Clear Channel Outdoor zmagal na razpisu javnega prevoza v Stockholmu
Podpis pogodbe je posledica izjemno uspešne izgradnje oglaševalskih odnosov, ki jih je Clear Channel Outdoor v zadnjem letu vzpostavil s sistemi javnega prevoza v večjih mestih
PHOENIX, Arizona - (BUSINESS WIRE) - 16. julij 2007 - Podjetje Clear Channel Outdoor Holdings, Inc. (NYSE: CCO) je danes sporočilo, da je zmagalo na natečaju za oglaševalske pravice javnega prevoza v Stockholmu. Podjetje je tako povečalo doseg oglaševalskih vsebin za obiskovalce in uporabnike javnih prevoznih sredstev v večjih mestih. Desetletna pogodba začne veljati 1. januarja 2008.
V zadnjem letu je Clear Channel Outdoor bistveno povečal svoj globalni obseg poslovanja s sistemi javnega prevoza. Poleg Stockholma je podjetje januarja za 15 let podaljšalo pogodbo z upravljavcem javnega prevoza Metra Rail v Chicagu. Francoska podružnica podjetja je medtem za obdobje petih let podaljšala pogodbo z mestom Lyon, na podlagi katere lahko oglašuje na 7.000 oglaševalskih mestih na lyonskih avtobusih, metrojih in tramvajih. Clear Channel Outdoor je prav tako napovedal strateške pogodbe v javnem prevozu na območju San Francisca ter v Bostonu, Milwaukeeju, Phoenixu in Seattlu.
"Pogodba s sistemom javnega prevoza v Stockholmu je eden največjih poslov v zunanjem oglaševanju na svetu in zmaga na tem razpisu je bila eden naših glavnih strateških ciljev za leto 2007," je dejal Paul Meyer, predsednik in glavni izvršni direktor podjetja Clear Channel Outdoor. "Mednarodno poslovanje na področju javnega prometa predstavlja izjemno dopolnitev našim obstoječim zunanjim oglasnim površinam in oglaševalskim površinam na javnih mestih."
Nova pogodba vključuje 100 postaj in 800 vlakov na stockholmski podzemni železnici, vseh 1.900 avtobusov, ki vozijo po širšem Stockholmu, 400 primestnih in lokalnih vlakov ter vse obcestne nepremičnine, ki so v lasti podjetja za javni prevoz (Stockholms Lokaltrafik). Na stockholmski podzemni železnici in avtobusih se dnevno opravi preko 2 milijona poti in število potnikov se bo najverjetneje še povečalo, ko bo mesto to leto vpeljalo posebne davke za zmanjšanje prometa v središču.
"Z našo prejšnjo desetletno pogodbo s stockholmskim javnim prevozom smo skorajda potrojili oglaševalske prihodke. Hitrost rasti oglaševanja na sredstvih javnega prevoza je zaostala le za rastjo internetnega oglaševanja," je dejala Maria Skoglund, direktorica švedske podružnice Clear Channel Sweden. "Veselimo se našega nadaljnjega uspeha v Stockholmu in lansiranja digitalnih medijev, ki bodo predstavljali ključno gonilo prihodnje rasti."
O podjetju Clear Channel Outdoor
Clear Channel Outdoor se sedežem v Phoenixu v zvezni državi Arizona je največje podjetje za zunanje oglaševanje na svetu, saj ima v več kot 60 državah na šestih kontinentih preko 881.000 zunanjih oglasnih površin. V ZDA ima podjetje preko 155.000 zunanjih oglasnih površin in je prisotno na 45 izmed 50 največjih namenskih oglaševalskih območjih (Designated Marketing Areas). Clear Channel Outdoor prav tako upravlja s podjetji za oglaševanje na letališčih, železnicah, taksijih in nakupovalnih centrih po celotnem svetu. Diviziji Spectacolor (ZDA) in DEFI (mednarodno) imata največji delež globalnega trga za osvetljene napise, tudi na Times Squareu v New Yorku. Adshel(TM) je divizija podjetja z oglaševalnimi površinami na javnih mestih, ki ima po vsem svetu sklenjenih preko 3.500 pogodb z občinami. Več informacij je na voljo na www.clearchanneloutdoor.com
Določene izjave v tem sporočilu za javnost so "napovedne izjave", v pomenu, kot ga določa zakon o tožbah glede vrednostnih papirjev (Private Securities Litigation Reform Act) iz leta 1995. Take napovedne izjave vsebujejo znana in neznana tveganja, negotovosti in ostale dejavnike, zaradi katerih bi se lahko dejanski rezultati in dosežki podjetja razlikovali od tistih, ki so navedeni ali implicirani v takih napovednih izjavah.
" Veljavna verzija sporocila je izvirno besedilo, ki je napisano v izvirnem jeziku. Prevodi so na voljo le v pomoc in jih je potrebno primerjati z izvirnikom, ki je edina verzija besedila, ki ima lahko pravne posledice".
KONTAKT:
Clear Channel Outdoor
Tony Alwin, 602-381-5700
ali
Zoe Jones, +44 (0) 20-7478-2301