O-STA

Trud P&G za družbeno odgovornost - sila za dobro in sila za rast

P&G v Poročilu o družbeni odgovornosti za leto 2017 osvetljuje svoj prispevek k družbi, skupnosti in okolju

CINCINNATI, ZDA - (BUSINESS WIRE) - Podjetje Procter & Gamble (NYSE:PG) je danes izdalo Poročilo o družbeni odgovornosti za leto 2017, v katerem opisuje napredek pri izboljševanju socialnih razmer za ljudi v stiski, pri promoviranju raznolikosti in vključevanja, pri izgradnji sveta brez spolnih predsodkov znotraj in zunaj podjetja ter pri zmanjševanju okoljskega odtisa. Podjetje s Poročilom o družbeni odgovornosti svoje znamke in ljudi uporablja za izboljševanje sveta, saj deluje v okoli 70 državah in skrbi za skoraj 5 milijonov ljudi.

"Naš trud za družbeno odgovornost je odlična priložnost tako za naše poslovanje kot za naše skupnosti in tudi našo družbo," je dejal David Taylor, predsednik uprave, predsednik in glavni izvršni direktor P&G. "Potrošnike zanima podjetje, ki stoji za znamkami, ki jih kupujejo in uporabljajo. Želijo vedeti, da proizvodi, ki jih kupujejo, prihajajo iz vira, ki mu zaupajo. Za gradnjo tega zaupanja delamo vsak dan."

P&G je letna poročila o trajnostni odgovornosti objavljal od leta 1999, leta 2016 pa je to poročilo razširil tako, da vključuje bolj temeljit pregled prioritet podjetja za družbeno odgovornost. Zgodbe in primeri v Poročilu o družbeni odgovornosti za leto 2017 podjetja P&G, od podpore po 20 katastrofah z donacijami izdelkov in storitev, do spodbujanja debat o spolnih in rasnih predsodkih in izdelave prve plastenke za šampon iz odpadne plastike iz obale, dokazujejo, da ima lahko inovativna družbena odgovornost pomemben pozitiven vpliv na svet in na poslovanje podjetja.

Nekaj vrhuncev iz Poročila o družbeni odgovornosti P&G za leto 2017:

Vpliv na skupnost: P&G je v letu 2017 v Programu P&G za varno pitno vodo za otroke dostavil svoj 12-milijardni liter čiste pitne vode, do leta 2020 pa namerava priskrbeti 15 milijard litrov. Znamka P&G Pampers je začela s partnerstvom z medicinskim sestrami intenzivne nege za novorojenčke (Neonatal Intensive Care Unit (NICU)), da bi razvili in uvedli prvo plenico za nedonošenčke - plenico Pampers Preemie Swaddlers velikosti P-3. Poleg tega je P&G nudil podporo pri spopadanju z več kot 20 naravnimi nesrečami po svetu.

Raznolikost in vključevanje: P&G se je pridružil CEO Action for Diversity & Inclusion, največji zavezi generalnih direktorjev za promoviranje raznolikosti in vključevanja na delovnem mestu. P&G je sponzoriral tudi 37. državno prvenstvo veteranov v invalidskih vozičkih v svojem domačem mestu Cincinnati v Ohiu, da bi več kot 550 veteranom omogočil bolj aktivno in zdravo življenje.

Enakost med spoloma: V povezavi z mednarodnim dnevom žena 2017 je P&G zagnal video #WeSeeEqual, ki je dosegel na milijone ogledov v 180 državah. P&G se je pridružil gibanju ANA #SeeHer in zvezi ZN za podiranje stereotipov o ženskah (UN Women Unstereotype Alliance), da bi se osredotočil na odpravljanje stereotipov in natančen prikaz žensk in deklic v oglasih. V preteklem poslovnem letu je P&G več kot milijardo ameriških dolarjev namenil za sodelovanje s podjetji v lasti žensk v ZDA s pomočjo svojega programa za Raznolikost dobaviteljev ter programa razširil v vseh pet globalnih regij.

Okoljska odgovornost: P&G je v Albanyju v Georgii odprl obrat na biomaso, ki ustvari 100 odstotkov pare in pomemben delež celotne energije za izdelavo proizvodov Bounty in Charmin v tej tovarni. Ta dosežek bo pomagal podjetju doseči cilj, da bi do leta 2020 uporabljalo 30% obnovljive energije. Znanstveniki P&G so razvili tehnologijo, ki bi lahko pomenila preboj v industriji recikliranja plastike, saj omogoča recikliranje polipropilenske plastike v skoraj novo stanje. Že 70 odstotkov proizvodnih obratov v 23 državah je doseglo cilj v sklopu zaveze P&G, da iz svojih tovarn po svetu do leta 2020 proizvodnih odpadkov ne bo več pošiljal na odlagališča.

Povzetek poročila, pa tudi celotno poročilo si lahko ogledate na tem naslovu.

O podjetju Procter & Gamble

P&G za kupce po vsem svetu skrbi z enim najmočnejših portfeljev zanesljivih, kakovostnih in vodilnih znamk, kot so Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® in Whisper®. Skupnost P&G deluje v okoli 70 državah po svetu. Za najnovejše vesti in informacije o P&G in znamkah podjetja, prosimo, obiščite http://ww.pg.com.

Izvorno sporočilo si lahko ogledate na businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20171031005437/en/

Kontakti

Procter & Gamble
Damon Jones - 513-983-0190
Jones.dd@pg.com
ali
Julie deSylva - 513-780-0006
Desylva.j@pg.com

Vir: The Procter & Gamble Company