O-STA

Lyoness uvedel večznamčno strategijo po vsem svetu

Lyoness je na vseh trgih uveljavil prej napovedano strategijo ločenih znamk. Od 8. novembra skupina podjetij razlikuje med znamko "Lyoness" in novo spletno trženjsko znamko "Lyconet".

Gradec, Avstrija, 9. november 2014. Globalno aktivno skupino podjetij Lyoness od 8. novembra uradno sestavljata dve znamki. Odslej znamka "Lyoness" obsega dve od treh poslovnih dejavnosti družbe: mednarodno in prek številnih sektorjev razširjeno nakupovalno skupnost za potrošnike, ki prek nakupovanja z Lyoness prihranijo denar, in program zvestobe za partnerske trgovce, ki s pomočjo Lyonessa pridobivajo zveste stranke. Nova znamka "Lyconet" obsega vse spletne trženjske dejavnosti podjetja. Nov svet znamk družbi omogoča razvijanje komunikacijskih strategij in storitev, ki so usmerjene na ciljno skupino.

Posebni program "Xcite"

Od 8. novembra lahko vsak, ki ga zanima, na spletnem kanalu družbe Lyoness.TV spremlja poseben program "Xcite". V poldrugo uro dolgem programu podjetje predstavlja vse novosti v zvezi Lyonessom in Lyconetom.

Proces sprememb

Z uveljavitvijo strategije več znamk na svetovni ravni je družba zaključila pomemben del prestrukturiranja, napovedanega jeseni 2013.

O Lyoness

Skupina Lyoness deli svoje tri poslovne dejavnosti v dve blagovni znamki: znamka Lyoness obsega nakupovalno skupnost in program zvestobe. Njihovi ciljni skupini sta potrošniki, ki želijo z Lyonessom prihraniti pri nakupovanju (Cashback), in trgovci, ki želijo uporabiti mednarodno in prek številnih sektorjev razširjen program zvestobe. Znamka Lyconet obsega vse spletne trženjske aktivnosti skupine Lyoness. Njeni največji ciljni skupini sta samozaposleni in podjetja. Skupina Lyoness trenutno posluje v 46 državah na vseh celinah. Več kot štirje milijoni koristijo Lyonessove ugodnosti pri več kot 40.000 partnerskih trgovcih po vsem svetu. Več informacij najdete na www.lyoness.com.

Kontakt:

Silvia Kelemen

Lyoness Group AG

telefon: +43 664-85 55 241

e-mail: silvia.kelemen@lyoness.ag