O-STA

Tommy Hilfiger napovedal nastop The Chainsmokers kot globalnega ambasadorja moških kolekcij znamke Tommy Hilfiger

12. junij, 2017 05:00 UTC

Tommy Hilfiger napovedal nastop The Chainsmokers kot globalnega ambasadorja moških kolekcij znamke Tommy Hilfiger

Mednarodno uveljavljeni ameriški glasbeni in producentski duo The Chainsmokers bo v začetku jeseni 2017 nastopil kot globalni ambasador moških kolekcij blagovne znamke 'Tommy Hilfiger'.

AMSTERDAM--(BUSINESS WIRE)-- Družba Tommy Hilfiger, ki je v lasti PVH Corp. [NYSE:PVH], je sporočila, da bosta Alex Pall in Andrew (Drew) Taggart - mednarodno uveljavljena kot glasbeni pop duo The Chainsmokers - z jesenjo 2017 postala globalna ambasadorja moških kolekcij oblačil blagovne znamke Tommy Hilfiger, vključno s Hilfiger Edition, Tommy Hilfiger Tailored in športnimi oblačili Tommy Hilfiger. Z grammyjem nagrajeni duo prinaša modno in mladostno svežino več kot tridesetletni svetovni zapuščini znamke na področju moških oblačil.

To pametno sporočilo vsebuje multimedijske vsebine. Celotno sporočilo je na voljo tukaj: http://www.businesswire.com/news/home/20170611005040/en/

Alex Pall in Andrew Taggart iz The Chainsmokers

"The Chainsmokers sta v središču moderne pop kulture in njuna glasba je naletela na odmev pri globalnem občinstvu," je povedal Tommy Hilfiger. "Občudujem, kako sta izoblikovala novo nišo, ki spaja indie, pop, plesne in hip-hop ritme. Alex in Drew sta resnično idealna definicija današnjega Tommy moškega - s svojim talentom, optimizmom, edinstvenim zvokom in nenarejeno sproščenostjo sta zasedla posebno mesto v svetu glasbe. Z resničnim vznemirjenjem se veselimo dela z njima na področju mode."

"Tommyjev pionirski pristop k spajanju mode in glasbe je del naše dediščine na področju oblačil za moške," je dejal glavni izvršni direktor Tommy Hilfiger Global in PVH Europe, Daniel Grieder. "Naše partnerstvo z The Chainsmokers odraža strateško zavezanost družbe, da v svoj moški posel pripelje novo generacijo Tommy Hilfiger potrošnikov z vznemirljivimi modnimi kolekcijami, vodenimi izkušnjami nakupovanja in udobjem digitalne trgovine. Naša kategorija moških oblačil ostaja ključno področje, na katerega se osredotočamo v prizadevanjih za polno uresničitev potenciala blagovne znamke Tommy Hilfiger po svetu."

The Chainsmokers sta od ustanovitve leta 2012 prodala več kot 10 milijonov singlov in sta trenutno tretja glasbenika na svetu po količini pretočenih skladb. Leta 2017 je bil duo nagrajen z grammyjem za najboljšo plesno skladbo za Don't Let Me Down, pri kateri sodeluje Daya, njun single Closer s Halsey pa je bil na podelitvi Billboardovih glasbenih nagrad priznan kot najboljše sodelovanje leta. Kot prvi lirični video v zgodovini je presegel milijardo ogledov na YouTubu.

"Kot Tommy Hilfiger sva tudi midva vedno verjela v individualnost in razbijanje konvencij ter oboje slavila," je povedal duo The Chainsmokers. "Tommy je utrl pot sodelovanju med modo in glasbo, midva pa sva navdušena, da lahko sodelujeva z znamko, ki se tako dobro sklada z najinim lastnim umetniškim pristopom in deli najino strast za ustvarjanje nepozabnih izkušenj za naše privržence."

Kampanjo je fotografiral Lachlan Bailey v San Franciscu, napovedali pa jo bodo ekskluzivni video posnetki na za ta namen zmiksani glasbeni podlagi The Chainsmokers. Integrirana kampanja za moška oblačila bo svetovno premiero doživela jeseni 2017 z oglasi v tiskanih in spletnih medijih ter oglasi na medijih izven doma, podpirale pa jo bodo edinstvene akcije za aktiviranje potrošnikov in eksperimentalni dogodki, ki še naprej prinašajo enkraten pogled znamke na pop kulturo v življenju po svetu. Kampanja znamke Tommy Hilfiger za moška oblačila bo potekala vzporedno z namenskim oglašanjem znamke za ženske z globalno ambasadorko znamke, ameriškim supermodelom Gigi Hadid.

Ponudba moških oblačil Tommy Hilfiger za jesen 2017 slavi devetdeseta s svežim pristopom k tradiciji, saj kolekcija pooseblja uporniški duh, ki je bil značilen za omenjeno desetletje. Moške kolekcije Tommy Hilfiger so na voljo v trgovinah Tommy Hilfiger po vsem svetu, prek izbranih veleprodajnih partnerjev in prek spleta na tommy.com.

Hilfigerjeva dolgoletna naklonjenost glasbi ostaja neusahljiv vir navdiha skozi njegovo celotno kariero in je prerasla v močno vez med njegovo blagovno znamko in glasbeno industrijo. V 90. letih prejšnjega stoletja je bil Hilfiger eden prvih modnih oblikovalcev, ki je povezoval modo in znane osebnosti, in je postal pionir v industriji s tem, ko je oblekel mlade glasbenike, kot so Aaliyah, Mark Ronson in Usher; s sponzoriranjem turnej glasbenikov kova Britney Spears in Lennyja Kravitza, in vključevanjem glasbenikov, ko so David Bowie in Beyoncé, v svoje oglaševalne kampanje. Tommy Hilfiger je bil sponzor znamenite turneje Rolling Stonesov No Security leta 1999, ki je bila takrat prva turneja skupine po arenah po več desetletjih. Od takrat Tommy Hilfiger nadaljuje sodelovanje z legendarnimi glasbeniki in glasbenicami, med drugim Wyclef Jeanom, Johnom Legendom in Alicio Keys.

O Tommyju Hilfigerju

Tommy Hilfiger je s portfeljem blagovnih znamk, ki vključujejo Tommy Hilfiger in Hilfiger Denim, ena najbolj priznanih skupin s področja prvovrstnega modnega življenjskega stila na svetu. Osredotoča se na oblikovanje in trženje kvalitetnih moških krojenih in športnih oblačil, ženskih kolekcij oblačil in športnih oblačil, otroških oblačil, džins kolekcij, spodnjega perila (vključno s haljami, pižamami in oblačili za počitek), obutve in modnih dodatkov. Prek izbranih imetnikov licence Tommy Hilfiger ponuja tudi dopolnilne izdelke izbranega življenjskega stila, kot so očala, ročne ure, dišave, športna oblačila (za golf in plavanje), nogavice, male usnjene izdelke, izdelke za dom in prtljago. Linja izdelkov Hilfiger Denim vključuje oblačila iz džinsa in obutev za moške in ženske, modne dodatke ter dišave. Izdelki znamk Tommy Hilfiger in Hilfiger Denim so kupcem po svetu na voljo prek široke mreže maloprodajnih trgovin Tommy Hilfiger in Hilfiger Denim, vodilnih specializiranih trgovin in veleblagovnic ter izbranih spletnih prodajalcev in na tommy.com.

O PVH Corp.

PVH se je v več kot 135-letni zgodovini odlikoval pri širjenju blagovnih znamk in podjetij z bogato ameriško tradicijo in je postal ena največjih družb za oblačila v svetu. Imamo prek 35.000 sodelavcev v več kot 40 državah z več kot 8 milijardami dolarjev letnega prometa. V lasti imamo legendarne znamke CALVIN KLEIN, Tommy Hilfiger, Van Heusen, IZOD, ARROW, Speedo*, Warner's in Olga ter tržimo različne vrste blaga pod omenjenimi in drugimi nacionalno in mednarodno uveljavljenimi lastnimi in licenciranimi znamkami.

*Za znamko Speedo imamo trajno licenco za Severno Ameriko in Karibe s strani Speedo International, Limited.

Izvirnik tega sporočila je na voljo na businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20170611005040/en/

Kontakti

Tommy Hilfiger
Virginia Ritchie
Virginiaritchie@tommy.com

Vir: Tommy Hilfiger

Multimedijske vsebine

Foto

Alex Pall in Andrew Taggart iz The Chainsmokers