O-STA

SRC.SI je znanilec prihodnosti na prireditvi INFOS 2001

SRC.SI se bo kot eno izmed vodilnih podjetij v slovenski informatiki predstavilo tudi na letošnjem sejmu INFOS'01. Poleg stojnice, kjer bodo prikazane rešitve in ponudba, so strokovnjaki podjetja SRC.SI pripravili tudi sedem predavanj in eno delavnico, kjer bodo prikazali nove tehnologije in možnosti njihove uporabe v elektronskem poslovanju.

SRC.SI želi kot eden izmed vodilnih slovenskih sistemskih integratorjev na prireditvi INFOS'01 predstaviti svoje rešitve za inteligentno e-poslovanje. »INFOS za nas predstavlja odlično priložnost, kjer lahko predstavimo svoje rešitve, namenjene elektronskemu poslovanju,« je povedal Ivan Žerko, predsednik uprave podjetja SRC.SI. "Na področju elektronskega poslovanja smo pomembno podjetje in s prikazom svojih rešitev ter izdelkov na INFOS-u bi radi to še potrdili."

Strokovnjaki podjetja SRC.SI bodo na INFOS'01 izvedli sedem predavanj in eno delavnico, kjer se bodo lahko obiskovalci iz prve roke seznanili z novostmi in rešitvami s področja elektronskega poslovanja. Predavatelji in predavanja so naslednji:

- Jasna Marolt Šmid: Poslovne rešitve v finančni industriji, 26.10.01 ob 17:00; Predstavljene bodo rešitve za bančništvo in zavarovalništvo, ki omogočajo boljše odnose s strankami in uporabo podatkov za ozaveščene poslovne odločitve.
- Mitja Nikolič: Optično prepoznavanje znakov, 24.10.01 ob 16:00; V predavanju bodo predstavljene prednosti in koristi uporabe sistema za optično prepoznavanje znakov v podjetju. Prikazani bodo tudi primeri praktične uporabe in izkušnje obstoječih uporabnikov.
- Marko Rožman: Sistemi prenosa DWDM tehnologij, 24.10.01 ob 13:30; S povečanjem prenosa podatkov se pojavljajo tudi novi pristopi k omogočanju večje pasovne širine. V predavanju bodo predstavljene možne rešitve in prednosti prehoda na DWDM tehnologijo.
- Marko Šmid: Podatkovno skladišče in e-poslovanje, 26.10.01 ob 14:30; Tema predavanja bodo elektronska skladišča, njihova izgradnja in pravilni koraki za uporabo v elektronskem poslovanju.
- Bine Žerko: Poti in stranpoti pri uvajanju imaging sistemov, 23.10.01 ob 15.00; Del elektronskega poslovanja je tudi zmanjševanje količine papirja v podjetjih, kar je mogoče doseči s sistemi za elektronsko upodabljanje in arhiviranje dokumentov, ki bodo predstavljeni v predavanju.
- Meta Zakrajšek: Koncept učinkovitega sistema za upravljanje z dokumenti, 23.10.01 ob 14:00; V predavanju bodo predstavljene rešitve za upravljanje z dokumenti in reševanje problemov s papirnato dokumentacijo.
- Robert Kristanc: ODiS – upravljanje z dokumenti v pravni pisarni, 23.10.01 ob 13:00; Predstavljen bo sistem ODiS, ki omogoča upravljanje z dokumenti v pravnih pisarnah in rešuje številne težave sodobnih pravnih pisarn.
- Bine Žerko in Mitja Nikolić: Prepoznavanje rokopisa v praksi, 26.10.01 ob 13:15, vijolična linija v hotelu Slon; Na delavnici bosta predavatelja predstavila, kako je mogoče zmanjšati količino dela, potrebnega za ročno vnašanje obrazcev. V središču pozornosti bo tehnologija inteligentnega prepoznavanja pisave, ki lahko olajša in pospeši delo pri vnašanju podatkov.


"'Dotakni se prihodnosti' je letošnje geslo prireditve INFOS, ki se ga bomo držali tudi mi,« je dodal Ivan Žerko. »Naše rešitve za elektronsko poslovanje že predstavljajo prihodnost in INFOS je odlična priložnost, da svoje znanje in rešitve prikažemo uporabnikom ter obiskovalcem sejma." SRC.SI sodi med najpomembnejše razstavljavce na sejmu, obiščete pa jih lahko na njihovih dveh razstavnih prostorih v veliki sprejemni dvorani Cankarjevega doma in v montažnem objektu. Več informacij o predavanjih lahko poiščete tudi na spletni strani www.src.si.

O podjetju

Podjetje SRC.SI je vodilni sistemski integrator v Sloveniji, katerega začetki segajo v leto 1989. Osnovna dejavnost SRC.SI je sistemska integracija tehničnih in poslovnih rešitev na sodobnih tehnoloških platformah. Svojo ponudbo zaokrožuje z vzdrževanjem, podporo končnim uporabnikom in izobraževanjem. Prisotni so v več kot 100 podjetjih, bankah, zavodih in javni upravi. Dolgoročno partnerstvo z naročniki govori o tem, da je na tisoče uporabnikov storitev zadovoljnih, kar jih usmerja k nenehnemu razvoju in obvezuje, da posebno pozornost posvečajo kakovosti izdelkov in storitev.