O-STA

Schüco vabi otroke na turnir "The Princess by Schüco" na Švedskem

Vodilni dobavitelj izvirnih stavbnih izolacij in glavni sponzor turnirja se osredotoča na združevanje zabave z okoljevarstveno zavednostjo preko "Schücovih zelenih gusarjev" in "Energijske poti".

Bielefeld. Med 30. junijem in 3. julijem bodo navdušenci nad golfom in njihovi otroci prišli na svoj račun na turnirju "The Princess by Schüco". Kot glavni pokrovitelj tega profesionalnega golf turnirja v mestu Bara na jugu Švedske, se podjetje še naprej zavezuje mednarodnemu golfu. Ta turnir v sklopu tekmovanja "European Challenge Tour" je namenjen predvsem razvijanju novih talentov. Švedska golf zvezda in ambasador znamke Schüco Henrik Stenson je ta dogodek ustanovil leta 2009.

Vendar pa Schüco ni le glavni pokrovitelj, s "Schücovimi zelenimi gusarji" je uvedel tudi pobudo, ki otrokom na zabaven način, skozi opravljanje nalog in preverjanje znanja, predstavlja energetske teme. Znamka Schüco deluje pod motom zelena tehnologija za modri planet. To pomeni čisto energijo iz sonca in oken. Otroci bi morali že zgodaj razumeti povezavo med trajnostno pridobljeno energijo in varovanjem podnebja. "To najlažje dosežemo, če jih pripravimo do sodelovanja," razlaga Dirk U. Hindrichs, predsednik in generalni direktor Schüco International KG. "Zato povezujemo našo zavezanost golfu s predstavljanjem okoljske zavednosti jutrišnjim odraslim tam, kjer je zelena glavna barva in lahko edinstveno izkusijo naravo - na igrišču za golf."

Zelene ideje za modri planet

V Bari poskuša Schüco zeleno tehnologijo skozi golf približati še mlajšim otrokom. Pobuda "Schücovi zeleni gusarji" je namenjena otrokom med petim in dvanajstim letom starosti ter je del obsežnega programa, ki ga švedska golf zveza organizira za mlade golfiste in novince. Z različnimi dejavnostmi na udarjališčih, vadbeni zelenici ali kratkem igrišču lahko do potankosti spoznajo ta vedno bolj popularen šport ter se hkrati tudi sami poskusijo v igri. Vsak otrok, ki se bo vpisal kot "zeleni gusar", bo prejel Schücovo rutko ter kartico z informacijami in navodili za naloge povezane z golfom in energijo. Te naloge lahko izpolnijo na t.i. "Schücovi energijski poti". Po uspešno zaključeni Energijski poti bo vsak mini-profesionalec prejel darilo in značko, ki ga bo uvrščala v Schücovo "Skupino zelenih gusarjev". Če želite svojim otrokom zagotoviti mesto, jih lahko brez obveznosti prijavite že zdaj na Schücovi spletni strani www.schueco.se/greenpirates.

Ambasadorja znamke Schüco Kaymer in Stenson ena na ena

Od 9. junija bo vodilni dobavitelj inovativnih izolacij ponujal vstopnice za dobrodelno tekmovanje "Charity Challenge Match" med dvema ambasadorjema znamke Schüco, Martinom Kaymerjem in Henrikom Stensonom, ki bo potekalo 4. julija. Vstopnice bodo na voljo na internetni strani www.schueco.se/princess. Za očeta dveh otrok, Henrika Stensona, ki stoji za turnirjem "The Princess", je to poseben dogodek. "Zame je zelo pomembno, da lahko, zahvaljujoč Schücu, organiziramo tretji turnir. Naša prihodnost, v golfu in drugod, je odvisna od naših najmlajših. Zato je pomembno, da se prihodnje generacije zavedajo odgovornosti. To pa se bo zgodilo, ko se bodo temu cilju zavezala vsa podjetja z vizijo, tako kot se je Schüco."

Svetovni golf na turnirju 2011 Schüco Open v Düsseldorfu

Tretji letni Schüco Open bo potekal 31. julija. V klubu Hubbelrath Golf Club se bo okoli sto profesionalcev in amaterjev potegovalo za zmago na največjem in najbolj zvezdniškem nemškem turnirju za povabljene. Martinu Kaymerju in Henriku Stensonu se bodo na zelenici pridružili še drugi ambasadorji znamke Schüco: Geoff Ogilvy, Bubba Watson, Dustin Johnson, Miguel Ángel Jiménez, Grégory Havret, Edoardo Molinari in Liang Wenchong. Nekaj je jasno: poletje bo zeleno - in neverjetno zanimivo. Za informacije, vstopnice in ostalo o Schüco Open, obiščite www.schueco.de/golf.

Fotografije so na voljo na: http://ots.de/dvgUv

Schüco - Zelena tehnologijo za modri planet

To pomeni čisto energijo sonca in oken - in delež, ki ga Schüco prispeva k varstvu okolja z izvirnimi stavbnimi izolacijami. Bolj natančno, s poslovnim sistemom Energija3: varčevanje z energijo - ustvarjanje energije - mreženje energije. Okenski in fasadni sistemi ne samo, da varčujejo z energijo z zagotavljanjem najboljših ravni termalne izolacije, temveč jo tudi proizvajajo zaradi učinkovitih solarnih rešitev. To pa ustvari presežek energije, ki se ga lahko porabi s pametnim mreženjem. Za potrebe stavbe, kot tudi za vsakdanje življenje. Rezultat je torej velik korak proti energetski samozadostnosti. Korak proti trajnostni zaščiti naravnih virov. In korak proti varni prihodnosti. S 5.250 zaposlenimi, 12.000 partnerskimi podjetji in prisotnostjo v 78 državah je Schüco leta 2010 ustvaril 2,38 milijarde evrov prometa.

Kontakt marketing: Schüco International KG

Tanja Brinks

Direktorica marketinga

Karolinenstr. 1-15

D-33609 Bielefeld

Telefon.: +49 521 783-425

Faks: +49 521 783-182

Elektronska pošta: tbrinks@schueco.com