O-STA

Flurry Analytics razvil dodatne možnosti Yahoojevega okolja za razvijalce mobilnih aplikacij

Crash Analytics 2.0 in Revenue Analytics bosta razvijalcem po vsem svetu omogočila nadaljnjo rast

SUNNYVALE, Kalifornija--(BUSINESS WIRE)-- Flurry Analytics je danes sporočil, da sta na voljo dve novi dodatni možnosti za Yahoojevo okolje za razvijalce mobilnih aplikacij, in sicer Crash Analytics 2.0 in Revenue Analytics. Z novima orodjema je Flurry Analytics postal najbolj vsestransko okolje za razvijalce po vsem svetu, ne glede na njihovo velikost.

"Pri Flurryju smo osredotočeni na ustvarjanje produktov, ki razvijalcem po vsem svetu pomagajo pri razvijanju boljših aplikacij, s katerimi uspešno pospešujejo in povečujejo obseg poslovanja," je dejal James Kelm, glavni direktor za upravljanje s produkti pri Yahooju. "Flurryjeve napredne analitske možnosti za ugotavljanje vzrokov sesutja in za prihodke razvijalcem dajejo na enem mestu na voljo vsestranski nabor orodij, s katerim imajo 360-stopinjski pregled nad delovanjem svojih aplikacij."

Crash Analytics ponuja razvijalcem informacije o sesutju aplikacij, zaznanih izjemah in zabeleženih napakah, in to v realnem času. Ta funkcionalnost je ključnega pomena pri hitrem določanju temeljnih vzrokov katerih koli težav, pri čemer pa hkrati zagotavlja nemoteno delovanje in zadovoljstvo uporabnikov. S Flurryjevim Crash Analytics 2.0 imajo razvijalci sedaj možnost, da:

- primerjajo delovanje aplikacij v zadnjem letu,
- preverjajo delovanje zbirk aplikacij v zadnjih 24 urah,
- raziščejo in se poglobijo v specifike morebitnih težav, tudi v podrobnosti naprav in simbolizirane sledi skladov.

Revenue Analytics razvijalcem daje možnost sledenja prihodkov od nakupov znotraj aplikacij (IAP prihodkov), tako v iOS kot tudi v Android aplikacijah. S Flurryjevo Revenue Analytics lahko razvijalci ugotovijo, ali aplikacija ustvarja prihodke, ne glede na valuto transakcije. Z analitiko prihodkov razvijalci dobijo vpogled v:

- povprečne prihodke na vseh napravah in število naprav, na katerih se vršijo nakupi,
- produkte, ki ustvarjajo največ prihodkov,
- znesek IAP prihodkov, potrjenih s potrditvijo prejema.

Razvijalci mobilnih aplikacij lahko ta nova orodja uporabljajo že danes, tako da obiščejo developer.yahoo.com.

O Yahooju

Yahoo je vodič, osredotočen na ustvarjanje navdihujočih in zabavnih vsakodnevnih navad uporabnikov. Ustvarjamo personalizirane uporabniške izkušnje, s čimer našim uporabnikom zagotavljamo, da prek različnih naprav in po vsej zemeljski obli ostanejo povezani z vsem, kar jim pomeni največ v življenju. Obenem ustvarjamo vrednost za oglaševalce, saj jih povezujemo z javnostmi, ki predstavljajo jedro njihovega poslovanja. Sedež družbe je v Sunnyvaleu v Kaliforniji. Yahoo ima pisarne po celotnem ameriškem kontinentu, v azijsko-pacifiški regiji in v regiji EMEA, ki združuje Evropo, Bližnji vzhod in Afriko. Za dodatne informacije obiščite novinarsko središče (pressroom.yahoo.net) ali blog družbe (yahoo.tumblr.com).

Yahoo je znamka oziroma registrirana znamka družbe Yahoo! Inc.

Vsa druga imena so znamke oziroma registrirane znamke njihovih lastnikov.

Izvirnik izjave za javnost je na voljo na businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20161027005299/en/

Kontakti

Yahoo! Inc.
Kym Lino
klino@yahoo-inc.com

Vir: Yahoo! Inc.