O-STA

Groupon imenoval Veita Denglerja za višjega podpredsednika za mednarodno področje

Nekdanji član vodstva Della se bo osredotočal na evropsko-bližnjevzhodno-afriško regijo in azijsko-pacifiško regijo

CHICAGO--(BUSINESS WIRE)-- Podjetje Groupon (NASDAQ: GRPN) je danes objavilo, da je imenovalo Veita Denglerja za svojega novega višjega podpredsednika za mednarodno področje. Dengler, ki bo vodil posle družbe za regiji Evropa, Bližnji vzhod in Afrika ter Azija-Pacifik, bo delal na mednarodnem sedežu Groupona v Schaffhausnu v Švici.

Avstrijec Dengler ima za sabo 25-letno kariero na vodilnih položajih v upravah, vključno z različnimi vodilnimi položaji v podjetjih Procter and Gamble in McKinsey, nazadnje pa je vodil posle Della za Vzhodno Evropo in Rusijo. Dengler je magistriral na John F. Kennedy School of Government harvardske univerze.

"Groupon spreminja lokalno trgovino ter ustvarja ogromno vrednost za trgovce in potrošnike," je komentiral Veit Dengler, Grouponov višji podpredsednik za mednarodno področje. "Navdušen sem, da bom pomagal poganjati globalne inovacije in odličnost poslovanja, ko še naprej na vseh koncih sveta spreminjamo način, kako se trgovci tržijo."

Dengler bo prevzel odgovornosti Marca Samwerja, ki je bil Grouponov svetovalec, odkar je Groupon prevzel CityDeal leta 2010, s čimer bo dokončan dolgo načrtovan prehod. "Marc in njegov brat Oliver sta zgradila izjemno ekipo, ki je naše mednarodno poslovanje povečala toliko, da znaša več kot polovico naših prihodkov," je dejal Andrew Mason, direktor Groupona. "Želimo jima veliko uspeha še naprej in se veselimo izgradnje naslednje stopnje naše globalne platforme pod vodstvom Veita."

"Zelo sem ponosen na to, kar smo pomagali zgraditi in doseči v zadnjih dveh letih," je povedal Marc Samwer. "Prepričan sem v prihodnost Groupona kot glavne platforme za lokalno trgovino in verjamem, da je Veit odlična izbira za vodenje mednarodnega poslovanja v nadaljnji napredek."

O podjetju Groupon

Podjetje Groupun, ustanovljeno novembra 2008 v Chicagu, organizira ugodne dnevne ponudbe najboljših aktivnosti, hrane, znamenitosti in nakupovalnih možnosti v 48 državah po vsem svetu. Groupon v sodelovanju z izbranimi poslovnimi partnerji ustvarja zmagovalne ponudbe tako za podjetja kot za stranke. Širom po svetu zagotavlja več kot 1.000 dnevnih ponudb.

Izjave o prihodnosti

Ta najava vsebuje izjave o prihodnosti, ki vsebujejo tveganja in negotovosti, in dejanski rezultati se lahko razlikujejo od omenjenih. Faktorji, ki bi lahko povzročili ali prispevali k takim razlikam vključujejo, niso pa omejeni na, faktorje, ki jih najdete v poglavju o faktorjih tveganja ("Risk Factors") ter v razpravi uprave in analizi finančnih pogojev in rezultatov poslovanja ("Management's Discussion and Analysis of Financial Condition and Results of Operations") v letnem poročilu družbe na obrazcu 10-K za poslovno leto, ki se je končalo 31. decembra 2011. Poročilo je na voljo na spletni strani za stike z investitorji http://investor.groupon.com ali na spletni strani ameriške Komisije za vrednostne papirje (SEC) www.sec.gov. Dejanski rezultati Groupona se lahko razlikujejo od napovedanih ali nakazanih, rezultati v poročilih pa naj ne veljajo za znak za prihodnje rezultate.

Na izjave o prihodnosti se ne zanašajte kot na napovedi prihodnjih dogodkov. Čeprav verjamemo, da so pričakovanja, ki jih odražajo izjave o prihodnosti, utemeljena, ne moremo zagotoviti, da bodo prihodnji rezultati, raven aktivnosti, uspešnost ali dogodki in okoliščine, ki jih odražajo izjave o prihodnosti, dejansko dosežene ali se bodo zgodile. Poleg tega ne mi ne kdor koli drug ne prevzema odgovornosti za točnost in popolnost izjav, ki se nanašajo na prihodnost. Ne prevzemamo nikakršne obveznosti, da po objavi te izjave za javnost iz kakršnega koli razloga javnosti posredujemo spremenjene informacije, ki bi izjave o prihodnosti prilagodile dejanskim rezultatom ali spremembam naših pričakovanj.

Kontakti

Kontakti za medije:
Groupon
Julie Mossler, +1-312-242-2033
julie@groupon.com
ali
Heather Dickinson, +44 20 3510 2136
heatherd@groupon.com

Vir: Groupon

To sporočilo za javnost si lahko v angleščini ogledate na:
http://www.businesswire.com/news/home/20120412006607/en