G kontakt za medije
Paul Fox, 513-983-3465
fox.pd@pg.com

Vir: Procter & Gamble

Distribuira Business Wire

Sporočilo za javnost si lahko ogledate na internetnem naslovu:
http://www.businesswire.com/news/home/20140724005815/en