O-STA

Bayer MaterialScience od 1. septembra pod imenom Covestro

Razkrito novo ime podjetja:

Bayer MaterialScience od 1. septembra pod imenom Covestro

Vstop na borzo najpozneje sredi leta 2016

Leverkusen, Ljubljana, 1. junija 2015 - Družba Bayer je oznanila, da se bo njeno podjetje MaterialScience preimenovalo v Covestro. Novo ime bo stopilo v veljavo 1. septembra 2015. Družba Bayer namerava s podjetjem Covestro vstopiti na borzo najpozneje sredi leta 2016. Načrt, da bo podskupina Bayer MaterialScience postala ločeno podjetje, je bil oznanjen septembra 2014.

Ime Covestro je sestavljeno iz črk, ki odražajo identiteto novega podjetja. Črki C in O predstavljata sodelovanje (collaboration), med tem ko črke VEST nakazujejo, da gre za podjetje, ki je veliko investiralo v najnovejšo tehnološko opremo. Zadnje črke, STRO, imena pa povedo, da je to močno podjetje, tako kar se tiče inovacij, kot tudi prisotnosti na trgu in z vidika kadrov.

"Covestro predstavlja novo, drzno usmeritev in svetlo prihodnost za inovativnega proizvajalca polimerov," pravi Patrick Thomas, izvršni direktor podjetja Bayer MaterialScience in bodoči direktor podjetja Covestro. "Smo podjetje, podprto z močnim in izkušenim vodstvom ter preverjeno zgodovino odličnosti in predanosti k ustvarjanju vrednosti. Imamo zveste in zavzete zaposlene, s katerimi bomo zagotovo gradili uspešno prihodnost," še doda. Ime je del poslovne identitete podjetja Covestro, ki vključuje raznoliko, novo, živahno ter zvenečo blagovno znamko.

"Ime Covestro smo izbrali, ker odraža vznemirljivo priložnost za še hitrejši, učinkovitejši in fleksibilnejši razvoj naših prednosti v globalnem konkurenčnem okolju," pravi Thomas. "Novo ime je del blagovne znamke in identitete, ki smo ju ustvarili na podlagi mnenja naših strank, zaposlenih in drugih, ki sodelujejo z nami, in odraža našo inovativnost, talent in velikopoteznost. Prepričan sem, da nas bosta raznolika identiteta in pozitivna vizija navdihnili in motivirali na naši novi poti v prihodnost."

Thomas meni, da bo ločeno podjetje fleksibilnejše pri neodvisnem doseganju poslovnih ciljev. "Podjetje bo med drugim temeljilo na našem vodilnem položaju na trgu, ugodni industrijski dinamiki, najnovejših sredstvih z vodilno procesno tehnologijo, portfelju specializiranih dejavnosti z visoko vrednostjo ter izjemni ekipi visoko usposobljenih in motiviranih zaposlenih," še pove Thomas.

Bayer: Science For A Better Life

Bayer je globalno podjetje s ključnimi kompetencami na področjih varovanja zdravja, kmetijstva in visokotehnoloških polimerov. Kot inovativna družba uveljavlja nove trende na področjih, ki temeljijo na raziskavah. Namen Bayerjevih izdelkov in storitev je pomagati ljudem in izboljšati kakovost življenja. Skupina si hkrati prizadeva ustvariti vrednost z inovacijami, rastjo in višjo donosnostjo. Bayer je zavezan načelom trajnostnega razvoja ter ravna kot družbeno in etično odgovorna družba. V poslovnem letu 2014 je skupina imela okoli 118.900 zaposlenih in ustvarila prodajo v višini 42,2 milijarde evrov. Kapitalski izdatki so znašali 2,5 milijarde evrov, stroški raziskav in razvoja pa 3,6 milijarde evrov. Za več informacij obiščite www.bayer.com.


Kontakt:

Katja Kresse, Tel. 01 5814 413
E-Mail: katja.kresse@bayer.com


Forward-Looking Statements
This release may contain forward-looking statements based on current assumptions and forecasts made by Bayer Group or subgroup management. Various known and unknown risks, uncertainties and other factors could lead to material differences between the actual future results, financial situation, development or performance of the company and the estimates given here. These factors include those discussed in Bayer's public reports which are available on the Bayer website at www.bayer.com. The company assumes no liability whatsoever to update these forward-looking statements or to conform them to future events or developments.