O-STA

Rezultati spletnega oglaševanja skupine Gambit za prvo četrtletje.

Podjetniška skupina Gambit trade v sodelavi s spletnim oglaševalskim omrežjem uresničuje koncept "En klik do skupine Gambit"

Podjetniška skupina Gambit trade je v obdobju treh mesecev preko oglaševalskega omrežja Central Iprom uspešno organizirala sedem spletnih oglaševalskih akcij. V skupini so zadovoljni z dosedanjimi rezultati, v drugem četrletju pa bodo na spletu izpeljali več akcij s poudarkom na pospeševanju spletne prodaje. Skupina ima v lasti kar nekaj zanimivih spletnih točk: na www.menea.si deluje njihov center za pospeševanje e-trgovanja, www.enaa.com je trgovina za modre nakupe računalniške opreme, na www.vsezastonj.com je na voljo brezplačna programska oprema, na www.gambit.si pa raste pravi portal za vse, ki želijo spremljati razvoj informacijske tehnologije. V prvem četrtletju so z novo tehnologijo spletnih oglasov, dinamičnimi HTML oglasi promovirali njihove Licitacije ter portal Gambit.si, pričeli pa so tudi z akcijo za Enaa trgovino, kjer prav tako z dinamičnim HTML oglasom promovirajo rubriko »vročih 5« Tehnologija dinamičnih HTML oglasov, ki jih za skupino Gambit načrtujejo v centru za pospeševanje E trgovanja in svetovanje Menea d.o.o., omogočajo da se vsebina le teh osvežuje v realnem času glede na vsebino spletnih strani oglaševalca. V prvem četrtletju je bilo na naslove skupine Gambit s pomočjo omrežja Central Iprom preusmerjenih 61 200 zainteresiranih slovenskih uporabnikov interneta, za kar je bilo potrebno nekaj več kot 21 milijonov prikazov spletnih oglasov.

Aljoša Domijan, predstavnik skupine Gambit trade je ob tem povedal, da so si z dosedanjimi akcijami zagotovili 25% povečanje obiska ter 3098 naročnikov na tedenski E-mail časopis Tednik nove ekonomije, 3314 naročnikov na novice o aktualni ponudbi v EnaA trgovini ter 1597 naročnikov na mesečnik Informatika z@ managerje, ki je kot naziv pove, namenjen predvsem vodilnim delavcem, katerim informatika ni glavno področje. Sodelovanje s Central Iprom pri uresničitvi koncepta »En klik do skupine Gambit« bodo nadaljevali, saj so s plačevanjem oglasov glede na učinek zelo zadovoljni. Pri tem so povedali, da so na srečo tudi cene v Sloveniji še vedno dva do trikrat nižje od cen v svetu, kjer znaša na primer cena za pridobitev enega elektronskega naslova s privoljenjem uporabnika za prejemanje novic do 1.5 USD, za pridobitev novega kupca pa od 20 USD (FTD.com) do 36 USD (Buy.com). Cena novega kupca v nam bolj znanem Amazon.com na primer znaša 25 USD.

Simon Cetin, predstavnik Iprom d.o.o, je dodal, »S skupino poznavalcev spletnih marketinških taktik na Menei, ki vodijo Gambitove spletne oglaševalske akcije smo se izredno dobro ujeli. Zadovoljen sem, ker pri Gambitu za dosego svojih ciljev zares učinkovito iskoriščajo možnosti, ki jih danes ta še sorazmerno nezasičen slovenski del svetovnega spleta nudi.