O-STA

Mary Kay Inc. v izjemnem letu 2019 prejela več kot 20 prestižnih nagrad v kategorijah poslovanja, korporativnega državljanstva in vodenja

DALLAS--(BUSINESS WIRE)-- Podjetje Mary Kay Inc. je leta 2019 nadaljevalo s svojo desetletja dolgo zavezo bogatenju življenj žensk po vsem svetu, proizvajanju privlačnih izdelkov in oblikovanju bolj zdravih in trajnostnih skupnosti. Skozi celotno leto so bili dosežki podjetja potrjeni, saj je Mary Kay domov odneslo več kot 20 zaželenih nagrad v kategorijah poslovanja, korporativnega državljanstva in vodenja iz različnih uglednih virov.

Nagrade, med drugim nagrada časopisa Forbes za najboljšega srednje velikega delodajalca za leto 2019 in najboljši dosežek v produkciji na filmskem festivalu organizacije Boston College Center for Corporate Citizenship, ki si prizadeva krepiti korporativno državljanstvo v podjetjih, poudarjajo neomajne poslovne vrednote podjetja Mary Kay in njegovo predanost načelom, ki jih je opredelila slavna ustanoviteljica znamke Mary Kay Ash.

Seznam nagrad, ki jih je podjetje prejelo v letu 2019:

Poslovna odličnost

· Najboljši delodajalci glede raznolikosti, 2019 - Forbes

· Najboljši srednje velik delodajalec, 2019 - Forbes

· Zlato v izobraževalni kategoriji - pomlad 2019, nagrade OMNI

· Najboljših 50 podjetij s sedežem v ZDA, ki proizvajajo izdelke za gospodinjstvo in osebno nego - revija HAPPI Magazine

· Nagrada DSA za opolnomočenje, 2019 - Direct Selling Association (organizacija za neposredno prodajo)

· Uvrstitev med 100 najbolj uglednih svetovni delodajalcev v letu 2019 po raziskavi delovnih mest inštituta Reputation Institute

· Nagrada za skladnost 2019 - časopis EXPANSION

· Najboljša znamka, 2019 - revija VIP

· Nagrada za žensko podjetništvo - Woman Who Matters Forum (platforma za spodbujanje žensk v podjetništvu)

· Najboljša revija za stranke, Applause®, Mary Kay v Rusiji - blog Media Leader

· Najboljše medijske vsebine za stranke: spletni mediji, aplikacija Mary Kay v Rusiji MirrorMe - Corporate Media Awards (nagrade korporativnih medijev)

Odličnost v korporativnem državljanstvu

· Najboljši po mnenju privržencev, video: Zaveza Mary Kay k izkoreninjenju družinskega nasilja - mednarodni filmski festival na področju korporativnega državljanstva organizacije Boston College Center for Corporate Citizenship

· Najboljši v produkciji - kategorija malih podjetij, video: Zaveza Mary Kay k izkoreninjenju družinskega nasilja - mednarodni filmski festival na področju korporativnega državljanstva organizacije Boston College Center for Corporate Citizenship

· Srebrno potrdilo 2019 na podlagi ocenjevalnega sistema energetsko učinkovitih in okolju prijaznih stavb Leadership in Energy and Environmental Design (LEED) - Proizvodnja Mary Kay Richard R. Rogers in center za raziskave in razvoj

· Nagrada za najboljšo znamko glede korporativne družbene odgovornosti in najboljšo strategijo na tem področju, Mary Kay na Kitajskem - CSR China Education Awards (nagrade na področju izobraževanja o korporativni socialni odgovornosti na Kitajskem)

Odličnost v vodenju

· Deset najbolj uglednih direktorjev na svetu, David Hall, glavni izvršni direktor Mary Kay, raziskava RepTrak 2019 Study - inštitut Reputation Institute

· Najbolj vplivne ženske v korporativni Ameriki 2019, Sheryl Adkins-Green, vodja marketinga - revija BLACK ENTERPRISE Magazine

· Najbolj vplivne ženske v korporativni Ameriki 2019, Julia Simon, vodja pravne službe in poslovna sekretarka - revija BLACK ENTERPRISE Magazine

· 500 najbolj vplivnih žensk v Španiji, Gema Aznar, generalna direktorica Mary Kay v Španiji - revija Yo Dona Magazine

· Najbolj vplivne ženske na položaju poslovnih vodij, Claudia Maria Cardona, direktorica marketinga, Mary Kay v Kolumbiji - revija ALO Magazine

· Nagrada za vodjo leta, generalna direktorica Alla Sokolova, Mary Kay v Rusiji - revija Russian Business Guide

· Najboljših 250 vodij, Alla Sokolova, generalna direktorica Mary Kay v Rusiji- organizacija ruskih direktorjev in založba časopisa Kommersant

O Mary Kay

Mary Kay Ash, ena prvih žensk, ki je prebila stekleni strop, je svojo kozmetično podjetje ustanovila pred več kot 55 leti s tremi cilji: razviti dobre priložnosti za ženske, ponuditi mamljive proizvode in izboljšati svet. Te sanje so se razcvetele v večmilijardno družbo, ki ima v skoraj 40 državah več milijonov prodajalcev. Mary Kay vlaga v znanost, ki stoji za lepoto, in izdeluje najsodobnejšo kozmetiko za nego kože, ličila, dišave in prehranska dopolnila. Družba Mary Kay je zavezana opolnomočenju žensk in njihovih družin, zato prek partnerstev z različnimi organizacijami po svetu podpira raziskave raka, deluje na področju boja proti nasilju v družini, skuša polepšati naše skupnosti in vzpodbuja otroke, da uresničijo svoje sanje. Prvotna vizija Mary Kay Ash - z vsako šminko posebej - se še vedno blešči. Za več informacij obiščite MaryKay.com.

Izvirno različico si lahko ogledate na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20191230005280/en/

Kontakti

Mary Kay Inc. korporativne komunikacije
marykay.com/newsroom
972.687.5332 ali media@mkcorp.com

Vir: Mary Kay Inc.