O-STA

Bayer podprl projekt TOM telefon

V aprilu se je spremenila telefonska številka TOM telefona, telefonske linije Zveze prijateljev mladine Slovenije (ZPMS), kjer usposobljeni svetovalci-prostovoljci nudijo pomoč otrokom in mladostnikom že več kot 20 let. Podjetje Bayer je podprlo informativno kampanjo Nova številka, stari prijatelji, ki jo je zaradi spremembe telefonske številke pričela ZPMS.

"Kot družbeno odgovorno podjetje z veseljem prisluhnemo projektom, ki izboljšujejo življenja, še posebej, ko gre za otroška življenja. Z donacijo želimo podpreti projekt TOM telefon, ki za mnoge otroke in mladostnike predstavlja edini vir informacij o njihovih težavah," je dejal dr. Gisbert Peter Kleeff, direktor podjetja Bayer d.o.o.

Darja Groznik, predsednica Zveze prijateljev mladine Slovenije, je povedala: "V letu 2012 TOM telefon doživlja veliko spremembo, saj smo prevzeli enotno evropsko številko za telefone za otroke v stiski - 116 111. Da bi mlade kar najbolj učinkovito obvestili o tej pomembni spremembi, smo organizirali kampanjo Nova številka, stari prijatelji, preko katere bomo do konca leta izvajali različne promocijske aktivnosti. Kot predsednica neprofitne organizacije se zahvaljujem donatorjem, s pomočjo katerih bomo uspeli izpeljati kampanjo. Med temi velja posebna zahvala družbi Bayer za izkazan posluh in finančno pomoč pri izpeljavi promocijske akcije."

O projektu TOM telefon

Telefon za otroke in mladostnike - TOM je namenjen otrokom in mladostnikom, ki se v obdobju otroštva in mladostništva soočajo z izzivi in pastmi odraščanja ter tudi tistim, ki so ogroženi in imajo kakršnekoli težave in probleme.

TOM jim ponuja in posreduje informacije, spodbudo, podporo, svetovanje in pomoč v obliki svetovalnega pogovora po telefonu. Svetovanje je anonimno in zaupno, opravlja ga več kot 100 svetovalcev - prostovoljcev v 7 svetovalnih skupinah po Sloveniji. Dosegljivi so vsak dan od 12.00 do 20.00 ure, tudi ob sobotah in nedeljah.

Pomoč preko enotne brezplačne telefonske številke 116 111 letno poišče preko 30.000 otrok in mladostnikov. Na podlagi evidentiranja klicev se vsako leto izdela analiza klicev, ki je izviren in zgovoren pokazatelj težav in stisk, s katerimi se srečujejo otroci in mladostniki. TOM je bil ustanovljen leta 1990 kot prvi, za otroke in mladostnike specializirani telefon v Sloveniji. Od leta 1995 naprej deluje kot nacionalna mreža.