O-STA

Golf turnir "The Princess": podjetje Schüco je novi pokrovitelj švedskega golf turnirja v okviru tekmovanja Challenge Tour

Promocija obetajočih golfistov in bodočih generacij kot skupen izziv.

Bielefeld: Podjetje Schüco širi svoje aktivnosti v mednarodnem golfu. Fokus: promocija bodočih generacij. Nedavno je Schüco postal pokrovitelj turnirja "The Princess", del tekmovanja European Challenge Tour, ki ga je leta 2009 ustanovil Henrik Stenson. Stenson je ambasador znamke Schüco in svetovno uveljavljen golfist, ki razmišlja preko zelenic in kratko pokošenih stez. Ena njegovih nalog je tudi podpora mladim golfistom in njihova priprava na prihodnost. Turnir bo potekal od 30. junija do 3. julija 2011 v mestu Bara na južnem Švedskem blizu mesta Malmö. Drugi poudarek znotraj dogodka je tako imenovani dobrodelni izziv (Charity Challenge), ki bo potekal 4. julija, kjer bo Stenson tekmoval proti Martinu Kaymerju, ki je trenutno drugi na svetu in ravno tako del Schücove ambasadorske ekipe.

Henrik Stenson je dejal: "Kot oče dveh otrok in nekdo, ki je odraščal s tekmovanjem Challenge Tour, sem zelo zadovoljen, da turnir raste. Zelo sem vesel, da nam podjetje, kot je Schüco, pomaga pri vzgoji mladih športnikov kot golfistov in kot osebnosti. Skupaj "The Princess" in Schüco prevzemata odgovornost, da bosta napravila našo prihodnost nekoliko boljšo."

Dirk U. Hindrichs, predsednik in izvršni direktor podjetja Schüco International KG, je dejal: "Schüco kaže kaj vse je mogoče z inovativnimi in inteligentnimi tehnologijami in hkrati ustvarja trajnostni prispevek k ohranjanju modrega planeta. Vlagamo v prihodnje generacije, kar je povsem v skladu z ambicijami turnirja "The Princess", ki promovira in podpira mladi talent. Zelo smo veseli, da smo postali pokrovitelj tega izrednega dogodka, še posebno, ker je ambasador naše znamke, Henrik Stenson, zelo prepričljiva in strastna osebnost."

Schüco predstavlja strokovnost v sončnih rešitvah, oknih, vratih in fasadah povsod po svetu in prispeva svoj del k zaščiti naravnih virov. Z zeleno tehnologijo za modri planet. Z drugimi besedami, s čisto energijo sonca in oken. Tako profesionalni golf kot Schücovi inovativni izdelki predstavljajo tehnologijo v sožitju z naravo in okoljem. Iz tega izhaja vpletenost podjetja v mednarodni golf. Poleg organizacije prvovrstnih Schüco Open turnirjev, ki se jih udeležujejo le povabljeni tekmovalci, je glavni poudarek Schücovih golf aktivnosti sodelovanje z absolutno najboljšimi golfisti kot ambasadorji blagovne znamke: Martin Kaymer, Bernhard Langer, Colin Montgomerie, Miguel Ángel Jiménez, Grégory Havret, Geoff Ogilvy, Henrik Stenson, Edoardo Molinari in Liang Wenchong. Mnoge od teh svetovnih zvezd so dosegle svoj prvi večji ali manjši uspeh na tekmovanju Challenge Tour.

Schüco

Zelena tehnologija za modri planet

čista energija sonca in oken

Schüco International KG je vodilni dobavitelj izvirnih stavbnih izolacij. Podjetje predstavlja strokovnost v svetovnem merilu v sončnih rešitvah, oknih, vratih in fasadah. Na kratko, zelena tehnologija za zeleni planet. Letni promet podjetja je leta 2010 znašal 2,35 milijarde evrov. Z več kot 5000 zaposlenimi in 12.000 partnerskimi podjetji je Schüco prisoten v več kot 75 državah po svetu. Podjetje s sedežem v Bielefeldu ne zagotavlja le prvovrstne tehnologije oken in fasad, temveč tudi učinkovite sončne rešitve za sončno energijo in sončno ogrevanje, ponuja tudi strokovno svetovanje arhitektom, monterjem sončnih konstrukcij, vlagateljem in strankam. Cilj je zagotoviti prilagojene rešitve za vse dele trga - od zasebnih domov do gospodarskih in industrijskih projektov. S široko paleto izdelkov, narejenih iz zelo kvalitetnih materialov, s sistemi, ki ustrezajo najbolj zahtevnim standardom v smislu energijske učinkovitosti, varnosti, udobja in oblikovanja, ki so podrejeni najvišjim zahtevam kakovosti.

Schüco je zasnoval inovativen energetski koncept s svojim poslovnim modelom Energija2 - Varčevanje z energijo in ustvarjanje energije. Toplotna izolacija, avtomatiziranje zgradb in učinkovite sončne rešitve pomagajo zgradbam zmanjšati porabo energije, medtem ko ustvarjajo čisto energijo. S tem Schüco kaže, kako je nujno potrebna zaščita podnebja združena s poslovnim uspehom. In vse to tudi z modno arhitekturo. Za več informacij obiščite spletno stran www.schueco.com.

Photo: http://www.newscom.com/cgi-bin/prnh/20110225/440453-a

Photo: http://www.newscom.com/cgi-bin/prnh/20110225/440453-b

Photo: http://www.newscom.com/cgi-bin/prnh/20110225/440453-c

Photo: http://www.newscom.com/cgi-bin/prnh/20110225/440453-d

Kontakt marketing: Schüco International KG

Tanja Brinks, direktor marketinga

Karolinenstr. 1-15

D-33609 Bielefeld

Telefon: +49 521 783-425

Faks: +49 521 783-182

Elektronska pošta: tbrinks@schueco.com