O-STA

Disney Consumer Products se pripravlja za močno Pixarjevo leto

Pred hongkonškim sejmom igrač in iger predstavljene nove inovativne linije igrač proizvajalca TOMY, ki podpirajo animiran film "Od znotraj navzven" (Inside Out) in "Dobri dinozaver" (The Good Dinosaur).

GLENDALE, Kalifornija - Podjetje Disney Consumer Products (Disney izdelki za potrošnike) je predstavilo ekskluzivne podrobnosti nove globalno distribuirane linije igrač, ki proslavljajo animirana filma v produkciji Disney∙Pixar, "Od znotraj navzven" in "Dobri dinozaver", ki bosta premiero v kino dvoranah v ZDA doživela 19. junija 2015 oziroma 25. novembra 2015. Oba filma bodo spremljale robustne linije igrač vodilne znamke TOMY, katere inovativni pristop, močna prisotnost na mednarodnih trgih in sposobnost odražati edinstveno pripovedništvo Pixar v linijah svojih izdelkov naredijo te igrače popolno izbiro v najbolj vznemirljivem letu Pixar Animation Studios doslej.

"Popolnoma smo predani tem filmom, zato je izjemno pomembno, da je našim partnerjem za igrače mar in da bodo izpolnili pričakovanja, ko gre za like, ki jih tako dobro poznamo," je povedal John Lasseter, glavni kreativni direktor pri Walt Disney in Pixar Animation Studios. Ko sem obiskal sedež podjetja TOMY na Japonskem, sta njihova predanost in obrtniška spretnost name naredili velik vtis. Igrače, ki so jih ustvarili za filma "Od znotraj navzven" in "Dobri dinozaver", so fantastične - naši liki so resnično zaživeli."

Linija igrač TOMY za "Od znotraj navzven" je navdihnjena s humorjem, vizualnim slogom in muhastimi elementi v filmu. Na poljubno nastavljivih figurah posameznih likov je mogoče prižgati luči in vse igrače omogočajo samoizražanje in ponovno uprizoritev ključnih trenutkov iz filma. Široka paleta igrač za "Dobri dinozaver" je privlačna za otroke vseh starosti in omogoča akcijsko igranje s figurami, kakor tudi bolj prefinjeno hojo in pogovarjanje preko daljinskega upravljanja.

Edinstvene značilnosti dinozavrov v filmu, na primer njihov način gibanja in teka, se odražajo v liniji igrač, saj je bilo izdelanih več poskusnih modelov v sodelovanju z ustvarjalci filma, da so givi res pristni.

Nadalje RFID tehnologija likom omogoča takšno interakcijo kot v filmu, s čimer oživijo njihove edinstvene osebnosti in zgodbe.

"Ko smo leta 2006 začeli s 'Cars' (Avtomobili), smo za naše igrače vozila uvedli osebnostne poteze in humor, kar je k uveljavljenim igralnim vzorcem dodalo novo dimenzijo pripovedništva in spodbudilo celotno kategorijo prodaje na drobno. Dinozavri so od nekdaj fascinirali otroke in menimo, da bo imel Pixarjev izvirni pristop k našim predhistoričnim prijateljem podoben vpliv na to, kako se bodo z njimi igrali v prihodnost," je povedal Josh Silverman, izvršni podpredsednik za globalni licenciranje pri Disney Consumer Products.

Filmi Pixarja so znani tako po velikem število obiskovalcev v kinih kot po uspešni prodaji izdelkov. Dvajset let po izidu "V deželi igrač" (Toy Story) leta 1995 kot filma, ki je preobrazil industrijo animacije in zagnal milijardo dolarjev težko franšizo igrač, imajo zgodbe in liki Pixarja edinstveno mesto v srcih gledalcev in v otroških škatlah za igrače. "V deželi igrač 3" je z več kot milijardo dolarjev prihodkov z naslova kino vstopnic drugi najuspešnejši animiran film vseh časov. V zadnjem desetletju je bilo širom po svetu prodanih več kot 10 milijonov primerkov legendarne 30 centimetrov velike akcijske figure Kena Kozmobliska.

To poletje bo Disney Consumer Products izdal posebno linijo igrač, s katero bo proslavil 20. obletnico filma "V deželi igrač", vključno s široko paleto likov v posebni zbirateljski izdaji, z najbolj priljubljenimi liki v obliki akcijskih figur in govorečimi, filmu zvestimi verzijami Kena, Jelka in Jessie.

O filmu "Od znotraj navzven"

Z oskarjem nagrajeni režiser Pete Docter ("Pošasti iz omare" oz. Monsters, Inc., "V višave" oz. Up) je gledalce popeljal od pustolovščine v balonu nad oblaki do s pošastmi polne metropole, na kraje, ki so izvirni in polni domišljije. V filmu Disney∙Pixar "Od znotraj navzven" nas bo popeljal na najbolj izjemno lokacijo, kar jih je - v notranjost uma.

Da je odraščanje lahko naporno, velja tudi za Riley, ki je, ko oče dobi novo službo v San Franciscu, iztrgana iz svojega življenja na ameriškem srednjem zahodu. Tako kot vse nas, Riley vodijo čustva - Radost (Amy Poehler), Strah (Bill Hader), Jeza (Lewis Black), Gnus (Mindy Kaling) in žalost (Phyllis Smith). Čustva živijo na glavnem sedežu, v kontrolnem centru znotraj Rileyinega uma, kjer ji z nasveti pomagajo skozi vsakodnevno življenje. Ko se Riley in njena čustva mukoma prilagajajo na novo življenje v San Franciscu, pride na glavnem sedežu do pretresov. Čeprav skuša glavno in najbolj pomembno čustvo Riley ohraniti pozitivno vzdušje, si čustva pridejo navzkriž, ko gre za to, kako se najbolje znajti v novem mestu, hiši in šoli.

O filmu "Dobri dinozaver"

"Dobri dinozaver" postavlja prastara vprašanja: Kaj bi bilo, če bi asteroid, ki je za vedno spremenil življenje na zemlji, v celoti zgrešil planet in bi veliki dinozavri nikoli ne izumrli? Film, ki bo v kinematografe v ZDA prišel 25. novembra 2015, je duhovita in vznemirljiva izvirna zgoda o Arlu, živahnemu apatozavru z velikim srcem. Potem ko njegovo družino pretrese travmatičen dogodek, se Arlo odpravi na izjemno potovanje, na katerem dobi nepričakovanega sopotnika - dečka. Dobri dinozaver je izjemno potovanje do samospoznanja, polno vznemirljivih pustolovščin, noro smešnih likov in srčnosti.

O Disney Consumer Products

Disney Consumer Products (DCP) je poslovni segment podjetja The Walt Disney Company, ki nudi inovativne in vznemirljive izdelke na več tisoč področjih, vključno z igračami, oblačili, knjigami in likovno umetnostjo. DCP kot največji izdajatelj licenc na svetu navdihuje domišljijo ljudi po vsem svetu, saj v njihove domove prinaša Disneyjevo čarovnijo z izdelki, v katerih lahko uživajo skozi vso leto. DCP sestavljajo tri poslovne enote: izdaja licenc, založništvo in trgovina. Založništvo sloni na približno petih prioritetnih znamkah: Disney Media, Classics & Entertainment, Disney & Pixar Animation Studios, Disney Princess & Disney Fairies, Lucasfilm in Marvel. Disney Publishing Worldwide (DPW) je največji svetovni založnik knjig za otroke, revij in digitalnih izdelkov, ukvarja pa se tudi s poučevanjem angleškega jezika preko Disney centrov za učenje angleškega jezika na Kitajskem in posebnega programa učbenikov. V DPW-jevo rastočo knjižnico digitalnih izdelkov med drugi spadajo e-knjižne uspešnice in originalne aplikacije, ki na inovativne načine posredujejo Disneyjeve vsebine. Maloprodajna veriga Disney Store deluje v Severni Ameriki, Evropi in na Japonskem, kjer ima več kot 350 trgovin in je znana po tem, da strankam zagotavlja visoko kakovostne, edinstvene izdelke. Disneyjeva uradna nakupovalna spletna portala sta www.DisneyStore.com in www.DisneyStore.co.uk. Za dodatne informacij obiščite spletno stran www.DisneyConsumerProducts.com ali nam sledite na www.YouTube.com/DisneyLiving, www.Facebook.com/DisneyLiving, www.Twitter.com/DisneyLiving, www.Pinterest.com/DisneyLiving in www.Instagram.com/DisneyLiving.

Fotografije in multimedijske vsebine so na voljo na:

http://www.businesswire.com/multimedia/home/20150113005285/en/

Kontakti

Disney Consumer Products

Joss Hastings, 818-544-0382

joss.hastings@disney.com

ali

Liz Virji, 818-544-1926

liz.virji@disney.com

Vir: Disney Consumer Products

Pametna multimedijska galerija

Disney∙Pixarjeve figure za "Od znotraj navzven" proizvajalca TOMY: Gnus (Foto: Business Wire)

Disney∙Pixarjeve figure za "Od znotraj navzven" proizvajalca TOMY: Žalost (Foto: Business Wire)

Disney∙Pixarjeve figure za "Od znotraj navzven" proizvajalca TOMY: Radost (Foto: Business Wire)

Disney∙Pixarjeve figure za "Od znotraj navzven" proizvajalca TOMY: Jeza (Foto: Business Wire)

Disney∙Pixarjeve figure za "Od znotraj navzven" proizvajalca TOMY: Strah (Foto: Business Wire)

Ken Kozmoblis, govoreča akcijska figure proizvajalca Thinkway (Foto: Business Wire)

Disney∙Pixarjev Dobri dinozaver (Foto: Business Wire)

To sporočilo in multimedijske vsebine so v izvornem jeziku na voljo na:

http://www.businesswire.com/news/home/20150113005285/en