O-STA

Podjetje Bayer ob tednu otroka omogočilo obisk Hiše eksperimentov

· Podjetje Bayer je s pomočjo ZPM Ljubljana Moste Polje letos že drugič omogočilo izlet v Hišo eksperimentov in malico za otroke
· Otroci navdušeni nad odkritjem, da je znanost lahko tudi zabavna


Ljubljana, 9. oktober 2015
- Podjetje Bayer je v sodelovanju z Zvezo prijateljev mladine Ljubljana Moste Polje otrokom omogočilo obisk Hiše eksperimentov v Ljubljani. Obisk je bil namenjen otrokom iz finančno ali socialno depriviranih družin. Otroci, ki so prišli iz Šentjurja, Črnomlja in Ljubljane z okolico so tako ta teden v treh skupinah obiskali Hišo eksperimentov (HE), kjer so lahko sami preskusili, kako je videti znanost v vsakdanjem življenju. Po krajšem vodenju čez preskuse, so jih sodelavci HE animirali z dogodki, kot so "površinska napetologija", "barvologija" in "elektrikologija". Vsakemu otroku so omogočili tudi malico.

Nina Balent, vodja projektov in programov za otroke in mlade v ZPM Ljubljana Moste-Polje, je povedala, da so bili otroci v napetem pričakovanju že pred obiskom. "Običajno jih skušamo umiriti, na tej dogodivščini pa so vsi zbrani in pozorno poslušajo," je povedala. Kar nekaj otrok je o predstavljeni tematiki že nekaj vedelo, zato so poslušali še z večjim zanimanjem in živahno sodelovali s predavatelji. Hiša eksperimentov je ta dan odprla vrata samo za otroke pod okriljem Bayerjeve dobrodelne akcije.

Otroke je najbolj zanimalo, kako stvari delujejo. Z užitkom so se lotili tudi zahtevnejših preskusov, npr. spreminjanja barve plamenov ali ustvarjanja velikih mehurčkov (nekaterih celo večjih od otrok), nekatere manj pogumne pa je bilo potrebno prepričati z demonstracijo.

ZPM Ljubljana Moste Polje je poskrbela za prijave otrok iz različnih regij, spremljevalce in malico ter organizirala avtobusni prevoz iz Metlike in Šentjurja pri Celju, otroke iz Ljubljane in okolice pa so v Hišo eksperimentov privedli spremljevalci ZPM Ljubljana Moste Polje. Otroke so razdelili v tri skupine, da so lahko prav vsi poskusili in doživeli lastno izkušnjo z eksperimentiranjem in znanost spoznali čisto od blizu. Otroci so domov odšli polni vtisov, doživetij in spominov na poskuse, pri katerih so se zelo zabavali, vtise pa sinoči zagotovo že podelili s svojimi družinami.

Bayer v skladu s svojim poslanstvom "Bayer: Science For A Better Life - Bayer: Znanost za boljše življenje" z iniciiranjem in podporo dogodkom, ki v otrocih prebujajo zanimanje za znanost, utemeljuje svojo vlogo družbeno odgovornega podjetja tudi v Sloveniji.

Več na www.bayer.si

###

Bayer: Science For A Better Life

Bayer je globalno podjetje s ključnimi kompetencami na Life Science področjih varovanja zdravja in kmetijstva. Namen Bayerjevih izdelkov in storitev je pomagati ljudem in izboljšati kakovost življenja. Skupina si hkrati prizadeva ustvariti vrednost z inovacijami, rastjo in visoko donosnostjo. Bayer je zavezan načelom trajnostnega razvoja ter ravna kot družbeno in etično odgovorna družba. V poslovnem letu 2014 je imela skupina Bayer okoli 119.000 zaposlenih in ustvarila prodajo v višini 42,2 milijarde evrov. Kapitalski izdatki so znašali 2,5 milijarde evrov, stroški raziskav in razvoja pa 3,6 milijarde evrov. Te številke vključujejo tudi podatke za področje visokotehnoloških polimerov, ki je 6. oktobra 2015 vstopilo na borzo kot samostojno podjetje pod imenom Covestro. Za več informacij obiščite www.bayer.com.

Kontakt:

Katja Kresse, telefon 01 581 44 13

katja.kresse@bayer.com

Nataša Pečnik, telefon 01 581 44 64

natasa.pecnik@bayer.com

Izjave, ki se nanašajo na prihodnost

To sporočilo za tisk lahko vsebuje izjave, ki se nanašajo na prihodnost in temeljijo na trenutnih domnevah ter napovedih vodstva skupine Bayer oziroma njenih podskupin. Različna znana in neznana tveganja, negotovosti ter drugi dejavniki lahko pripeljejo do bistvenih razlik med tukaj podanimi napovedmi in dejanskimi rezultati, finančnim stanjem, razvojem ali uspešnostjo poslovanja družbe. Med te dejavnike sodijo dejavniki, omenjeni v javnih poročilih družbe Bayer, ki so dostopna na Bayerjevem spletnem mestu www.bayer.com. Družba ne prevzema nikakršne odgovornosti za posodabljanje izjav, ki se nanašajo na prihodnost, ali njihovo prilagajanje prihodnjim dogodkom oziroma okoliščinam.