O-STA

Povežite spletni pogovor s svojim CRM sistemom

Ljubljana, 28. oktober 2010. XLAB je pred kratkim izdal ISL Pronto 2.0.0, novo različico programske rešitve za spletno podporo in prodajo ter takojšnje sporočanje med zaposlenimi. Ta sedaj s pomočjo Live Chat programskega vmesnika omogoča integracijo ISL Pronta s sistemom za upravljanje odnosov s strankami (CRM), ki ga uporablja podjetje.

Celoten spisek novosti je na voljo na spletni strani www.islonline.com, od koder si lahko prenesete zadnjo različico ISL Pronta, ki je odličen pripomoček za help desk oddelek v podjetju.

S pomočjo ISL Pronta lahko tehniki ali prodajniki hitro odgovorijo na vsa prodajna vprašanja ali rešijo tehnične težave strank. Orodje omogoča tudi multimedijsko sodelovanje s prenosom zvoka in slike ter delitev računalniškega namizja. Obenem lahko ISL Pronto znotraj podjetja služi kot komunikacijski kanal za takojšnje sporočanje med zaposlenimi in poslovnimi partnerji kjerkoli po svetu, ki se lahko z ISL Prontom povežejo. Te vrste komunikacijski tok je hitrejši in bolj učinkovit kot preko elektronskih sporočil.

ISL Pronto 2.0.0 je brezplačen za vse imetnike licence ISL Online.

www.islonline.com | www.xlab.si | Facebook | Twitter | YouTube

O podjetju XLAB

Xlab d.o.o., podjetje z večkratno nominacijo za eno izmed najbolj inovativnih v Sloveniji, se ponaša s prisotnostjo na globalnem trgu z družino poslovnih rešitev za internetno komunikacijo ISL Online. Xlab-ove poslovne rešitve za internetno komunikacijo, ISL Online www.islonline.com, nudijo vsem poslovnim subjektom, tako majhnim, srednje velikim kot velikim podjetjem, pa tudi posameznikom, enostaven a varen način dostopa do oddaljenega računalnika, sodelovanja s strankami, partnerji in zaposlenimi v realnem času. Izdelki ISL Online so na trgu prisotni od leta 2003 in jih uporablja že več kot 80.000 poslovnih uporabnikov po celem svetu.