O-STA

Spletna stran, ki nudi dobro uporabniško izkušnjo

Podajanje dobre uporabniške izkušnje postaja področje, ki zahteva celotni tim, ki skrbno načrtuje oblikovni in vsebinski del, da le to zagotovi.

Uporabniki postajajo zahtevni in tako je prav.

Vzporedno z zahtevnostjo pa se razvija veja oblikovanja, ki je v veliki meri prepleten z marketingom. To je strategija zagotavljanja dobre uporabniške izkušnje na spletni strani.

Pomislite, da ste lastnik psa. Preko spleta nakupujete dotični izdelek, recimo šampon za vašega ljubljenčka. Vsakič znova se morate na stran vpisati, pobrskati med ponudbo, da najdete dotični izdelek.

Nato morate izpolniti še podatke o plačilu in tako zapravite kar nekaj časa na mesec za nakup šampona.
Kaj bi bila v tem primeru dobra uporabniška izkušnja?
Lastniki spletne strani bi lahko zagotovili dobro uporabniško izkušnjo tako, da bi vam olajšali vpis na stran.
Ko bi se vpisali, bi bil pred vami izdelek, ki ga potrebujete (glede na to, da vsak mesec kupujete enako stvar). Izdelek bi označili, stran bi vam ponudila možnost, da plačilo opravite s kartico, katero uporabite vsak mesec. Kliknili bi "zaključi" in vaš nakup bi bil opravljen.

Zato je sama uporabniška izkušnja na vaši strani sila pomembna.

Ne dopustite si, da bi uporabniki vaše strani doživeli slabo izkušnjo.

Primer, da se znajdete na stani, kjer želite nekaj kupiti. Vendar nikakor ne najdete kontaktnih podatkov, saj so le ti skriti nekje v globini.
Mogoče iščete podatek o odpiralnem času trgovine, pa je le ta prav tako skrit globoko med podatki.

Takšna stran je lahko vzrok, da vas potencialni kupci zapuščajo. Zato si vzemite dovolj časa, mogoče najemite strokovnjaka na tem področju in zagotovite uporabniku najboljšo možno izkušnjo.

Avtorica: Urška Petrič, Data d.o.o.