O-STA

miniMAX pomaga pri usposabljanju brezposelnih in težje zaposljivih

Cilj inovativnega projekta usposabljanja brezposelnih oseb za delo, ki ga s pomočjo SAOP-jevega miniMAX-a izvaja podjetje E-Amiga, je aktivacija in priprava brezposelnih za delo na domu in v končni fazi tudi njihova zaposlitev v različnih oblikah.

ŠOŠTANJ, ŠEMPETER PRI GORICI, 21. februar 2011 - Podjetje SAOP, vodilni proizvajalec poslovnih programov za podjetja in javne ustanove, sporoča, da je spletna rešitev za vodenje poslovanja majhnih podjetij miniMAX postala del inovativnega projekta usposabljanja brezposelnih in težje zaposljivih na domu. Projekt je začelo izvajati šoštanjsko podjetje E-Amiga, ki si je za cilj zadalo čim večje število usposobljenih za delo računovodje na domu. Zamisel, ki temelji na uporabi miniMAXa, kot vodilne rešitve za e-računovodstvo, že daje prve uspešne rezultate, avtorji pa si želijo še večjega števila usposobljenih, ki jim v končni fazi želijo zagotoviti tudi dolgoročno zaposlitev.

"Cilj našega projekta je, da še posebej ranljivim skupinam, kot so mladi, invalidi in ženske, omogočimo konkurenčnejši vstop na trg delovne sile," je povedala Tanja Goljar, direktorica podjetja E-Amiga, kjer izvajajo računovodske storitve ter storitve poslovne administracije in kadrovskega menedžmenta.

V prvi vrsti se projekt začne z brezplačnim usposabljanjem brezposelnih in težje zaposljivih oseb za delo na domu. Izobraževanje obsega osnove računovodstva in poslovnih financ ter učenje rokovanja s spletno aplikacijo za računovodenje od doma miniMAX. V drugi fazi se udeleženci vključijo v sam delovni proces in se soočijo s konkretnimi nalogami e-računovodje, kot so vnosi knjižb, obračuni potnih nalogov, čiščenje kartic, zapiranje odprtih postavk, knjiženje TRR. V končni fazi pa posamezniki pridobijo tudi certifikat z vsemi referencami, ki potrjujejo pridobljena znanja in posledično tudi dostop do delovnega mesta v podjetju E-Amiga oziroma v podjetjih, s katerimi to podjetje sodeluje, v zaposlitvenih agencijah ali pa prek samozaposlitve.

"Projekt že daje prve rezultate, ki kažejo na uspešnost vzpostavljanja te nove inovativne rešitve v praksi," je še povedala Tanja Goljar. "Preko tega programa smo že redno zaposlili enega invalidnega delavca in dve koordinatorki spletnega računovodstva, za eno pa smo prejeli tudi subvencijo iz programa Spodbujanja zaposlovanja dolgotrajno brezposelnih oseb." Ker v tem vidijo še več potenciala, si želijo v E-Amigi zaposliti še enega koordinatorja in razširiti mrežo zunanjih sodelavcev..

-Konec sporočila-

O podjetju SAOP

Podjetje SAOP je bilo ustanovljeno leta 1987 in med prvimi na slovenskem tržišču ponudilo lastno programsko opremo. Kot vodilni za razvoj poslovnih programskih rešitev in storitev za računovodske servise, podjetja ter javne ustanove, zaposlujejo več kot 50 visoko izobraženih strokovnjakov. Njihove rešitve uporablja prek 3.700 strank ter več kot 14.000 uporabnikov. Za inovativnost so prejeli že več nagrad državnega in mednarodnega pomena.

Dodatne informacije


Logotipi SAOP, fotografije, vsebinski članki... http://www.saop.si/site/o_podjetju_za_novinarje/413/za_novinarje.aspx

Peter Krkoč, Vodja marketinga in odnosov z javnostjo

SAOP d.o.o.
Cesta Goriške fronte 46
5290 Šempeter pri Gorici

M: 031 604 851
E: peter.krkoc@saop.si
F: 05 / 393 81 36
S: http://www.saop.si