V Celju ima podjetništvo mlade
Izobraževanja "Lastno podjetje? Zakaj pa ne!" se je v celjskem Tehnopolisu udeležilo rekordno število udeležencev. Mlade v podjetniško smelost silijo tudi razmere v gospodarstvu.
Zavod mladi podjetnik je v Celju izvedel spodbujevalni in izobraževalni dogodek "Lastno podjetje? Zakaj pa ne!". Dogodek je bil namenjen vsem, ki razmišljajo o ustanovitvi podjetja in so o tem želeli pridobiti osnovne informacije ter vsem, ki so že na začetku podjetniške poti in so želeli svoje znanje še razširiti. Udeleženci so se seznanili z začetnimi koraki pri ustanavljanju podjetja, dobrimi praksami prodaje prek spleta ter s čedalje bolj priljubljeno spletno prodajo. Udeležba na dogodku je bila brezplačna, dogodek pa je v Tehnopolis privabil več kot 215 bodočih podjetnikov, predvsem mladih. Zavod bo podobne dogodke v naslednjih mesecih izvedel še v Velenju in Mariboru, kjer tudi pričakujejo visoko udeležbo.
"Udeležba je presegla vsa naša pričakovanja. Celje se je izkazalo za resnično podjetniško mesto z velikim potencialom med mladimi," je izjavil Borut Borštnik, direktor Zavoda mladi podjetnik. V Zavodu prek izobraževanj in čedalje večje obiskanosti portala mladipodjtenik.si ugotavljajo, da gospodarska negotovost in z njo povezani zaposlitveni problemi povečujejo zanimanje mladih za podjetništvo.
Izobraževanje je bilo sestavljeno iz treh sklopov. Najprej je Lea Bevčič iz Računovodstva Krasula predstavila prve korake, ki so potrebni ob ustanovitvi podjetja, od možnosti za svetovanje in virov za pridobivanje uporabnih informacij, do postopka registracije podjetja.
Sledil je praktični prikaz nekaterih najpogostejših podjetniških opravil. Marko Češnovar iz podjetja SAOP je s pomočjo spletne rešitve za vodenje poslovanja majhnih podjetij miniMAX prikazal, kako se lahko poenostavi izdajanje računov ter potnih nalogov ter predstavil model e-računovodstva.
V drugem sklopu izobraževanja je predstavnik podjetja Degriz, Sašo Kastelic, razkril, kako ustvariti učinkovito prodajno spletno stran. Opozoril je tudi na prednosti oglaševanja prek sodobnih elektronskih kanalov, kot je splet. Na pomembnost primernega poslovnega oblačenja pa je v tretjem sklopu opozorila Lea Pisani, svetovalka za celovito podobo osebnosti.
K dogodku je kot partner pristopil Tehnološki park Tehnopolis iz Celja, kjer je sam dogodek tudi potekal. Sponzorsko in tudi vsebinsko so ga podprli podjetje SAOP iz Nove gorice, Založba strokovne literature Verlag Dashöfer ter Klub poslovni angeli Slovenije.
Dodatne informacije:
Borut Borštnik
Zavod mladi podjetnik
031 857 940