O-STA

Zveza je sprejela nov model poslovnega načrta za sodelovanje ter izboljšanje konkurenčnosti in dobičkonosnosti svojih treh podjetij

  • Partnerji Zveze bodo s shemo "leader-follower" okrepili svojo učinkovitost ter konkurenčnost vozil in tehnologij.

  • Vsak partner bo postal t. i. referenca za regijo, kjer ima svoje najboljše strateške adute in bo tam s svojim delovanjem prispeval h konkurenčnosti drugih dveh.

  • Zveza bo bdela nad tem, da bo vedno na svojih trgih na najvišji industrijski ravni glede učinkovitosti in uspešnosti svojih izdelkov in tehnologij.


Skupina Renault, Nissan Motor Co, Ltd. in Mitsubishi Motors Corporation, člani ene največjih avtomobilskih zvez na svetu, so danes predstavili več strateških smernic v okviru svojega novega modela poslovnega načrta, s katerim želijo izboljšati konkurenčnost in dobičkonosnost vseh treh podjetij.


Vsi trije partnerji nameravajo čim bolje uporabiti obstoječe adute Zveze, kot je na primer skupna nabava. Izkoristili bodo tudi vsak svoj vodilni položaj in prednosti, povezane z geografsko lego, ter na tak način podprli razvoj svojih partnerjev.


"Zveza predstavlja enkratno strateško in operativno partnerstvo v avtomobilski industriji, kar nam nudi zanesljivo prednost v svetovnem avtomobilskem svetu, ki je v nenehnem razvoju," je izjavil Jean-Dominique Senard, predsednik operativnega odbora Zveze in Renaulta. "Novi model poslovnega načrta bo omogočil Zvezi, da v kar največji možni meri izkoristi svoja močna področja in sposobnosti za učinkovitost vseh tovarn, temeljil pa bo na kulturi in dediščini vseh treh partnerjev. Vsa tri podjetja bodo pokrivala vse segmente in tehnologije vozil na vseh geografskih območjih v korist vseh kupcev, pri čemer bodo nenehno izboljševali svojo konkurenčnost, trajno dobičkonosnost ter socialno in okoljsko odgovornost."


Vsa tri podjetja so sprejela naslednja načela sistema "leader-follower" za projekte vozil, pri katerih bodo sodelovala, in sicer:

  • okrepiti strategijo standardizacije v Zvezi od platforme do končnega vozila;

  • po segmentih izdelkov določiti vodilno vozilo (leader) in vozila, ki iz njega izhajajo (followers) in ki jih bo razvilo podjetje vodilnega vozila v sodelovanju z ekipami vozil, ki bodo razvita iz vodilnega vozila;

  • bdeti nad tem, da bo proizvodnja vodilnih vozil in vozil, ki bodo iz njih izhajala, za vsa tri podjetja potekala v najbolj konkurenčnem okolju, kar pomeni tudi združevanje proizvodenj, kadar bo to smiselno;

  • nadaljevati z razvijanjem sinergij pri gospodarskih vozilih, kjer se model "leader-follower" že uporablja.

S pristopom "leader-follower" bi morali zmanjšati stroške in izdatke za investicije po modelu do 40 odstotkov za vsa vozila, ki bodo zasnovana v okviru tega novega načrta. Naštete prednosti bi morale samo še dopolniti sinergije, ki se že danes ustvarjajo.

Zveza je prav tako sprejela načelo določitve različnih delov sveta za referenčne regije. Vsa tri podjetja se bodo osredotočila na svoje ključne regije s ciljem, da postanejo najbolj konkurenčna in referenca ostalima partnerjema, ki bosta tako še okrepila lastno konkurenčnost.

Po tem načelu bo Nissan postal referenca za Kitajsko, Severno Ameriko in Japonsko; Renault za Evropo, Rusijo, Južno Ameriko in Severno Afriko ter Mitsubishi Motors za Zvezo držav Jugovzhodne Azije in Oceanije.

Vsak partner bo postal referenčno podjetje v svoji regiji. Več bo priložnosti za sinergije in s tem možnosti za čim večjo porazdelitev fiksnih stroškov, kot tudi za uporabo proizvodnih sredstev (aktive) vsakega podjetja.

Načrti za izdelke po podjetjih bodo pripravljeni v skladu z načelom "leader-follower", vodilna vozila in vozila, ki bodo iz njih izhajala, se bodo izdelovala po najbolj konkurečni shemi. Na primer:

  • Za obnovo segmenta C-SUV bo po letu 2025 zadolžen Nissan, medtem ko bo Renault prevzel prihodnjo obnovo segmenta B-SUV v Evropi.

  • V Latinski Ameriki bodo platforme vozil iz B-segmenta racionalizirane, in sicer namesto štirih je predvidena ena sama platforma za izdelke Renaulta in Nissana. To platformo bodo izdelovali v dveh tovarnah, ki bosta obe hkrati proizvajali za Renault in Nissan.

  • V jugovzhodni Aziji in na Japonskem bodo partnerji Zveze še naprej iskali priložnosti v skladu z načrtom, kot je sodelovanje Nissana in Mitsubishi Motorsa za kei-car.

Ob upoštevanju vseh naštetih elementov bo tako do konca leta 2025 približno 50 odstotkov modelov v Zvezi izdelanih po sistemu "leader-follower".

Na področju tehnološke učinkovitosti bodo partnerji nadaljevali s kapitalizacijo obstoječih proizvodnih sredstev ter na tak način zagotovili, da vsako podjetje partner nadaljuje s skupnim investiranjem v platforme, pogonske skupine in tehnologije. Takšno skupno delovanje se je že izkazalo za učinkovito pri razvoju pogonskih skupin in platform ter omogočilo uspešne zagone platforme CMF-B za modela renault clio in nissan juke ter platforme kei car za nissan dayz in mitsubishi eK wagon. Kmalu bosta sledili še platformi CMF-C/D in CMF-EV.

Sistem "leader-follower" bo razširjen s platform in pogonskih skupin na vse ključne tehnologije, vodenje področij pa je dodeljeno, kot sledi:

  • avtonomna vožnja: Nissan;

  • tehnologije za povezljiva vozila: Renault za platformo Android in Nissan na Kitajskem;

  • E-body - glavni sistem arhitekture za elektriko in elektroniko: Renault;

  • motor e-PowerTrain (ePT): CMF-A/B ePT - Renault; CMF-EV ePT - Nissan;

  • PHEV za segmente C/D: Mitsubishi.



Novi model poslovnega načrta bo vsem trem podjetjem omogočil, da v največji možni meri izkoristijo svoje strokovno znanje in konkurenčnost ter tako prispevajo h krepitvi celotne Zveze v svetovnem avtomobilskem okolju, ki se korenito spreminja.


Več informacij za medije:

Skupina Renault

Frederic Texier

Tel.: +33.6.10.78.49.20

frederic.texier@renault.com

www.groupe.renault.com

Nissan Motor Co., Ltd.

Lavanya Wadgaonkar

Tel:+81.80.7484.7691

lavanya@mail.nissan.co.jp

Mitsubishi Motors

Naoko Koike

Tel:+81.3.6852.2140

Media.contact@mitsubishi-motors.com