Yalmaz Siddiqui imenovan za svetovalca za okolje pri Office Depotu; cilj imenovanja je izboljšanje vpliva podjetja na okolje
DELRAY BEACH, Florida, ZDA--(BUSINESS WIRE)--17. aprila, 2006�-Podjetje Office Depot (NYSE:ODP), vodilni ponudnik pisarniške opreme in storitev, je sporočilo, da Yalmaz Siddiqui prevzema mesto svetovalca za okoljsko strategijo podjetja. Siddiqui bo delal pod okriljem Stephena Saulsa, namestnika predsednika uprave, odgovornega za poslovne odnose.
Siddiqui bo vodil razvoj okoljske strategije in integracijo številnih okoljskih pobud v podjetju Office Depot. Okoljski programi Office Depota so med vodilnimi v panogi in zadevajo celotno poslovanje podjetja - tako dobavo kot notranjo poslovanje in prodajo.
Siddiquijeva naloga bo povečati ozaveščenost o okoljskih problemih in možnostih na tem področju pri dobaviteljih, strankah in partnerjih. Njegova naloga bo izboljšati vpliv delovanja Office Depota na okolje in posledično povečati vrednost podjetja za delničarje.
�"Yalmazovo imenovanje potrjuje zavezanost Office Depota k izboljšanju vpliva, ki ga ima poslovanje podjetja na okolje," je povedal Steve Odland, izvršni direktor Office Depota. �"K nam prihaja z ostrim podjetniškim pogledom na okoljsko problematiko in pričakujemo, da bo prispeval k oblikovanju vsestranskega in strankam prilagojenega okoljskega programa, ki bo vodilni v panogi."
Odland je tudi napovedal, da bo Siddiqui prevzel vodenje Office Depotovega petletnega, 2,2 milijona dolarjev vrednega programa za gozdove in biotsko raznovrstnost, imenovanega Forest & Biodiversity Conservation Alliance, ki je v postopku razvoja ključnih informacij, standardov in inštrumentov za zaščito gozdov in biotske raznovrstnosti. Program se izvaja v sodelovanju z vodilnimi okoljskimi organizacijami NatureServe, Conservation International in The Nature Conservary.
"Podpora Office Depota temu programu je samo dokaz trdne zavezanosti podjetja k zaščiti okolja," je povedal Siddiqui. "Ponosen sem, ker lahko sodelujem z organizacijo, ki ni postavljala nova merila le v preteklosti, temveč še naprej izumlja inovativne rešitve za okolje, ki so v prid svojim strankam in delničarjem."
Siddiqui prihaja na Office Depot iz podjetja IBM Business Consulting v Torontu, kjer je bil zaposlen kot višji svetovalec za odnose s strankami. Med delom za IBM je postal tudi avtor prve globalne študije vpliva nakupa lesa in izdelkov iz papirja na okolje. Pred tem je Siddiqui delal kot svetovalec v podjetju PricewaterhouseCoopers, kjer je bil zadolžen za industrije lesa, papirja in embalaže.
Siddiqui je diplomiral iz trženja in mednarodnih poslovnih študij na Univerzi Mcgill v Kanadi. Kasneje je opravil magisterij iz okolja in razvoja na Univerzi v Cambridgeu.
Office Depot in okolje
Okoljska strategija podjetja Office Depot se osredotoča na ustvarjanje trajnostne dodane vrednosti za delničarje podjetja prek transparentnega, odgovornega in dovzetnega delovanja. Glavne pobude zadevajo trajnostno upravljanje z gozdovi, reciklažo, energetsko varčnost in razvoj okolju prijaznih proizvodov. V letu 2005 je podjetje izdalo svoj drugi katalog okolju prijaznih proizvodov, imenovanega Green Book, ki je edini katalog pisarniške opreme, natiskan na 100-odstotno recikliranem papirju, ki ne vsebuje klora.
Kot priznanje za svoje delo na področju varovanja okolja, je podjetje Office Depot prejelo nagrado "Outstanding Retailer" (odlično trgovsko podjetje), ki jo podeljuje Mednarodni Svet za Nakupovalne Centre skupaj z Agencijo za varovanje okolja. Podjetje je tudi prejelo nagrado "Environmental Responsibility" za odgovornost do okolja. Hkrati je bil Home Depot ponovno vključen na seznam "FTSE4 Good Index", ki ocenjuje delovanje podjetja glede na vlaganje v programe za promocijo družbene odgovornosti.
O podjetju Office Depot
Z letno prodajo preko 14 milijard ameriških dolarjev je Office Depot vodilno podjetje na področju pisarniških izdelkov in storitev na svetu. Office Depot je bil ustanovljen leta 1986 in ima sedež v Delray Beachu na Floridi. Podjetje s podružnicami v 22 državah zaposluje preko 47.000 ljudi ter deluje pod blagovnimi znamkami Office Depot(R), Viking Office Products(R), in Viking Direct(R).
Office Depot je vodilno v vseh distribucijskih kanalih - od maloprodajnih trgovin in pogodbene prodaje do kataloške in spletne prodaje. S 3,8 milijarde dolarjev prihodkov od prodaje prek spleta je podjetje eno največjih spletnih trgovin na svetu. Office depot je 31. decembra 2005 upravljalo s 1047 trgovinami v Severni Ameriki. Podjetje je prisotno v 14 državah pod lastnim imenom in še v šestih skupaj s pogodbenimi partnerji.
Navadne delnice podjetja z okrajšavo ODP so uvrščene na newyorško borzo ter so vključene v S&P 500 indeks. Dodatne informacije za medije so na voljo na http://mediarelations.officedepot.com. Brezplačni video za medije je dostopen na www.thenewsmarket.com/officedepot.
Kontakt:
Office Depot, Delray Beach
Brian Levine, 561-438-2895