O-STA

Domače znanje na 7. NT konferenci

Razvojna skupina Gambit trade že vrsto let tesno sodeluje z Microsoftom. Rezultat te sodelave je na eni strani pridobljeni Microsoft Golod partner status na drugi pa vrsta poslovnih rešitev s področja elektronskega poslovanja, upravljanja z znanjem in CRM. Na letošnji 7. NT konferenci se Gambit trade predstavlja z novo EnaA elektronsko trgovino, družino FrontOffice 2002 in novostjo: FrontOffice CRM.

Prvo elektronsko trgovino so v Gambit trade razvili še na davnem Microsoft Site Commerce strežniku. Tistih časov se spominjajo le še po tem, da je bila v kodi napaka, ki so jo odkrili, ko so vključili opcijo za obračunavanje v slovenskih tolarjih, Microsoftova razvojna ekipa pa je napako odpravila v dveh dneh. Danes se predstavljajo že s tretjo verzijo EnaA 3.0, ki v celoti temelji na najnovejšem Microsoft Commerce 2000 strežniku. Pri pripravi nove verzije so več pozornosti posvetili optimizaciji celotnega poteka nakupa, tako da je vse skupaj še posebej prijazno do uporabnika. Za najvišjo stopnjo varnosti skrbijo moduli, ki omogočajo povezavo s Siol centrom in Klik NLB, sicer pa je možno uporabiti praktično vsa možna plačilna sredstva pri nas. Združljivost z MS BizTalk in MS Content Manager strežnikoma upraviteljem EnaA trgovine omogoča enostavno širitev in dodajanje novih funkcionalnosti.

V celoti je prenovljena tudi družina FrontOffice, ki je temu primerno dobila novo letnico 2002. Eastman Software dokumentni sistem so nadometili z novejšim in zmogljivejšim MS Share Point Portal strežnikom, upravljanje poslovnih procesov pa omogoča Eistream WMX strežnik. Ker celotna rešitev deluje v povezavi z MS Exchange 2000 strežnikom in v MS Outlook, FrontOffice 2002 predstavlja pravzaprav enotno poslovno okolje, ki omogoča arhiviranje podatkov, delo z dokumenti in upravljanje s poslovnimi procesi. Rešitev po novem sestavljajo moduli Sprejemna pisarna, Finance, Projektna Pisarna, ISO in Arhiv. Družino so v Gambit trade razširili še z novo rešitvijo FrontOffice CRM, ki deluje samostojno ali v povezavi z ostalimi poslovnimi rešitvami. Poslovna rešitev za upravljanje odnosov s strankami omogoča spremljanje vseh dogodkov v podjetju ter različne analize, ki pomagajo tako pri iskanju prednosti kot slabosti v odnosu predstavnikov podjetja do njihovih kupcev oziroma partnerjev.