O-STA

Yahoo začenja revolucijo na področju internetnega iskanja za mobilne telefone

Yahoo predstavlja oneSearch(TM), prvo storitev, ki uporabnikom mobilnih telefonov nudi takojšnje informacije

Mednarodni sejem zabavne elektronike CES 2007

MULTIMEDIJSKE VSEBINE NA VOLJO NA:

http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=5305356

LAS VEGAS, ZDA - (BUSINESS WIRE) - 8. januar 2007 - Podjetje Yahoo! Inc. (Nasdaq:YHOO) je danes predstavilo oneSearch, popolnoma novo iskalno storitev, ki uporabnikom ponuja točno to, kar želijo na svojih mobilnih telefonih - takojšnje odgovore. OneSearch temelji na Yahoojevih poglobljenih izkušnjah, investicijah in znanju na področju namiznega iskanja kot tudi na sodelovanju z vodilnimi ponudniki vsebin. Tako ponuja mobilno iskanje, kot ga še ni bilo. Z novo storitvijo Yahoo še utrjuje vodilni položaj na trgu mobilnega interneta.

Yahoojev oneSearch je na voljo od danes preko programa Yahoo! Go for Mobile 2.0 beta. Do konca januarja 2007 namerava Yahoo oneSearch ponuditi v vseh mobilnih internetnih in SMS storitvah. Yahoo oneSearch različice za različne države in jezike bodo na voljo postopoma v prihodnjih mesecih.

"Yahoojev oneSearch temeljito spreminja trg mobilnega iskanja, saj izboljšuje način, na katerega uporabniki dostopajo do interneta z mobilnimi telefoni," je dejal Marco Boerries, član Yahoojeve uprave, pristojen za medmrežne povezave. "Storitev je optimizirana za mobilne aparate, razume, kaj uporabniki iščejo, in odgovore podaja neposredno v iskalnih rezultatih, namesto da bi jih navedla zgolj kot seznam povezav do spletnih strani. Z Yahoo oneSearch prave rezultate dobite z enim samim iskanjem."

Če na primer uporabnik želi videti rezultate določene športne prireditve, lahko v iskalno polje preprosto vtipka ime ekipe. Med rezultati iskanja bi se na vrhu kot prvi pojavili rezultat zadnje tekme in informacije o naslednji tekmi, šele nato pa dodatne vsebine kot so profil ekipe in postava, uradna spletna stran, športne fotografije, povezane članke, spletne fotografije, lokalne rezultate in drugo. Za poglobljene informacije o rezultatih mora uporabnik preprosto klikniti na povezavo ali kategorijo.

Yahoo oneSearch ima tudi druge funkcije, s katerimi je iskanje karseda preprosto, med drugim zgodovino iskanj in funkcijo samodejnih vnosov za hitrejše vnašanje pogostih pojmov. Poleg tega storitev omogoča preprosto navigacijo do drugih spletnih strani: uporabniki lahko vtipkajo ime kateregakoli podjetja in povezava na njegovo spletno stran bo samodejno na vrhu rezultatov.

Yahoo! Go for Mobile 2.0

Uporabniki lahko Yahoo! Go 2.0 beta (http://go.yahoo.com) snamejo od danes na več kot 70 mobilnih aparatov večjih proizvajalcev po vsem svetu in ga uporabljajo v svojem mobilnem omrežju. Yahoo! Go 2.0 je inovativna aplikacija, ki z originalno zasnovo, osebnimi nastavitvami za celoten internet in popolnoma novim načinom iskanja na novo definira mobilni internet. (Glej izjavo za javnost z naslovom "Yahoo! Unveils New Era in Mobile Internet Services with Yahoo! Go for Mobile 2.0") O podjetju Yahoo! Inc.

Yahoo je ena izmed vodilnih blagovnih znamk na internetu in ena najbolj obiskanih spletnih strani na svetu. Yahoojeva misija je povezati ljudi z njihovimi strastmi, skupnostmi in znanjem vsega sveta. Podjetje ima sedež v mestu Sunnyvale v Kaliforniji.

Ime Yahoo! in logo Yahoo! sta zaščiteni blagovni znamki podjetja Yahoo! Inc.

Vsa druga imena so blagovne znamke in/ali zaščitene blagovne znamke njihovih lastnikov.

Ta izjava za javnost vsebuje izjave o napovedih, ki vključujejo tveganja in negotovosti v zvezi s storitvijo Yahoo! oneSearch (vključno z izjavami članov uprave, ki so podani v navednicah) ter Yahoojevimi strateškimi in operativnimi načrti. Dejanski dogodki ali rezultati se lahko zaradi številnih tveganj in negotovosti razlikujejo od tistih, ki so opisani v tej izjavi za javnost. Med morebitna tveganja in negotovosti spadajo možnost, da pričakovana in načrtovana implementacija storitve Yahoo! oneSearch zamuja, na koncu ne bo izvedena ali pa ne bo uspešna; da se uporabniki na storitev ne bodo odzvali pozitivno ali v pričakovanem obsegu; in da bo konkurenca ponudila sorodne konkurenčne storitve. Več informacij o potencialnih faktorjih, ki bi lahko vplivali na Yahoojeve poslovne in finančne rezultate, je na voljo v razdelkih z naslovom "Risk Factors" in "Management's Discussion and Analysis of Financial Condition and Results of Operations" v Yahoojevem letnem poročilu na obrazcu 10-K za poslovno leto, ki se je končalo 31. decembra 2005, in v četrtletnem poročilu na obrazcu 10-Q za četrtletje, ki sta bila predana Komisiji za vrednostne papirje (SEC) in sta na voljo na spletni strani www.sec.gov.

MULTIMEDIJSKE VSEBINE NA VOLJO NA:

http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=5305356

KONTAKT:

Yahoo! Inc.

Nicole Leverich,

+1-408-349-5583

nicolewl@yahoo-inc.com

ali

Fleishman-Hillard za Yahoo! Inc.

John Reseburg,

+1-415-318-4117

reseburj@fleishman.com