25 let uspešnega dela Glasbenega ateljeja Tartini
Ljubljana, 2015 - V Glasbenem ateljeju Tartini v Ljubljani s številnimi dogodki oznanjajo 25 let delovanja. Nedavno so na slavnostnem koncertu v veliki dvorani Slovenske filharmonije z nastopi solistov na godalih in klavirju ter kar štirih zasedb orkestrov predstavili generacijo sedanjih učencev.
V odlični izvedbi del velikih mojstrov, od Tartinija, po katerem šola nosi ime, do Haydna, Chopina, Mozarta in drugih, je mladi rod prepričljivo dokazal, da skupaj z učitelji sledijo zahtevam visoke kakovosti in kultivirane igre tudi na ravni umetnosti otrok in mladostnikov. V polni dvorani je občinstvo z navdušenjem pozdravilo nastopajoče. Slavnostni koncert so izvedli tudi v prekrasni dvorani Tartinijeve hiše v Piranu ter poželi topel sprejem domačinov.
Po koncertu sta direktor Vlado Repše in ravnateljica Vildana Repše, ustanovitelja te prve zasebne šole v Sloveniji, nagovorila goste v mali dvorani Slovenske filharmonije ter predstavila zbornik
Naših 25 let. V kratkih a zgovornih prispevkih so nekdanji učenci in udeleženci v izobraževalnih programih spregovorili o spominih na čas izobraževanja v Glasbenem ateljeju Tartini in o vlogi glasbe v njihovem življenju...
Glasbeni atelje Tartini v svojih prizadevanjih za kakovostne učne vsebine pripravlja in izdaja učbenike, priročnike, notna gradiva in drugo literaturo, namenjeno udeležencem v glasbenem izobraževanju.
Pomembno polje delovanja predstavljajo seminarji za učitelje ter ŠOLA ZA UČITELJE VIOLINE, v okviru katerih Glasbeni atelje Tartini ponuja zanimiva predavanja domačih in tujih predavateljev ter dodatno usposablja učitelje iz vse Slovenije.
Na šoli se izvajajo javno veljavni programi za godala ( violina, viola, violončelo in kontrabas), klavir, predšolsko vzgojo in glasbeno pripravnico.
V maju potekajo vpisi v novo šolsko leto, konec junija bo že tradicionalni XXI Mojstrski tečaj za mlade glasbene talente in Poletna šola za učence glasbenih šol v Rogaški Slatini.
Besedilo in fotografije se lahko v celoti ali delno publicira.