O-STA

Novost na štirih poštah v Sloveniji - specializirana bančna okenca

Višji nivo storitev brezgotovinskega poslovanja

Novost na štirih poštah v Sloveniji - specializirana bančna okenca

MARIBOR, 8. marec 2010 - Pošta Slovenije in Poštna banka Slovenije sta v teh dneh na štirih poštah v Sloveniji, in sicer v Slovenskih Konjicah, Šentjurju, Grosupljem in Radovljici odprli specializirana bančna okenca, na katerih lahko stranke opravljajo zahtevnejše brezgotovinske storitve, kot so krediti, varčevanja, svetovanje. Specializirana bančna okenca strankam dejansko nudijo celovite informacije o bančnih storitvah, možnost drugačnega načina opravljanja bančnih storitev z reševanjem njihovih zahtev na enem mestu, večjo mero zasebnosti in celovito obravnavo s posebej izobraženimi zaposlenimi za namen svetovanja in izvajanja bančnih storitev.

Cilj specializiranih bančnih okenc je izvajanje zahtevnejših storitev na zato posebej opremljenih delovnih mestih v prostorih posamičnih izbranih pošt. Na specializiranih bančnih okencih se opravljajo naslednje storitve: odprtje računov, vezava depozitov, sklepanje varčevanj, odobravanje mini kreditov ter nudenje informacij in sprejem dokumentacije za hitre, potrošniške in stanovanjske kredite.

Delovni čas specializiranih bančnih okenc na poštah 3210 Slovenske Konjice, 3230 Šentjur, 1290 Grosuplje ter 4240 Radovljica je od ponedeljka do petka od 9. do 12. ure ter od 15. do 18. ure ter v soboto od 8. do 11. ure.

Specializirana bančna okenca so novost in pomenijo višji nivo izvajanja bančnih storitev, za katero si tako v Pošti Slovenije kot tudi v Poštni banki Slovenije želijo, da bi bila pri strankah uspešno sprejeta.

Odnosi z javnostmi Pošte Slovenije in Poštne banke Slovenije

Dodatne informacije:

Jasmina Roškar, vodja Službe za odnose z javnostmi Pošte Slovenije (tel.: 02 449 2185, e-pošta: jasmina.roskar@posta.si)

Gordana Dragić, vodja Oddelka tržnega komuniciranja in odnosov z javnostmi Poštne banke Slovenije (tel.: 01 479 1236, e-pošta: gordana.dragic@pbs.si).