O-STA

Agthia z novo strategijo začenja transformacijo s ciljem do leta 2025 postati vodilno podjetje na področju živilske industrije

Kalifa Sultan Al Suvadi - predsednik uprave skupine Agthia (Foto: AETOSWire)

ABU DABI, Združeni arabski emirati - (BUSINESS WIRE) - Skupina Agthia PJSC je predstavila dolgoročno strategijo, s katero bo do leta 2025 postala vodilna skupina v živilski industriji na območju Bližnjega vzhoda, severne Afrike in Pakistana ter širše regije. Strategija temelji na treh strateških stebrih (rast, učinkovitost in zmogljivosti), z njo pa bo skupina v skladu s pristopom, osredotočenim na potrošnika, okrepila vodilno vlogo na trgu, zagotovila veliko vrednost za vse deležnike in nadaljevala z rastjo dobička.

Sporočilo za javnost vsebuje multimedijske vsebine. Izvirnik je na voljo na https://www.businesswire.com/news/home/20210413005841/en/

Kalifa Sultan Al Suvadi - predsednik uprave skupine Agthia (Foto: AETOSWire)

Skupina s sedežen v Abu Dabiju proizvaja, distribuira in trži veliko proizvodov v segmentu hrane in pijače, vključno s priljubljenimi regijskimi znamkami, kot so Al Ain (voda), Al Foah (datlji), Al Faysal Bakery & Sweets (pekovski izdelki) in Grand Mills (moka in pekovski izdelki).

Kalifa Sultan Al Suvaidi, predsednik uprave skupine Agthia, je dejal: "S strategijo bomo izkoristili celoten potencial izjemnih kapacitet, ki smo jih zgradili, ustvarili bomo velike priložnosti za naše ljudi, strategija pa bo delovala tudi kot katalizator, da ponovno postavimo nove standarde v živilski industriji."

Alan Smith, izvršni direktor skupine Agthia, je dejal: "Strategija izhaja iz poglobljene ocene industrije in jasne vizije o tem, kam želimo iti. Še naprej bomo šli v smeri vitkosti, zaščitili bomo našo osnovno dejavnost in poskrbeli, da je naš napredek agilen in se odvija z želeno hitrostjo."

Rast

Agthia bo do leta 2025 zagotovila rast s povečanjem dejavnosti na prioritetnih trgih, s širitvijo na področju kategorij z dodano vrednostjo in povečanjem marž. To bo mogoče doseči s krepitvijo osnovne dejavnosti, vključno s segmentom voda, z zaščito kategorij moka in krma in s portfeljem izdelkov z višjimi maržam.

Poleg tega je Agthia zagnala strategijo robustne rasti prek prevzemov družb, ki imajo močne blagovne znamke in so vodilne v svojih kategorijah.

"Strategija bo prinesla stroškovne in prihodkovne sinergije prek navzkrižne prodaje in povečanja portfelja regionalnih blagovnih znamk skupine," je razložil Smith.

Učinkovitost

Agthia računa, da bo s sinergijami ter s poenostavitvami v obstoječih družbah in tistih, ki jih bo še prevzela, prihranila 200 milijonov dirhamov. S strateškimi partnerstvi za distribucijo in trženje bo izboljšala odličnost poslovnega in obratnega kapitala, optimizirala poslovanje in nabave ter upravljanje proizvodnje in nabavne verige. Premoženje brez potenciala rasti bo skupina odprodala, nabave in specifikacije pa bo racionalizirala.

Zmogljivosti

Agthia bo še naprej razvijala človeški kapital in zaposlovala nove menedžerske talente, s čimer bo uskladila svoje zmogljivosti s pričakovanimi zahtevami rastoče družbe.

V naslednjih petih letih bo fokus na digitalizaciji sistemov upravljanja in uveljavljanju sprememb na vseh nivojih, ob tem pa bo skupina še naprej zasledovala vzdržnost in inovativnost.

Skupina bo še naprej zasledovala učinkovitost poslovanja, optimizacijo portfelja proizvodov in agendo okoljske, družbene in korporativne odgovornosti, s čimer bo izboljšala potrošnikovo izkušnjo in delničarjem zagotovila povrnitev investicije v skladu z globalnimi standardi.

Za več informacij obiščite www.agthia.com

*Vir: AETOSWire

Izvorna različica sporočila na businesswire.com je na voljo na https://www.businesswire.com/news/home/20210413005841/en/

Kontakti

Shahla Kashif
skashif@quillmena.com
+971559534795

Vir: Skupina Agthia PJSC

Večpredstavnostne vsebine

Foto

Kalifa Sultan Al Suvaidi - predsednik uprave skupine Agthia (Fhoto: AETOSWire)

Foto

Alan Smith - izvršni direktor skupine Agthia (Fhoto: AETOSWire)

Logo


Veljavna verzija sporocila je izvirno besedilo, ki je napisano v izvirnem jeziku. Prevodi so na voljo le v pomoč in jih je potrebno primerjati z izvirnikom, ki je edina verzija besedila, ki ima lahko pravne posledice.