Podjetje Dole Food Company, Inc. uvrščeno na seznam ''Najbolj etična podjetja na svetu'' revije Ethisphere Magazine
WESTLAKE VILLAGE, Kalifornija - (BUSINESS WIRE) - 10. maj 2007�-Podjetje Dole FoodCompany, Inc. je revija Ethisphere Magazine, nacionalna publikacija, posvečena osvetlitvi pomembne korelacije med etiko in dobičkom, imenovala za enega najbolj etičnih podjetij na svetu. Izbrana podjetja so prejela priznanje za svoje vodenje v etiki in skladnosti, napredkih v podjetniški razpravi o socialnih in etičnih vprašanjih ter za pozitivno delo v skupnostih, v katerih obratujejo.
"Počaščeni smo, da smo prejeli to imenovanje revije Ethisphere Magazine," je dejal David Murdock, predsednik in glavni izvršilni direktor podjetja Dole Food Company. "Podjetje Dole je zelo ponosno na svojo korporacijsko etiko in socialno odgovornost. Z vsemi zaposlenimi in poslovnimi družabniki ravnamo dostojanstveno in spoštljivo. Posebno pozornost namenjamo zaščiti zdravja zaposlenih v podjetju Dole, omogočanju konkurenčnih plač in ugodnosti, spoštovanju kolektivnega predstavništva, izboljšanju in krepitvi naših skupnosti ter zaščiti okolja, v katerem delamo in živimo." Revija Ethisphere Magazine ima naklado 65.000 globalnih članov odborov, glavnih izvršilnih direktorjev, pravnih svetovalcev, vodij svetovalcev za etiko in skladnost ter institucionalnih investitorjev; ponuja vpogled v pridobivanje tržnega deleža in ustvarjanje trajnostne konkurenčne prednosti z etičnimi poslovnimi praksami in korporativnim državljanstvom.
Uredniki revije izberejo manj kot 100 podjetij izmed več tisoč organizacij, ki so jih analizirali v obdobju šestih mesecev. "To je bil neizprosen proces, ki je identificiral izbrano skupino podjetij, ki jim v njihovi dejavnosti ni bilo para, kar se tiče predanosti etičnemu vodenju in korporativni socialni odgovornosti. Te organizacije se presegajo izjave o etičnem poslovanju; te besede prenašajo v dejanja," je dejal Alex Brigham, izvršilni urednik revije Ethisphere Magazine. Proces je vključeval pregled etičnih kodeksov podjetij, njihovo preteklost pravdanja in regulativnih kršitev; oceno vlaganja v inovacije in trajnostne poslovne prakse; pregled dejavnosti podjetja, namenjenih izboljšanju korporativnega državljanstva; proučevanje imenovanj vodstvenih delavcev, vrstnikov v dejavnosti, dobaviteljev in strank; ter delo s civilnimi iniciativami potrošnikov za povratne informacije in oceno. O podjetju Dole Food Company, Inc. Podjetje Dole Food Company, Inc., s 6,2 milijardama dohodka za leto 2006, je največji svetovni proizvajalec in prodajalec sveže zelenjave in sveže rezanih rož. Podjetje prodaja rastočo serijo pakirane hrane in zmrznjenega sadja ter je v industriji kmetijskih pridelkov vodilno podjetje v izobraževanju in raziskavah o prehrani. Za več informacij o prizadevanjih podjetja na področju korporativne socialne odgovornosti, obiščite dole.com.
O Svetu Ethisphere Svet Ethisphere so leta 2006 ustanovile Corpedia, vodilna v ocenjevanju tveganja in e-učenju za etiko in skladnost; Practising Law Institute (Inštitut za pravno prakso), neprofitna organizacija, predana izboljšanju strokovnosti odvetnikov in drugih; in LexisNexis, vodilni ponudnik vsestranskih informacij in poslovnih rešitev. Svet, ki je nastal s podporo vodilni korporacij kot so Deutsche Telekom, Time Warner, Dresser Industries, Avaya in Kraft, se posveča raziskavam, ustvarjanju in deljenju najboljših postopkov v etiki, skladnosti in upravljanju družb s svojimi članskimi podjetji. Osredotoča se tudi na razvoj in napredek svojih članov s pomočjo povečane učinkovitosti, inovacij, orodij, mentorstva, nasvetov in enkratnih poklicnih priložnosti. Več informacij o članstvu je mogoče najti na http://www.ethisphere.com.
KONTAKT:
Dole Food Company
Marty Ordman, 818-874-4834
or
Ethisphere Magazine
Jennifer Avrhami, 480-941-8497