O-STA

Bayer in Mednarodna agencija za preprečevanje slepote razpisujeta fotografski natečaj ob svetovnem dnevu vida Razpisan natečaj

Skupaj smo močnejši'/'Stronger Together' želi ozaveščati o zdravje oči v času okoli svetovnega dneva vida

Ljubljana, avgust 2016 - Bayer in Mednarodna agencija za preprečevanje slepote (IAPB) sta najavila mednarodni razpis fotografskega natečaja o zdravju oči že drugo leto zapored. Tema letošnjega razpisa je 'Skupaj smo močnejši'/'Stronger Together' in je povezana s svetovnim dnem vida, ki bo letos 13. oktobra.

"V okviru skrbi za zdravje oči so strokovnjaki in združenja bolnikov zgradili močno skupnost, ki si prizadeva za izboljšanje oskrbe ter preprečevanje slepote in okvare vida. Naš cilj je, da okrepimo to sodelovanje in pomen skupnega dela za dobro bolnikov," pravi Joanna Conlon, direktorica razvoja in komunikacij pri IAPB. "Fotografski natečaj bo ovekovečil ta prizadevanja po vsem svetu."

"Skupaj smo močnejši" predstavlja vpliv vseh deležnikov, ki sodelujejo pri oskrbi oči in si s skupnimi prizadevanji želijo izboljšati življenja bolnikov. Slepih oseb je v svetovnem merilu 39 milijonov, nadaljnjih 246 milijonov oseb pa ima eno od oblik vidnih okvar1. Izboljšanje zdravja oči in kakovosti življenja je možno le z močjo skupnega sodelovanja vseh. Vpletene bi morale biti vse različne skupine, ki bi od "Stronger together" imele korist. To vključuje oftalmologe, okuliste, medicinske sestre, zdravnike družinske medicine, bolnike, skrbnike in širšo družino. Bayer in IAPB nameravata s pomočjo fotografskega natečaja dvigniti zavedanje o velikem delu, ki ga skupnost bolnikov, skrbnikov, zdravstvenega osebja in ostalih deležnikov, ki sodelujejo za zdravje oči, opravlja skupaj.

Spletni fotografski natečaj je odprt tako za amaterske, kot profesionalne fotografe s celega sveta prek spletne povezave http://photocomp.iapb.org.

Za sodelovanje v natečaju fotografi naložijo fotografijo, ki najbolje uprizarja 'Skupaj smo močnejši'/'Stronger Together' na področju očesnega zdravja. Bayer in IAPB avtorje fotografij spodbujata, da svoje fotografije delijo na družbenih kanalih z uporabo uradne značke #StrongerTogether.

"285 milijonov oseb po svetu živ z okvaro vida, od tega pa bi lahko 80 % teh okvar preprečili. Ozaveščenost je ključen del preprečevanja," je dejal dr. Rafiq Hasan, vodja oftalmologije v podjetju Bayer. "Ponosni smo, da smo lahko ponovno podporniki IAPB za Svetovni dan vida, ki odseva temo Močnejši smo skupaj, za dvig ozaveščenosti o pomenu zgodnjega presejanja za preprečevanje morebitne izgube vida."

Za več informacij obiščite http://www.iapb.org/wsd16.

Globalna dejstva o slabovidnosti

· Približno 285 milijonov ljudi po vsem svetu je slepih in slabovidnih: 39 milijonov ljudi je slepih in 246 milijonov je slabovidnih (z resno ali zmerno okvaro vida). 1

· 80 % vseh vzrokov za slabovidnost na globalni ravni je mogoče preprečiti. 1

· Približno 90 % slabovidnih ljudi na svetu živi v državah v razvoju. 1

O svetovnem dnevu vida
Svetovni dan vida (WSD) je dan, ki vsako leto drugi četrtek oktobra želi ozaveščati in opozoriti na slepoto in okvare vida. Svetovni dan vida 2016 bo 13. oktobra. Aktualna tema se bo še naprej osredotočala na "univerzalno zdravje oči", poziv, ki sporoča, da je skupnost tistih, ki skrbijo za vid, skupaj močnejša, pa se glasi "Stronger Together". Obiščite tudi http://www.iapb.org/wsd16 ali poiščite pod značko #StrongerTogether.

O Mednarodni agenciji za preprečevanje slepote
Mednarodna agencija za preprečevanje slepote (IAPB) je mednarodna koordinirajoča članska organizacija, ki vodi mednarodna prizadevanja na področju preprečevanja slepote. Poslanstvo Mednarodne agencije za preprečevanje slepote je odprava glavnih vzrokov za slepoto in slabovidnost, ki jih je mogoče preprečiti, in sicer z združevanjem vladnih in nevladnih organizacij za načrtovanje, razvoj in uvedbo trajnostnih državnih programov za zdravje oči. Oglejte si spletno mesto: www.iapb.org

Bayer: Science For A Better Life

Bayer je globalno podjetje s ključnimi kompetencami na Life Science področjih varovanja zdravja in kmetijstva. Namen Bayerjevih izdelkov in storitev je pomagati ljudem in izboljšati kakovost življenja. Skupina si hkrati prizadeva ustvariti vrednost z inovacijami, rastjo in visoko donosnostjo. Bayer je zavezan načelom trajnostnega razvoja ter ravna kot etično in družbeno odgovorna oseba. V poslovnem letu 2015 je imela skupina Bayer okoli 117.000 zaposlenih in ustvarila prodajo v višini 46,3 milijarde evrov. Kapitalski izdatki so znašali 2,6 milijarde evrov, stroški raziskav in razvoja pa 4,3 milijarde evrov. Te številke vključujejo tudi podatke za področje visokotehnoloških polimerov, ki je 6. oktobra 2015 vstopilo na borzo kot samostojno podjetje pod imenom Covestro. Za več informacij obiščite www.bayer.com.

Referenca

1. World Health Organization. Visual impairment and blindness fact sheet. [splet] Dostopno prek: http://www.who.int/mediacentre/factsheets/fs282/en/# Zadnji dostop: maj 2016.

Naše spletne storitve za medije: press.bayer.com
Facebook: http://www.facebook.com/pharma.bayer
Twitter: https://twitter.com/BayerPharma
Več na: www.pharma.bayer.com

Kontaktna oseba:

Katja Kresse, tel. 01 581 44 13

e-pošta: katja.kresse@bayer.com

Nataša Pečnik, tel. 01 581 44 64

e-pošta: natasa.pecnik@bayer.com

Za več informacij obiščite www.pharma.bayer.com