O-STA

P&G napovedal, da po novem cilja na zmanjšanje toplogrednih plinov za 30%

Družba se pridružuje programu reševalcev podnebja in tako razširja sodelovanje pri podnebnih prizadevanjih

CINCINNATI - Družba Procter & Gamble (P&G) je danes najavila svoj nov cilj zmanjšati celotne toplogredne izpuste iz svojih obratov za 30% do leta 2020. Cilj je bil postavljen v partnerstvu s Svetovnim skladom za naravo, WWF. Novi cilj temelji na najnovejših znanstvenih dognanjih in je pomemben korak naprej pri nenehnem prizadevanju družbe za minimaliziranje svojih toplogrednih izpustov, ki povzročajo podnebne spremembe.

Družba se poleg tega pridružuje Programu reševalcev podnebja, ki ga podpira WWF, da bi vodilnim družbam omogočil sodelovanje in pospešil njihova prizadevanja na področju podnebnih sprememb.

P&G se je odločil za ambiciozen 30-odstotni cilj, potem ko je vzel v zakup najnovejša znanstvena dognanja, ki jih je predstavil Mednarodni odbor za podnebne spremembe. 30-odstotno zmanjšanje bo zagotovilo, da P&G podpira globalna prizadevanja za preprečitev povečanja globalne temperature za dve stopinji Celzija in je skladno z znanstveno podprtimi metodologijami, ki družbam pomagajo usklajevati svoje cilje s podnebno znanostjo.

Podnebne spremembe so globalen problem in menimo, da morajo vsi - družbe, vlade in posamezniki - odigrati svojo vlogo," je povedal Len Sauers, podpredsednik oddelka za globalno vzdržnost pri P&G. "Zdelo se nam je pomembno, da se pokažemo z ambicioznim, znanstveno podprtim ciljem in da tako opravimo svoj del naloge pri soočenju z izzivi, povezanimi s podnebnimi spremembami."

P&G je v sodelovanju z WWF razvila svoj nov cilj in stopnjevala svoja prizadevanja na področju podnebnih sprememb. "Prepoznavamo vodilno vlogo P&G pri zastavljanju cilja zmanjšanja izpustov, ki temelji na podnebni znanosti," je povedala Suzanne Apple, podpredsednica za upravljanje z zasebnih sektorjem pri WWF. "To je pomembna zaveza, ki bo privedla do občutnih zmanjšanj toplogrednih izpustov pri P&G kot najnovejšem članu našega Programa reševalcev podnebja, katerega namen je prepoznati vodilne družbe, ki se zavzemajo za inovativne in stroškovno učinkovite rešitve na področju podnebnih sprememb."

P&G namerava svoj nov cilj doseči, tako da bo ostal osredotočen na prihranke energije in na povečanje uporabe obnovljive energije. "Ta cilj smo si zadali v trdnem prepričanju, da bo to dobro za okolje in za naše poslovanje," je povedal Martin Riant, predsednik skupine P&G in izvršni sponzor za globalno vzdržnost. "Energetski prihranki in povečanje deleža obnovljive energije ne bodo samo gonilo za zmanjšanje izpustov, ampak bo tudi znižalo stroške in pomagalo pri ustvarjanju inovativnih rešitev, ki bodo našim znamkam pomagale pridobiti potrošnike."

O družbi Procter & Gamble

P&G služi potrošnikom po vsem svetu z enim najmočnejši portfeljev priznanih, kakovostnih in vodilnih blagovnih znamk, med katerimi so Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Wella® in Whisper®. Skupnost P&G deluje v približno 70 državah po vsem svetu. Za najnovejše novice in bolj poglobljene informacije o družbi P&G in njenih blagovnih znamkah, prosimo, obiščite http://www.pg.com.

Za več informacij o trajnostnih ciljih P&G kliknite tukaj.

Za več informacij o Programu reševalcev podnebja kliknite tukaj.

Izvorna različica besedila z businesswire.com je na voljo na: http://www.businesswire.com/news/home/20150916005934/en/


Kontakti

P&G kontakt za medije:
Julie deSylva, 513-780-0006
deSylva.j@pg.com

Vir: Procter & Gamble