Don don uspešno na trgu in v regiji
Kot so sporočili iz Don dona je Pekarna Grosuplje, ki jo je Don Don kupil septembra lani poleg uspešnih poslovnih rezultatov prejela tudi 15 odličij na 16. podelitvi zlatih priznanj najboljšim pekovskim izdelkom , ki jih vsako leto podeljuje Sekcija za pekarstvo v okviru Gospodarske zbornice Slovenije. Odličja veljajo za najuglednejše priznanje na področju pekarstva v Sloveniji.
Na trgih jugovzhodne Evrope Don don že drugo leto povečuje obseg poslovanja.
O uspehih slovenskih podjetij na Hrvaškem je na portalu Forbes.hr ta teden pisal tudi Željko Trkanjec, urednik rubrike Svet v zagrebškem Jutarnjem listu (http://forbes.hr/biznis/od-mrskog-tajkuna-do-spasitelja-nacionalne-ekonomije). V članku, ki problematizira teze o ogroženosti slovenske živilske industrije na slovenskem trgu, kjer prevladujejo tuji trgovci, je avtor članka zapisal, da so nekatera slovenska podjetja prihod Agrokorja na slovenski trg izkoristila ne kot grožnjo, temveč kot novo poslovno priložnost. Med uspešne slovenske živilce, ki v tujini žanjejo uspehe je Trkanjec uvrstil Panvito, Celjske mesnine, Ljubljanske mlekarne, Žito, Geo, Pivko, Laško group in Don don. Nekateri od teh, tako Trkanjec, so v prvih šestih mesecih 2015 prodali skoraj dvakrat več izdelkov prek Agrokorjeve mreže, kot so jih v istem obdobju leto prej, še preden je Mercator postal sestavni del te mreže.