O-STA

Fujitsu na forumu predstavi, kako spodbuja digitalno preobrazbo za stranke po svetu

Ljubljana, 15. november 2016 - Inovacija za ljudi - spodbujanje digitalne preobrazbe je osrednja tema na forumu Fujitsu 2016, največjem evropskem dogodku s poudarkom na tehnologiji posameznih prodajalcev, ki se bo odvil v Münchnu v Nemčiji med 16. in 17. novembrom 2016. Dogodek, za katerega pričakujejo več kot 12.000 udeležencev s celega sveta, bo predstavil, kako podjetje Fujitsu stopa v partnerstva s svojimi strankami po celem svetu in soustvarja digitalno okrepljeno prihodnost, pospešuje inovacijo skozi digitalizacijo za ljudi in zagotavlja uspešne poslovne rezultate po vseh industrijskih sektorjih, od prodaje na drobno, preko financ, logistike do zdravstva.

Digitalna preobrazba prinaša korenite spremembe po vseh industrijah. Forum Fujitsu bo predstavil, kako podjetje Fujitsu nadaljuje z vlaganjem in inovacijami na ključnih digitalnih področjih, kot so računalništvo v oblaku, internet stvari, umetna inteligenca in kibernetska varnost, kar pomaga strankam upravljati z izzivi in priložnostmi digitalne preobrazbe.

Duncan Tait, vodja Fujitsuja v Evropi, Indiji, Afriki, na Bližnjem vzhodu ter v Severni, Srednji in Južni Ameriki, je rekel: "Digitalna preobrazba spreminja naš svet. Nove digitalne tehnologije in storitve, ki temeljijo na računalništvu v oblaku, masivnih podatkih, mobilnih storitvah in internetu stvari, obračajo tržne dinamike na glavo in ustvarjajo popolnoma nove zahteve strank. Fujitsu se na to odziva s stopanjem v partnerstva s strankami z namenom soustvarjanja novega digitalnega sveta. Na forumu Fujitsu bomo predstavili, kako ta pristop soustvarjanja omogoča strankam Fujitsuja, da izkoristijo spreminjajoče se tržne sile in si zagotovijo resnično konkurenčno prednost. Medtem ko digitalizacija spodbuja korenite spremembe na vseh področjih poslovanja, pristop soustvarjanja podjetja Fujitsu omogoča našim strankam, da kar najbolj povečajo svoje možnosti in presežejo meje."

V okviru svoje strategije omogočanja strankam, da vodijo digitalno preobrazbo, podjetje Fujitsu napoveduje naslednje na forumu Fujitsu:

Nova raziskava Fujitsu potrjuje, da je digitalna preobrazba nova norma: Več kot polovica podjetnikov (52 %) pravi, da zaradi digitalne preobrazbe njihove organizacije ne bodo več obstajale v svoji sedanji obliki do leta 2021, kot pravi svetovna raziskava, ki jo je naročilo podjetje Fujitsu. Skoraj vsi (98 %) so medtem rekli, da je digitalna preobrazba vplivala in bo še naprej vplivala na njihove organizacije, 92 % jih je reklo, da morajo svoje poslovanje razviti, da bi uspeli v digitalnem svetu, 75 % pa jih je prepričanih, da se bo njihov sektor temeljito spremenil v naslednjih petih letih.

Nadaljnji zagon v uvedbi storitve v oblaku Fujitsu Cloud Service K5, ključnega elementa v Fujitsujevi uvedbi storitev v oblaku in njegovi strategiji digitalne preobrazbe. Fujitsu nadaljuje z uvedbo svojih oblačnih storitev za javni in privatni sektor K5 PaaS, kar bo strankam ponudilo širšo izbiro regij in območij lokalnih podatkov, da izpolni zakonske zahteve za upravljanje z občutljivimi podatki, medtem ko izkoriščajo prednosti novih tehnologij v oblaku in Fast IT.

Nova platforma v oblaku IoT: Fujitsujeva platforma v oblaku IoT, ki jo podpira storitev v oblaku K5, poenostavlja in pospešuje oblikovanje, dostavo ter upravljanje z robustnimi in visoko zmogljivimi podjetnimi rešitvami, ki temeljijo na platformi IoT. Odpravlja zahtevnost klasičnih IoT rešitev in omogoča lažji dostop do poslovnih podatkov iz različnih virov za integracijo v vsa poslovna področja in splošne poslovne procese.

Zagon novih podjetij za kibernetsko varnost v Evropi, Indiji, Afriki in na Bližnjem vzhodu: Fujitsu zaganja nova podjetja za kibernetkso varnost v regiji Evrope, Indije, Afrike in Bližnjega vzhoda, kar bo podjetjem pomagalo okrepiti svojo zaščito pred kibernetskimi napadi v okviru nove globalne varnostne ponudbe. Fujitsu namerava zaščititi svoje stranke in spodbuditi neprekinjeno poslovanje tako, da zagotovi sistem neprekinjenega spremljanja s ciljem okrepitve zaščite pred vsako obliko spletne grožnje ali napada.

Večji poudarek na Fujitsujevih rešitvah na področju umetne inteligence, kot je nova rešitev v zdravstvu, ki bi izboljšala postopek sprejemanja odločitev, po uspešnem terenskem preizkusu na Klinični bolnišnici San Carlos v Madridu, Španiji. Ta rešitev, ki je bila razvita s pomočjo poglobljene raziskave o uporabi naprednih načinov analize podatkov za namene zdravstva, uporablja najsodobnejše tehnologije anonimizacije laboratorijev Fujitsu ter tehnologije analize, prilagojene potrebam lokalnega španskega zdravstvenega sektorja. Tehnologija bo postavila temelj novega vmesnika zdravstvenega uporabniškega programa, ki se bo uporabljal v Fujitsujevem oblaku ali pa bo lokalno dostavljen v zasebnem grozdu ali v oblak.

Kontakt za medije

Ibolya Beres

E-pošta: Ibolya.Beres@ts.fujitsu.com

Aneliya Petkova

E-pošta: anelia.petkova@ts.fujitsu.com

O podjetju Fujitsu: http://www.fujitsu.com/si/