O-STA

Dobrodelna zbiralna akcija šolskih potrebščin za otroke ZPM Ljubljana Moste-Polje

Bayerjevi zaposleni otrokom pod okriljem ZPM Ljubljana Moste-Polje olajšali začetek šolskega leta · Zbrali za cel enoporstorec šolskih potrebščin in jesensko-zimskih oblačil za otroke iz socialno šibkih družin pod okriljem ZMP Ljubljana Moste-Polje. · Decembra ponovno zbiralna akcija novoletnih daril · Z oljčnimi vejicami zbrali prostovoljne prispevke za velikonočna darila · Konec pomladi organizirali zbiralno akcijo poletnih oblačil in vsega, kar rabijo otroci

Ljubljana, 14.9.2016 - Podjetje Bayer Slovenija že desetletje sodeluje pri različnih družbeno odgovornih projektih. Z donacijami je že pomagal RKS, Belemu obroču, projektu Botrstvo v Sloveniji in nekaterim drugim slovenskim neprofitnim humanitarnim organizacijam. Pred tremi leti smo se v korporativno odgovorne aktivnosti aktivno vključili tudi zaposleni. Do sedaj smo zbrali že veliko oblačil, obutve in šolskih potrebščin. V zadnji dobrodelni akciji pred nekaj dnevi smo zbrali sedem lepo ohranjenih ali novih šolskih torb in še dva nakupovalna vozička drugih šolskih potrebščin - tistih, ki jih po besedah ZPM Ljubljana Moste-Polje otroci najbolj potrebujejo.

Začelo se je pred tremi leti z zbiralno akcijo rabljenih sezonskih oblačil za otroke iz socialno šibkejših družin pod okriljem Zveze prijateljev mladine (ZPM) Ljubljana Moste-Polje. Po prvi zelo uspešni akciji so se prostovoljne aktivnosti zaposlenih razširile in v treh letih prerasle v tradicionalno dobrodelno pomoč. Tako vsak pomlad in jesen zbiramo vse, kar otroci in njihove družine potrebujejo, naši zaposleni pa ne rabijo več, saj so njihovi otroci oblačila ali igrače prerasli, stvari pa so še vedno uporabne in lepo ohranjene. Poleg rabljenih oblačil, obutve, igrač, otroških knjig, didaktičnih iger, celo koles in otroške opreme, marsikateri sodelavec kupi nove stvari in tako pomaga, čeprav nima doma stvari, ki bi jih lahko podaril socialno šibkim otrokom in družinam.

Strošek za šolske potrebščine je za marsikatero družino veliko breme, še posebej, če je šoloobveznih otrok več, starši pa so brez dohodka. Da bi tem otrokom vsaj malo olajšali začetek novega šolskega leta, smo lanskega avgusta prvič zbirali tudi šolske potrebščine, letos pa z akcijo nadaljevali. Z akcijo nameravamo nadaljevati tudi v prihodnjih letih, saj so potrebe po pomoči na žalost vse večje.

Anite Ogulin, ZPM Ljubljana Moste-Polje je ob donaciji šolskih potrebščin dejala: "Z dobroto in dragoceno pomočjo so Bayerjevi zaposleni otrokom iz socialno ogroženih družin iz vse Slovenije omogočili brezskrben vstop v novo šolsko leto. Iskreno se zahvaljujemo podjetju Bayer in njegovim zaposlenim, da so nam pomagali pričarati nasmeh na obrazke otrok."

Z namenom razveseliti otroke ne le z najnujnejšimi potrebščinami, ampak tudi prazničnimi darili, smo lanskega decembra pod Bayerjevim novoletnim drevescem zbirali darila za otroke iz socialno šibkih družin. Nabralo se jih je prek šestdeset. Darila so bila najrazličnejša, od tistih za najmlajše do takšnih, ki se jih razveselijo najstniki. Letos bomo decembrsko dobrodelno akcijo zaradi dobrega odziva zagotovo ponovili. Za spomladi pa že razmišljamo o dobrodelnih aktivnostih ob veliki noči. Letos smo otroke razveselili s paketi čokoladnih pirhov. Da bi razveselili čim več otrok, smo marca zaposleni izdelali okrašene oljčne vejice. Z njimi smo med sodelavci v le nekaj urah zbrali dobrodelne prispevke za dvesto petdeset velikonočnih čokoladnih paketov za otroke pod okriljem ZPM Ljubljana Moste-Polje. Lani smo dobrodelna sredstva zbirali s teranovimi pirhi, ki smo jih izdelali sami. Tako smo ne le pomagali otrokom do lepših praznikov ampak tudi obudili kanček slovenske praznične tradicije.


Bayer je "Life Science" podjetje, ki je že več kot 150 let predano inovacijam in z njimi skrbi za boljše življenje ljudi in živali. Družbene potrebe in izzivi, s katerimi se sooča naša družba, se niso spremenili. Le povečali so se. Starajoča se in naraščajoča svetovna populacija zahteva nova in boljša zdravila, pa tudi večjo in zanesljivejšo preskrbo s hrano. Del našega poslanstva pa je tudi skrb za okolje okrog nas. Bayer tako na svetovni kot lokalni ravni podpira številne družbeno odgovorne projekte, hkrati pa spodbuja svoje zaposlene, da v sodelujejo v prostovoljnih dejavnostih za izboljšanje življenjskih pogojev. S tem namenom že vrsto let poteka Bayerjev program prostovoljstva, imenovan "Role Models". Bayer s tem programom finančno podpira dobrodelne projekte, v katerih zaposleni in upokojenci aktivno sodelujejo. V okviru tega za leto 2015 je bil med prijavljenimi projekti s celega sveta izbran tudi projekt Gorske reševalne službe Kranj, katere član in prostovoljec je naš sodelavec.

Bayer: Science For A Better Life

Bayer je globalno podjetje s ključnimi kompetencami na Life Science področjih varovanja zdravja in kmetijstva. Namen Bayerjevih izdelkov in storitev je pomagati ljudem in izboljšati kakovost življenja. Skupina si hkrati prizadeva ustvariti vrednost z inovacijami, rastjo in visoko donosnostjo. Bayer je zavezan načelom trajnostnega razvoja ter ravna kot etično in družbeno odgovorna oseba. V poslovnem letu 2015 je imela skupina Bayer okoli 117.000 zaposlenih in ustvarila prodajo v višini 46,3 milijarde evrov. Kapitalski izdatki so znašali 2,6 milijarde evrov, stroški raziskav in razvoja pa 4,3 milijarde evrov. Te številke vključujejo tudi podatke za področje visokotehnoloških polimerov, ki je 6. oktobra 2015 vstopilo na borzo kot samostojno podjetje pod imenom Covestro. Za več informacij obiščite www.bayer.com.

###

Kontaktna oseba:

Katja Kresse, tel. 01 581 44 13

e-pošta: katja.kresse@bayer.com

Nataša Pečnik, tel. 01 581 44 64

e-pošta: natasa.pecnik@bayer.com

Za več informacij obiščite www.bayer.si

Izjave, ki se nanašajo na prihodnost

To sporočilo za tisk lahko vsebuje izjave, ki se nanašajo na prihodnost in temeljijo na trenutnih domnevah ter napovedih vodstva skupine Bayer oziroma njenih podskupin. Različna znana in neznana tveganja, negotovosti ter drugi dejavniki lahko pripeljejo do bistvenih razlik med tukaj podanimi napovedmi in dejanskimi rezultati, finančnim stanjem, razvojem ali uspešnostjo poslovanja družbe. Med te dejavnike sodijo dejavniki, omenjeni v javnih poročilih družbe Bayer, ki so dostopna na Bayerjevem spletnem mestu www.bayer.com. Družba ne prevzema nikakršne odgovornosti za posodabljanje izjav, ki se nanašajo na prihodnost, ali njihovo prilagajanje prihodnjim dogodkom oziroma okoliščinam