O-STA

VOOPOO je s slavnim uličnim umetnikom ustvaril največji grafit za promocijo vaperja na svetu

11. maj 2022 11:30 UTC

LONDON--(BUSINESS WIRE)--Po izdaji pesmi Spark Your Life je VOOPOO, vodilna blagovna znamka e-cigaret, ponovno postavil nove mejnike, ko je povabil svetovno znanega uličnega umetnika Woskerskija, da v Londonu s svojim udarnim grafitom ustvari vizualno poslastico ulične umetnosti.

Ta objava za medije vsebuje multimedijske vsebine. Celotno besedilo je na voljo na: https://www.businesswire.com/news/home/20220509006281/en/

Grafit VOOPOO v Združenem kraljestvu (foto: Business Wire)

Ustvarjanje velikanskega simbola neskončnosti , ki ga je spremljalo na tisoče ljudi

Kot svetovno znana blagovna znamka e-cigaret VOOPOO nikoli ni prenehal stremeti k inovacijam v skladu z asociacijami, ki jih vzbudi simbol blagovne znamke ∞. Podjetje nenehno vstopa v nova partnerstva, ki združujejo različna področja, in ustvarja trende v industriji. Tokrat je bila blagovna znamka VOOPOO edinstveno predstavljena v zelo modernističnem slogu prek sodelovanja s slavnim uličnim umetnikom Woskerskim, ki je dosegel popolno ravnovesje med umetnostjo in podobo blagovne znamke ter potrošnikom ponudil raznoliko inovativno izkušnjo.

Umetnik Woskerski je na podlagi simbola blagovne znamke VOOPOO ∞ in s svojo neverjetno ustvarjalnostjo ustvaril ogromen grafit, ki v ospredje postavlja novi izdelek podjetja VOOPOO Argus GT 2 z odličnim integriranim sistemom ter simbol blagovne znamke. Grafit, ki se je zlil z okoljem v londonskem predoru Leake Street Tunnel, oddaja zelo značilno energijo ter očara mimoidoče. Na tisoče ljudi je pritegnil proces ustvarjanja, številne internetne zvezde pa so nudile prenos v živo, da bi tako komunicirale z ljubitelji blagovne znamke VOOPOO.

Vplivneži in uporabniki skupaj poskrbeli, da je simbol ∞ postal viralen

Pesem Spark Your Life in še več. Ker so bili izdelki podjetja dobro sprejeti po vsem svetu, se je ikonični simbol blagovne znamke VOOPOO prav tako globoko zasidral v srcih uporabnikov. Velikanskemu grafitu simbola neskončnosti v Londonu se je pred kratkim pridružil še en grafit ogromnega simbola neskončnosti VOOPOO, ki je nastal izpod rok drugega umetnika v parku Kalijodo v Džakarti v Indoneziji, kar je pritegnilo veliko indonezijskih oboževalcev. Še bolj presenetljivo je, da na platformi družbenega omrežja TikTok in v aplikaciji VOOPOO Fans club app v Indoneziji na tisoče internetnih zvezdnikov in uporabnikov objavlja svoje uprizoritve simbola neskončnosti ter tako izkazuje svojo ljubezen do blagovne znamke s fotografijami izdelkov VOOPOO in lastnih kreacij.

Letos je VOOPOO še naprej postavljal nove mejnike in postal vodilni ustvarjalec trendov v industriji e-cigaret: izdal je pesem Spark Your Life ter predstavil spletni izziv TikTok Challenge in grafite simbola neskončnosti v Združenem kraljestvu in Indoneziji. Veselimo se nadaljnjih odmevnih potez podjetja VOOPOO.

Izvirno besedilo te objave je uradna in verodostojna različica. Prevodi so na voljo le kot način prilagoditve okolju in jih je treba primerjati z besedilom v izvirnem jeziku, ki je edina različica te objave za javnost s pravnim učinkom.

Izvirnik je na voljo na

businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220509006281/en/

Kontakti

Nical Zhang
E-pošta: nical.zhang@voopootech.com
Telefon: +86 16635003093

Vir: Shenzhen Woody Vapes Technology

Multimedija

foto

Grafit VOOPOO v Združenem kraljestvu (foto: Business Wire)

foto

Kreativni izdelki, ki prikazujejo simbol neskončnosti VOOPOO v aplikaciji VOOPOO Club v Indoneziji (foto: Business Wire)

Logotip

Veljavna verzija sporočila je izvirno besedilo, ki je napisano v izvirnem jeziku. Prevodi so na voljo le v pomoč in jih je potrebno primerjati z izvirnikom, ki je edina verzija besedila, ki ima lahko pravne posledice.