O-STA

Clear Channel Outdoor bo početveril število koles na ulicah Barcelone

Na javnih kolesih ponudnika Clear Channel Outdoor prevoženih več kot 14 milijonov kilometrov

PHOENIX--(BUSINESS WIRE)�-1. oktober 2007�- Po nepričakovanem povpraševanju je mesto Barcelona najelo Clear Channel Outdoor (NYSE:CCO), da do marca 2008 poveča število koles, ki so na voljo v programu Smartbike, iz današnjih 1500 na 6000.

V Barceloni so bila prva kolesa na voljo marca 2007, samo dva meseca po podpisu pogodbe, povpraševanje pa je že močno preseglo prvotna predvidevanja. Prijavilo se je več kot 90.000 naročnikov - devet odstotkov odrasle populacije - po mestu pa so opravili že več kot 2 milijona prevozov.

"Navdušeni smo, da lahko mestom po Evropi in vse bolj povsod po svetu ponudimo zanesljiv, preverjen in popularen program koles," je dejal Paul Meyer, globalni predsednik in glavni izvršni direktor podjetja Clear Channel Outdoor. "Naš program koles se dopolnjuje z obstoječo javno transportno infrastrukturo, izboljšuje čas potovanja v mestu in dopolnjuje druge programe za zmanjševanje zastojev v mestnih središčih in emisij ogljikovega dioksida, med katere sodijo cestnine za avtomobile in kolesarske steze, ki jih mesta vse pogosteje vpeljujejo."

Pred desetimi leti je Clear Channel Outdoor v francoskem mestu Rennes vpeljal svoj prvi javni program koles. Leta 2001 so jih v Oslu izbrali za izvedbo in upravljanje programa z 1200 kolesi v norveški prestolnici, leta 2006 pa so jih izbrali tudi v Stockholmu, kjer so zagotovili 1000 koles. V norveških mestih Drammen in Trondheim, švedskem Gothenburgu in ameriških mestih Washington in San Francisco so Clear Channel Outdoor prav tako izbrali za izvedbo programa koles.

"Program mestnih koles v Stockholmu močno dopolnjuje naš javni tranzitni sistem in za mnogo ljudi je to najhitrejši prevoz po mestnem središču," je dejal Mikael Soderlund, podžupan mesta Stockholm. "Poleg tega je ugoden za zdravje in za okolje. Zelo smo veseli, da mesto Stockholm in podjetje Clear Channel Outdoor lahko prebivalcem mesta ponudita dobro delujoč sistem koles."

Vsi programi koles, ki jih upravlja Clear Channel, so uspešni. V kombinaciji 160.000 naročnikov in tisočev turistov je bilo s kolesom opravljenih skoraj 4.5 milijonov prevozov. Ocenjuje se, da je bilo z javnimi kolesi, s katerimi upravlja Clear Channel Outdoor, skupaj prevoženih več kot 14 milijonov kilometrov.

Jan Tore Endresen, direktor programa Smartbikes International pri Clear Channel Outdoor, pojasnjuje, da se napredne sisteme lahko ponuja mesto za mestom ali državo za državo: "Mestom že lahko ponudimo izvrstno rešitev s kolesi, na voljo pa so tudi že mnoge izboljšave. Na izbiro je širok nabor oblikovnih zasnov, poleg tega pa številni načini plačevanja, med katerimi so mobilni telefoni, kreditne in plačilne kartice, obstoječi načini plačevanja javnih prevozov kot tudi naročniške kartice."

O podjetju Clear Channel Outdoor

Clear Channel Outdoor (NYSE:CCO) je največje svetovno podjetje za oglaševanje na prostem, ki ima v več kot 60 državah na 6 kontinentih več kot 973.000 zaslonov. V ZDA podjetje upravlja več kot 167.000 oglaševalskih zaslonov, prisotno pa je na 49 od vodilnih 50 marketinških območjih. Po vsem svetu izvaja tudi oglaševanje na letališčih, železnicah, taksi službah in v nakupovalnih središčih. Njeni podružnici Spectacolor (ZDA) in DEFI (mednarodna) sta vodilni svetovni podjetji za ogromne zaslone, vključno s tistimi na newyorškem trgu Times Square. Clear Channel Adshel je njihova mednarodna podružnica za urbano opremo, ki po vsem svetu izvaja več kot 3500 pogodb za oglaševanje v mestih. Več informacij najdete na spletni strani: www.clearchanneloutdoor.com.

" Veljavna verzija sporocila je izvirno besedilo, ki je napisano v izvirnem jeziku. Prevodi so na voljo le v pomoc in jih je potrebno primerjati z izvirnikom, ki je edina verzija besedila, ki ima lahko pravne posledice".

KONTAKT:

Clear Channel Outdoor

Jonathan Bevan, +44 (0)20 7478 2301

ali

Clear Channel Outdoor - Mednarodna pisarna

Zoe Jones, +44 (0) 20-7478-2301