Kako postati zares uspešni pri prodaji?
Vas muči vprašanje, kako postati zares uspešni pri prodaji? Najpomembnejša točka so vaši kupci.
Največ energije je potrebno vložiti v zadovoljevanje potencialnih kupcev. Kako jim zagotoviti vse, kar potrebujejo, kako narediti, da bodo zadovoljeni in se bodo z veseljem vračali nazaj in nas tudi priporočili drugim?
Seveda vsi stremimo k zaslužku. Vendar v nekaterih primerih "instant" zaslužek ni tisto, kar bi si želeli. Ali nam je bolj pomembna polna blagajna ali naši kupci?
Zavedati se morate, da poteze, ki jih naredite z namenom polnjenja blagajne, lahko povzročijo to, da se kupec k vam ne bo vrnil. In obratno. Če se boste za kupca potrudili, vendar ne boste prodali nič, boste v njem zbudili veliko mero zaupanja in z največjim veseljem se bo vračal k vam.
Lahko se zgodi, da je kupčevo povpraševanje izven meja vaše ponudbe. Kaj boste storili? Mu boste poskušali prodati nekaj, kar bo na prvi pogled zadovoljilo njegovo potrebo? Velika verjetnost je, da se bo kupec po nakupu počutil prelisičenega, saj je konec koncev kupil nekaj, česar si ne želi. Na vaše podjetje taka poteza nariše črno piko in zna se zgoditi, da se kupec k vam ne bo vrnil.
Po drugi strani pa lahko kupca usmerite drugam. Zanimivo je, da tudi, če ga pošljete h konkurenci, se pri kupcu zgodi pozitivna izkušnja. Zaradi tega se bo z največjim veseljem vračal k vam.
Odločitev je na vas. Si želite na hitro obogateti ali počasi graditi bazo stalnih in zvestih kupcev.
Pri uspešnosti pri prodaji vam pomaga tudi Data d.o.o.
Udeležite se brezplačnega seminarja Marketinški načrt in uspešno trženje na spletu.
Avtorica: Urška Petrič, Data d.o.o.