O-STA

Podjetje Dole Food Company je zagnalo novo spletno stran o družbeni odgovornosti

WESTLAKE VILLAGE, Kalifornija, ZDA--(BUSINESS WIRE)--8. marca 2007--Podjetje Dole Food Company, Inc. je danes predstavilo novo spletno stran www.dole.com/corporateresponsibility, namenjeno predstavitvi svoje družbene odgovornosti. Kupci proizvodov Dole in ostala zainteresirana javnost lahko na spletni strani dostopajo do vseh podatkov o programih podjetja Dole na področju okolja, izobraževanja, zdravstva in socialne varnosti. Spletna stran vsebuje tudi predstavitev poslovne politike podjetja Dole ter poslovne prakse na področjih kadrovanja, ravnanja z okoljem in dobrodelnih programov.

"Zagon spletne strani predstavlja pomemben korak za podjetje Dole," je povedal predsednik uprave in izvršni direktor Dole Food Company Richard Dahl. "Hkrati izpostavlja zavezanost podjetja transparentnemu delovanju in odprtemu komuniciranju z javnostjo."

Nova spletna stran poleg pomembnih podatkov o kmetijski dejavnosti podjetja Dole vsebuje predstavitev pobud podjetja za zagotovitev najvišjih domačih in svetovnih standardov pri poslovanju ter zunanja poročila o izvajanju teh pobud.

"Podjetje Dole kot največji svetovni proizvajalec svežega sadja in zelenjave jemlje svojo odgovornost pri promociji zdravega načina prehranjevanja in življenjskega sloga med svojimi zaposlenimi in kupci ter v skupnostih, kjer je prisotno, zelo resno. Navdušeni smo, da lahko predstavimo www.dole.com/corporateresponsibility kot sredstvo za predstavitev uspehov podjetja na tem področju," je dodal Dahl.

Dole Food Company, Inc. je največji svetovni proizvajalec in trgovec s svežim sadjem, zelenjavo in rožami. V letu 2005 je podjetje ustvarilo 5,9 milijard ameriških dolarjev prihodkov. Poleg osnovnih dejavnosti se podjetje čedalje bolj ukvarja tudi s prodajo pakirane hrane in zamrznjenega sadja, je pa tudi vodilno v svoji panogi v prehrambenem izobraževanju in raziskovanju.

To sporočilo za javnost vsebuje "izjave o napovedih" v smislu zakona Private Securities Litigation Reform Act iz leta 1995. Izjave o napovedih prepoznamo po izrazih, kot so "pričakovati", "meniti", "nameravati", "ocenjevati", "pričakovati" in podobnih. Podjetje bralce opozarja, da so izjave o napovedih izpostavljene določenim tveganjem in negotovostim, zaradi katerih so lahko dejanski rezultati drugačni od tistih, ki jih nakazujejo izjave o napovedih, in sicer zaradi več pomembnih faktorjev, vključno s tistimi, ki jih podjetje navaja v poročilih Komisiji za trg vrednostnih papirjev (SEC). Med takšna tveganja spadajo vremenski pojavi, odziv trga na obseg proizvodnje, dobava in cene surovin, spremembe v menjalnih tečajih in obrestnih merah, gospodarske krize in varnostna tveganja v državah v razvoju, mednarodni spopadi, in državne kvote in carine ter druge odločitve posameznih vlad.

KONTAKT:

Dole Food Company, Inc.

V ZDA se obrnite na:

Marty Ordman, 818-874-4834

ali

V Evropi se obrnite na:

Sylvain Cuperlier, +33-1-44-17-30-60