O-STA

Clear Channel obnovil dolgoročno oglaševalsko pogodbo z večjim evropskim letališčem

Predstavitev digitalnih označb na enem najhitreje rastočih evropskih letališč

PHOENIX, ZDA --(BUSINESS WIRE)�-15. oktober 2007�-

Clear Channel Outdoor, vodilni svetovni ponudnik oglaševanja na letališčih je obnovil svojo oglaševalsko koncesijo za letališče Gardemoen v norveški prestolnici Oslo. Nova dolgoročna pogodba stopi v veljavo 1. januarja 2008, vključuje pa vpeljevanje inovativnih sodobnih prikaznih konceptov, vključno z digitalnimi označbami.

Letališče Gardemoen v Oslu je s približno 11 % povečanjem števila potnikov letno v zadnjih treh letih eno najhitreje rastočih letališč v Evropi. V letu 2007 bo letališče uporabilo 19 milijonov potnikov, od tega 50 % na poslovnih potovanjih.

"Obdržati pogodbo z Oslom je bil glavni cilj našega poslovanja z letališči v letu 2007," je dejal Paul Meyer, globalni predsednik in tehnični direktor podjetja Clear Channel Outdoor. "V povezavi z našimi predstavitvami digitalne ponudbe na našem vodilnem evropskem letališču v švicarskem Zürichu ta obnovljena pogodba predstavlja bistveno ojačanje naše strategije digitalnih proizvodov za letališča po vsem svetu."

Clear Channel Norway ima prednostno pogodbo za oglaševanje na letališču Gardemoen od januarja 2003. V skladu z novo pogodbo bo podjetje investiralo v temeljito prenovo označb na letališču in z uporabo sodobne tehnologije optimiziralo oglaševalsko učinkovitost, hkrati pa zmanjšalo vizualno navlako. Oglaševalcem bo omogočeno bolj učinkovito usmerjanje na ključne poslovne nosilce odločanja med njihovimi podaljšanimi postanki na tem zaprtem območju.

Pal Arne Grottem, generalni direktor podjetja Clear Channel Norway je dejal: "Naša najsodobnejša digitalna ponudba bo nekakšna predstavitev digitalnih označb za evropska letališča. Pričakujemo, da bomo v sodelovanju z letališčem Gardemoen povečali svoje poslovanje na področju oglaševanja."

Clear Channel Outdoor je največje svetovno oglaševalsko podjetje za letališča, ki je prisotno na približno 300 letališčih v ZDA, Evropi in Aziji. V globalnem merilu njihova letališča letno zagotavljajo 1,5 milijard ciljnih oglaševalskih površin.

O podjetju Clear Channel Outdoor

Clear Channel Outdoor (NYSE:CCO) je največje svetovno podjetje za oglaševanje na prostem, ki ima v več kot 60 državah na 6 kontinentih več kot 973.000 zaslonov. V ZDA podjetje upravlja več kot 167.000 oglaševalskih zaslonov, prisotno pa je na 49 od vodilnih 50 marketinških območjih. Po vsem svetu izvaja tudi oglaševanje na letališčih, železnicah, taksi službah in v nakupovalnih središčih. Njegovi podružnici Spectacolor (ZDA) in DEFI (mednarodna) sta vodilni svetovni podjetji za ogromne zaslone, vključno s tistimi na newyorškem trgu Times Square. Clear Channel Adshel je njihova mednarodna podružnica za urbano opremo, ki po vsem svetu izvaja več kot 3500 pogodb za oglaševanje v mestih. Več informacij najdete na spletni strani: www.clearchanneloutdoor.com.

KONTAKT:

Clear Channel Outdoor

Kontakt v Veliki Britaniji:

Zoe Jones, direktorica odnosov z javnostmi, 0207 478 2946

zoe.jones@clearchannel.co.uk