O-STA

Mladi reševalci problemov po svetu razglašeni za zmagovalce globalnega inovacijskega izziva NFTE, ki poteka pod okriljem Mary Kay Inc.

Tekmovanje World Series of Innovation Challenge organizacije NFTE, globalna izobraževalna in podjetniška izkušnja, poziva mlade, da rešujejo največje izzive našega sveta in pomagajo nadgraditi cilje trajnostnega razvoja Združenih narodov.

DALLAS--(BUSINESS WIRE)-- Mary Kay Inc., vodilna korporativna zagovornica podjetništva in opolnomočenja žensk, je danes razglasila tri zmagovalce svojega izziva v sklopu tekmovanj World Series of Innovation (WSI) ter v sodelovanju z organizacijo Network for Teaching Entrepreneurship (NFTE), ki nudi podjetniško izobraževanje. V prvem letu partnerstva z NFTE je Mary Kay financirala tekmovanje 2020 NFTE World Series of Innovation, globalno izobraževalno izkušnjo, ki poziva mlade, stare med 13 in 24, da usmerijo svoje kritično razmišljanje in veščine reševanja problemov v iskanje rešitev za največje izzive današnjega časa ter tako pomagajo nadgraditi cilje trajnostnega razvoja Združenih narodov (SDGs), medtem ko razvijajo svojo podjetniško miselnost.

To sporočilo za javnost vsebuje multimedijske vsebine. Celotno sporočilo za javnost je na voljo na https://www.businesswire.com/news/home/20210331005187/en/

Tekmovanje podjetja Mary Kay World Series of Innovation Challenge je spodbudilo mladino po vsem svetu, da je predlagala inovativne rešitve za doseganje 12. cilja trajnostnega razvoja - Odgovorna poraba in proizvodnja. Globalno gledano je ocenjeno, da 80% odvrženega tekstila pristane na odlagališčih. Zaradi te statistike je oblačilna in tekstilna industrija pristala na drugem mestu seznama najhujših onesnaževalcev med sektorji. V sklopu tekmovanja so dobili mladi nalogo, naj oblikujejo produkt, storitev ali pobudo, ki bi ustvarila krožno gospodarstvo za spodbujanje ponovne uporabe ali spremembe namena uniform in/ali drugih rabljenih oblačil ter tako zmanjšanje količine odpadkov na odlagališčih in emisij toplogrednih plinov, ki so posledica razpadajočih oblek.

Trije zmagovalci izziva Mary Kay so:

• Prvo mesto: Loop Tee Loop

• Loop Tee Loop je trajnostna pobuda za recikliranje oblačil iz filipinske regije Metro Manila, ki povezuje tekstilne obrate, ki v proizvodnji uporabljajo liocelna vlakna, ter storitve zbiranja in reciklaže uniform.

• Drugo mesto: SwagSwap

• SwagSwap je ameriška socialna mreža za varčno, medvrstniško izmenjavo oblačil za najstnike.

• Tretje mesto: Project DBrand

• Project DBrand je izvirna storitev iz ZDA, ki odstrani znamke iz rabljenih uniform ter izboljša kakovost recikliranih kosov.

"Dijaki in študentje dandanes odraščajo v svetu, kjer je trajnost del vsakdanje, globalne debate, ter so tako aktivno spodbujeni, da si prizadevajo za spremembe," je dejala Deborah Gibbins, operativna direktorica pri Mary Kay Inc. "Mary Kay s ponosom sodeluje z NFTE, organizacijo, ki prispeva ne le k sprožanju podjetniške miselnosti pri mladih ampak tudi k spodbujanju kritičnega razmišljanja teh generacij za reševanje globalnih izzivov. Globalna podjetja, kot je Mary Kay, so odgovorna za razvijanje podjetniških inovacij, ki bi lahko pomagale izboljšati svet."

NFTE je globalna izobraževalna neprofitna organizacija, ki se osredotoča na podjetniško opolnomočenje mladih iz manj premožnih skupnosti. Tekmovanje World Series of Innovation (WSI) nudi korporativno sponzorirane izzive ter se tako osredotoča na cilje trajnostnega razvoja Združenih narodov. NFTE nagovarja 100,000 študentov po vsem svetu, v letu 2020 pa je pritegnil skoraj 4000 udeležencev iz vseh družbenih okolij, ki so predložili svoje ideje v sklopu izzivov WSI, skoraj 350 študentov pa je sodelovalo v izzivu, ki ga je sponzoriralo podjetje Mary Kay.

"World Series of Innovation spodbuja mlade ljudi, da uporabijo svojo podjetniško miselnost za reševanje globalnih izzivov," je dejal J.D. LaRock, predsednik in glavni izvršni direktor organizacije NFTE. "Vsako leto nas navdahnejo inovativne ideje naslednje generacije podjetnikov. Hvaležni smo Mary Kay Inc. za ta globalni izziv, ki je sprožil premislek in spodbudil študente, da so pretresali krožno gospodarstvo na primeru oblačil in tekstilov na popolnoma nov način."

Poleg izziva World Series of Innovation je bilo podjetje Mary Kay tudi eno izmed glavnih sponzorjev lanskoletnega dogodka organizacije NFTE, United Nations Global Goals Conversation, vsakoletnega dogodka, ki združuje mlade, industrijo in neprofitne ter dobrodelne organizacije z namenom, da bi razpravljali o pomenu miselnega vodstva in nadgrajevali dialog glede družbeno podjetniških rešitev. Lanskoletni dogodek je potekal med tednom globalnega podjetništva (Global Entrepreneurship Week), tema razprave pa je bila "Spodbujanje podjetnikov, da razvijajo inovacije in ukrepajo s pomočjo tehnologije kot orodja za družbeno dobro". Udeleženci razprave so govorili o inovativnih načinih uporabe tehnologije, ki bodo vzniknili iz izzivov pandemije, kot so brezposelnost, gospodarska recesija in vedno večji družbeni nemir, za ustvarjanje pravičnejše in bolj vključujoče družbe v svetu po pandemiji. Dogodek 2020 UN Global Goals Conversation je potekal v sodelovanju s Citi Foundation, Ernst & Young LLP (EY) in Mary Kay Inc., Bank of the West BNP Paribas pa je zagotovila dodatno podporo.

Za več informacij o World Series of Innovation in vseh izzivih obiščite https://innovation.nfte.com.

O Mary Kay
Mary Kay Ash, ena prvih žensk, ki so prebile stekleni strop, je pred skoraj 60 leti svoje lepotno podjetje ustanovila s tremi cilji: razviti nagrajujoče priložnosti za ženske, ponuditi izdelke, ki se jim ni moč upreti, ter izboljšati svet. Te sanje so vzcvetele v večmilijardno podjetje z milijoni neodvisnih prodajalk v skoraj 40 državah. Mary Kay je predana vlaganju v znanost, ki stoji za lepoto in proizvodnjo vrhunske nege kože, lepotilne kozmetike, prehranskih dopolnil in dišav. Mary Kay je v partnerstvu z organizacijami z vsega sveta zavezana opolnomočenju žensk in njihovih družin, pri čemer se osredotoča na podporo raziskovanju raka, zaščito žrtev nasilja v družini, polepšanje naših skupnosti in spodbujanje otrok, da sledijo svojim sanjam. Izvirna vizija Mary Kay Ash še naprej blesti z vsako šminko posebej. Več o tem na MaryKay.com.

O NFTE
Network for Teaching Entrepreneurship (NFTE) je globalna neprofitna organizacija, ki nudi visokokakovostno podjetniško izobrazbo za učence višjih razredov osnovne šole in dijake iz revnejših skupnosti, prav tako pa tudi programe za študente in odrasle. NFTE dosega 70.000 ali več učencev na leto v 25 zveznih državah po vsej ZDA ter nudi programe v 12 dodatnih državah. Izobrazili so že več kot milijon študentov prek šolskih, obšolskih, fakultetnih in poletnih programov, tako na spletu kot v živo. Za več informacij o tem, kako spodbujamo vključujoči kapitalizem in gradimo naslednje generacije raznovrstnih podjetnikov, obiščite www.nfte.com.

Oglejte si izvirno besedilo na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20210331005187/en/

Kontakti

Mary Kay Inc. Korporativne komunikacije
Marykay.com/newsroom
(+1) 972.687.5332 ali media@mkcorp.com

Vir: Mary Kay Inc.

Multimedija

Mary Kay omogoča izziv Network for Teaching Entrepreneurship World Series of Innovation, da bi navdahnila mlade podjetnike za reševanje največjih problemov na svetu. (Foto: Mary Kay Inc.)

Logo

Veljavna verzija sporočila je izvirno besedilo, ki je napisano v izvirnem jeziku. Prevodi so na voljo le v pomoč in jih je potrebno primerjati z izvirnikom, ki je edina verzija besedila, ki ima lahko pravne posledice.