O-STA

American Express razkriva najbolj priljubljene potovalne načrte za leto 2023

  • Poročilo American Express Travel 2023 Global Travel Trends Report1 razkriva, da nameravajo popotniki, zlasti pripadniki generacije Z in milenijci2, leta 2023 nameniti več denarja za potovanja kot leta 2022.

  • Popotniki iščejo navdih za potovanje v svojih najljubših oddajah in filmih, svojo naslednjo sanjsko destinacijo izbirajo glede na kulinarično ponudbo, vodi pa jih želja po boljšem počutju in podpori lokalnim skupnostim.

NEW YORK--(BUSINESS WIRE)- Družba American Express Travel® je danes objavila poročilo 2023 Global Travel Trends Report v katerem razkriva štiri globalne trende, ki navdihujejo potovanja v letošnjem letu:

  • Porast trenda "set-jetting": priljubljeni filmi, televizijske oddaje in družbeni mediji navdihujejo popotnike, da se odpravijo v kraje, ki jih vidijo na zaslonu, kot so Italija, Pariz, Yellowstone in London

  • Okusne destinacije: ljudje izbirajo svojo naslednjo destinacijo glede na to, kaj bodo jedli, od vrhunskih restavracij, lokalnih uspešnic in kuharskih tečajev

  • Wellness oddih: Sprostitvene počitnice so v porastu, saj popotniki dajejo prednost samooskrbi ter duševnemu in fizičnemu dobremu počutju

  • Potovanja izven utrjenih poti: Popotniki želijo ob obisku odkriti skrite dragulje in podpreti lokalno skupnost

Poročilo, ki temelji na podatkih raziskave popotnikov iz Združenih držav Amerike, Avstralije, Kanade, Mehike, Japonske, Indije in Združenega kraljestva, ugotavlja, da več kot polovica (52 %) vprašanih pravi, da nameravajo letos opraviti več potovanj kot lani in 50 % anketirancev namerava leta 2023 porabiti več denarja za potovanja kot leta 2022. 84 % vprašanih generacije Z in milenijcev bi se raje odpravilo na sanjske počitnice kot kupilo nov luksuzni izdelek, 79 % pa se jih strinja, da imajo potovanja visoko mesto v proračunu.

"Počitnice so pomembne in popotniki dajejo prednost prilagojenim itinerarjem, ki temeljijo na njihovih strasteh. Cel dopust lahko načrtujejo okoli ene rezervacije za večerjo, kjer želijo posneti popoln video za TikTok," pravi Audrey Hendley, predsednica družbe American Express Travel. "Ne glede na navdih, imajo potovalni svetovalci pri American Express strokovno znanje in izkušnje, da vsakemu tipu popotnika pomagajo pri načrtovanju vseh vrst potovanj."

Najzanimivejši vpogledi iz poročila 2023 American Express Travel's 2023 Global Travel Trends Report vključujejo:

  • Pop kultura in družbeni mediji vplivajo na porast "set-jettinga", zlasti med mlajšimi popotniki.

    • 75 % anketirancev potrjuje, da so jih za potovanje na določeno destinacijo navdihnili družbeni mediji

    • 70 % anketirancev generacije Z in milenijcev potrjuje, da so navdih za obisk destinacije dobili med gledanjem televizijske oddaje, vira novic ali filma

    • 46 % anketirane generacije Z in milenijcev pravi, da jih je za potovanje na destinacijo navdihnil Instagram

  • Hrana ima velik vpliv na to, kam ljudje potujejo, od obiska vrhunskih restavracij in lokalnih uspešnic do kuharskih tečajev.

    • 81 % anketirancev se strinja, da je preizkušanje lokalne hrane in kulinarike del potovanja, ki se ga najbolj veselijo

    • 66 % anketirancev generacije Z in milenijcev se strinja, da večino navdiha za prehranjevanje med potovanjem dobijo iz družbenih medijev

    • Skoraj polovica (47 %) anketirane generacije Z in milenijcev se strinja, da so celotno potovanje načrtovali okoli obiska določene restavracije

  • Pomembnost samooskrbe vodi v porast obnovitvenih počitnic.

    • 73 % vprašanih načrtuje letošnje počitnice za izboljšanje svojega duševnega, fizičnega in čustvenega zdravja

    • 60 % anketirane generacije Z in milenijcev pravi, da se trudijo rezervirati hotele, ki ponujajo terapevtske in wellness storitve

  • Popotniki želijo odkriti skrite dragulje in podpreti lokalne skupnosti, ki jih obiščejo.

    • 85 % vprašanih želi obiskati kraj, kjer lahko resnično izkusijo lokalno kulturo

    • 78 % vprašanih se v letu 2023 zanima za počitnice, kjer lahko podprejo lokalne skupnosti

Ker je povpraševanje po potovanjih leta 2023 še naprej v vzponu, družba American Express Travel upravičenim lastnikom kartice zagotavlja izjemen dostop na potovanjih, vključno z več kot 1400 letališkimi saloni v svoji zbirki Global Lounge Collection; več kot 7000 potovalnimi svetovalci; rezervacijami restavracij prek platforme Resy in kulinaričnih vodnikov na Resy.com/Travel; ugodnostmi v več kot 2000 skrbno izbranih hotelih po vsem svetu prek Fine Hotels + Resorts® in The Hotel Collection; in še več.

Celotno poročilo American Express Travel 2023 Global Travel Trends Report si lahko ogledate tukaj.

O DRUŽBI AMERICAN EXPRESS

American Express je globalno integrirana plačilna družba, ki strankam zagotavlja dostop do izdelkov, vpogledov in izkušenj, ki bogatijo življenja in gradijo poslovni uspeh. Preberite več na americanexpress.com in se povežite z nami na facebook.com/americanexpress, instagram.com/americanexpress, linkedin.com/company/american-express, twitter.com/americanexpress, in youtube.com/americanexpress.

Ključne povezave do izdelkov, storitev in informacij o družbeni odgovornosti: personal cards, business cards and services, travel services, gift cards, prepaid cards, merchant services, Accertify, Kabbage, Resy, corporate card, business travel, diversity and inclusion, corporate responsibility and Environmental, Social, and Governance reports.

Metodologija:

1Poročilo The American Express 2023 Global Travel Trends Report temelji na podatkih, pridobljenih v spletni anketi, ki jo je izvedla družba Morning Consult med 3. in 11. februarjem 2023 med 1000 popotniki iz Avstralije, Kanade, Indije, Japonske, Mehike, Združenega kraljestva in 2000 popotniki iz ZDA z dohodkom gospodinjstva najmanj 70.000 USD in običajno potujejo z letalom vsaj enkrat letno. Rezultati vsake tržne raziskave imajo stopnjo napake plus ali minus 3 odstotne točke.

2Generacija Z in milenijci so anketiranci, rojeni med letoma 1981 in 2012.

Prodajalec potovanj

Družba American Express Travel Related Services Company, Inc. deluje izključno kot prodajni agent za ponudnike potovanj in ni odgovoren za dejanja ali nedejavnosti teh dobaviteljev. Nekateri dobavitelji nam plačujejo provizijo in druge nagrade za doseganje prodajnih ali drugih ciljev in lahko nudijo nagrade našim potovalnim svetovalcem. Za več informacij obiščite www.americanexpress.com/travelterms.

California CST#1022318; Washington UBI#600-469-694

Vir: American Express Company

Lokacija: New York

Na voljo so fotografije/večpredstavnostno gradivo: https://www.businesswire.com/news/home/53366199/en

Veljavna verzija sporocila je izvirno besedilo, ki je napisano v izvirnem jeziku. Prevodi so na voljo le v pomoc in jih je potrebno primerjati z izvirnikom, ki je edina verzija besedila, ki ima lahko pravne posledice.

Kontaktni podatki

AMERICAN EXPRESS
Emily Vicker

Emily.Vicker@aexp.com


Vir: American Express