O-STA

SAOP ravnateljem predstavil rešitev za racionalizacijo poslovanja v šolah in vrtcih

Minister za izobraževanje, znanost, kulturo in šport Žiga Turk je izpostavil pomen sodobnih informacijskih rešitev pri zniževanju stroškov v javnem sektorju.

RADENCI, ŠEMPETER PRI GORICI, 24. april - Podjetje SAOP, vodilni proizvajalec poslovnih programov za podjetja in javne ustanove, je na 16. posvetu Društva Ravnatelj predstavil rešitev iCenter registracija časa za vodenje delovnega časa v organizacijah. Ta rešitev slovenskim šolam in vrtcem omogoča, da prek informacijsko podprtega spremljanja delovnega časa zaposlenih pripravijo podatke o delovnem času za obračun plač v samo eni minuti. SAOP ima v segmentu osnovnih šol in vrtcev kar 62-odstotni tržni delež, kar pomeni, da bi v nacionalnem sistemu vzgoje in izobraževanja z uvedbo omenjene rešitve dosegli nove prihranke.

Izobraževalne ustanove, ki uporabljajo SAOP-ove programe, dosegajo visoko raven učinkovitosti na področju finančnega in materialnega vodenja poslovanja, pri čemer podpirajo tudi vse posebnosti njihovega poslovanja, ki jih narekujeta dejavnost in zakonodaja. "Z rešitvijo za registracijo delovnega časa smo šolam in vrtcem omogočili avtomatizacijo upravljanja z delovnim časom, kar je dobrodošla pridobitev zlasti v času, ko se povečujejo zahteve po obvladovanju prisotnosti učiteljev na delovnem mestu," je povedala Sonja Šinigoj, direktorica SAOP.

Ravnatelji, ki so se udeležili posveta, so prejeli registracijske kartice, s katerimi so lahko tudi praktično preizkusili delovanje rešitve iCenter registracija časa. Prednost uporabe SAOP-ove rešitve je predvsem v tem, da zagotavlja pregledno spremljanje prisotnosti na delovnem mestu, konec meseca pa se podatki samodejno prenesejo v program za obračun plač. Tako ravnatelji na eni strani pridobijo pregled nad prisotnostjo zaposlenih, vključno z učitelji in drugim strokovnim osebjem, po drugi strani pa se bistveno zmanjša administrativno delo pri obračunu plač. Slovenske šole in vrtci namreč za pripravo podatkov o opravljenem delovnem času porabijo več dni, s SAOP-ovo rešitvijo pa se to opravilo skrajša le na nekaj ur, poleg tega sam prenos podatkov iz sistema za registracijo časa v program za obračun plač traja manj kot eno minuto.

"SAOP že 25 let sodeluje z izobraževalnimi ustanovami. S svojim znanjem in dobrimi praksami skrbimo za stalne izboljšave njihovega poslovanja ter za hitro prilagajanje novim zahtevam, tako glede delovno-pravne in davčne zakonodaje kot tudi glede predpisov ter navodil pristojnega ministrstva," je še povedala Sonja Šinigoj.

16. posveta Društva Ravnatelj se je udeležil tudi minister za izobraževanje, znanost, kulturo in šport Žiga Turk, ki je predstavil poglede na aktualne izzive v javnem sektorju, pri čemer je izpostavil pomembnost uporabe sodobnih informacijskih tehnologij pri racionalizaciji stroškov ter optimizaciji poslovanja.

-Konec sporočila-

+++ FOTO: Sonja Šinigoj, direktorica v SAOP d.o.o. in Žiga Turk, minister za izobraževanje, znanost, kulturo in šport

Dodatne informacije

Logotipi SAOP, fotografije, vsebinski članki...

Peter Krkoč, Vodja marketinga in odnosov z javnostjo

SAOP d.o.o.
Cesta Goriške fronte 46
5290 Šempeter pri Gorici

M: 031 604 851
E: peter.krkoc@saop.si
F: 05 / 393 81 36
S: www.saop.si